Weekendje weg!

11-12-2011 18:12 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik ben op zoek naar een redelijk goedkoop weekendje weg voor mijn vriend en mij. Dit wil ik hem cadeau geven voor kerst. Nu ben ik al aan het kijken op sites als groupon, maar ben hier nog niet echt in thuis. Hebben jullie nog meer tips met goedkope sites?

Op groupon zag ik 3 dagen Brussel, incl ontbijt, fles champagne en romantisch verrassingspakket voor 170 euro, dit is wel goedkoop (vind ik zelf) maar wat kan je 3 dagen in Brussel doen?

Maakt niet zoveel uit of het binnen nederland is of in belgie/duitsland.

Alle tips zijn welkom!

Thnx!
Ik zou eerder voor Brugge kiezen..erg romantisch en genoeg te doen!
Gent is ook erg leuk. Of in Nederland Den Bosch. Ik kijk zelf altijd bij hotels zelf of een leuk B&B-tje. Vindt 170 namelijk niet heel goedkoop voor wat ze bieden. Of is het een vijf-sterren?
http://www.weekendjeweg.nl/

Daar hebben ze ook kadobonnen. Kan hij zelf iets uitzoeken. Die geef ik zakelijk nog wel eens weg en mensen zijn er altijd heel erg blij mee.
Ja Brugge is inderdaad leuk zijn we alleen al een keer geweest. Is een 4 sterren. B&B heb ik eigenlijk nog niet aan gedacht... thnx!
Ben zelf ook aan het zoeken, alleen duitsland valt voor ons al af (hebben geen winterbanden helaas) ik kijk zelf op:

Weekendjeweg.nl heeft aanbiedingen 2=3 3nachten voor de prijs van de twee

superlastminutes.nl

hotelaanbiedingen.nl

Moeilijk uitzoeken is het he? Zelf zitten we ook met het probleem wat doen we drie dagen in bijvoorbeeld Brussel? Wij zijn overal zo uitgekeken.
Haha, ik wilde net gaan posten dat je dan het beste niet via weekendjeweg.nl (of een van hun andere sites) kunt reserveren ivm de hoge reserveringskosten. Je betaalt voor 3 nachten weg zomaar ¤ 18,50 extra aan reserveringskosten!

Je kunt via de boekingssites wel een goed idee krijgen van wat de prijzen zo ongeveer zijn, maar probeer dan om de actie via het hotel zelf te regelen. Scheelt je de reserveringskosten en het hotel hoeft geen commissie (vaak zo'n 15% en daar dan nog btw 19% bovenop) te betalen. Win-win dus!
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
Je kan ook op de site van ryanair een rare bestemming nemen.

Als je goed zoekt zit je voor een paar euro op verassende plaatsen. B.V, Carcasonne of Bordeaux.
Antwerpen, genoeg te doen. Vind booking.com een fijne site.
Ja het is ook lastig om uit te zoeken! Wel leuk hoor, maar toch kom ik vaak weer op hetzelfde uit!

Booking.com is inderdaad een mogelijkheid!

Antwerpen is ook al afgestreept haha! Was wel erg leuk!
Schrijf je in op sites als actievandedag en zooversuperdeals. Daar komen dagelijks leuke aanbiedingen voorbij.

Vandaag deze acties. En ook Duinrell en Sauerland.

Andere links: http://www.vakantie.nl/ en http://superdeal.zoover.nl/aanbiedingen/1323/

Succes met zoeken.
Berlijn! Via arke/booking.com
Of schrijf je in op vakantieveilingen en bied mee op leuke uitjes.

Let wel goed op de voorwaarden, aangeboden data en wat inbegrepen is.
Brugge, Gent, Antwerpen, Aken, Trier?

(Brussel vond ik heel saai :( )
Wat wil je uitgeven?

Ik heb net voor 100 euro pp een vlucht naar Rome geboekt, hotel moet ik nog boeken maar ik ben nog even op zoek naar iets leuks...
Hotelspecials.nl
Maastricht. Blijft leuk
Ugglover, heb je al eens gedacht aan een apartementje huren voor een weekend/midweek?

Hebben wij destijds gedaan in Rome, beviel supergoed! Juist omdat je een beetje meer je 'eigen' plekje hebt.

Google anders eens op rental in Rome, er is genoeg aanbod.

Veel plezier; prachtige stad!
Ja, zit daarvoor te kijken Essie maar omdat wij maar 3 (volle) dagen en 2 nachten gaan, is dat heel lastig. Min verhuur is vaak 3 nachten maar bedankt voor de tip! Ik ben ook meer van de app dan van de hotels.
https://www.9flats.com/nl ... -rome-rione_di_trastevere

Toch gelukt bij nader inzien!!
Ziet er heel gezellig uit, Ugglover!

Alleen niet teveel drinken voor het slapen gaan; val niet van die trap!
www.reisdagaanbiedingen.nl

Ik zag hier een vandaag een leuke bij de link van travelbird voor Rome 189 euro. En pas volgens mij Parijs, London en Barcelona
Thnx voor alle reacties! Zitten zeker leuke sites tussen! Heb alleen ondertussen tickets gekocht voor de zwaluwhoeve das een dagje ipv weekend maar ook zeer zeker lekker :-D
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-08-2015 21:49
Reden: Spam
% gewijzigd
[...]

Reistekip, je reageert op een bericht uit 2011
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-08-2015 21:50
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven