rtl gemist
donderdag 8 december 2011 om 22:44
Herkenbaar, kijk nu in Firefox. Heb alleen wel vrij regelmatig dat ik op 3/4 bijvoorbeeld ineens geen streaming meer heb. Beschik wel over een snelle internetverbinding en heb een redelijk nieuwe vrij uitgebreide laptop maar via Chrome had ik vaker dingen die niet goed werkten. Vind overall gezien Firefox het fijnste om te gebruiken.
maandag 12 december 2011 om 11:07
maandag 12 december 2011 om 11:10
In Chrome heb ik het altijd dat hij het niet goed doet, in IE normaal wel maar sinds 1,5 week doen de linken het niet meer in IE.
Dus echt pas sinds kort.
En heel af en toe doet iets wel in Chrome maar daar doet Silverlight het niet dus kan je het maar zien op een mini schermpje ipv een volledig scherm.
Heel irritant die uitzendinggemist. Sommige dingen doen het beter als je de Beta-versie aanklikt.
Dus echt pas sinds kort.
En heel af en toe doet iets wel in Chrome maar daar doet Silverlight het niet dus kan je het maar zien op een mini schermpje ipv een volledig scherm.
Heel irritant die uitzendinggemist. Sommige dingen doen het beter als je de Beta-versie aanklikt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven