Vragen Galaxy S2

27-12-2011 10:52 62 berichten
Goed, ik heb mijn iPhone ingeruild voor een S2. En of ik daar nou blij van moet worden? Ik ben het op het eerste gezicht iig niet.

Iemand een antwoord op de volgende vragen:

Hoe zet ik bij het Logbestand de berichten uit? Zodat ik dus alleen de gesprekken zie? Zowel gemiste als gevoerde gesprekken dus?

Als ik een bijlage krijg over de mail kan hij deze niet openen. Maakt niets uit wat voor soort bijlage het is. Ik heb een geheugenkaart met voldoende geheugen dus dat is het probleem niet. Ik zal wel een app moeten downloaden ofzo maar welke dan?

Alvast dank voor je hulp!
.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Dolphin Browser, omdat Opera geen tabbladen heeft. Maar dat was je vraag niet, eerlijk gezegd weet ik ook niet hoe ik de berichten in de log uit kan zetten. Ik gebruik nooit het standaardmailprogramma, maar altijd de browser om te emailen en daar kun je bijlagen etc. gewoon downloaden.
Lieve Nerd en Evelise,

Ik ben geen nerd. Sterker nog: ik heb de ballen geen verstand van deze materie. Doe eens Jip en Janneke?

Evelise, met browser mailen bedoel je dat je eerst naar hotmail.com oid gaat? Maar das toch niet handig? Hoe krijg je dan door dat je berichten hebt?
quote:Suze02 schreef op 27 december 2011 @ 10:52:

Goed, ik heb mijn iPhone ingeruild voor een S2. En of ik daar nou blij van moet worden? Ik ben het op het eerste gezicht iig niet.

Iemand een antwoord op de volgende vragen:

Hoe zet ik bij het Logbestand de berichten uit? Zodat ik dus alleen de gesprekken zie? Zowel gemiste als gevoerde gesprekken dus?

Als ik een bijlage krijg over de mail kan hij deze niet openen. Maakt niets uit wat voor soort bijlage het is. Ik heb een geheugenkaart met voldoende geheugen dus dat is het probleem niet. Ik zal wel een app moeten downloaden ofzo maar welke dan?

Alvast dank voor je hulp!Ik heb de Samsung Galaxy S Plus, dus weet niet of het menu helemaal hetzelfde is. Maar als ik bij de logbestanden ben en dan op menu klik krijg ik de optie 'weergave'. Bij weergave kan je kiezen wat er weergegeven wordt: alle logboeken, alleen gemiste oproepen, uitgaande of ontvangen oproepen enz. Misschien heb je daar wat aan?
Is inderdaad hetzelfde Daantje. Maar ik mis de optie oproepen wel (zowel gemiste als beantwoorde), berichten niet.

Ik begin echt te denken dat iedereen die zo lyrisch is over die telefoon nog nooit een iPhone gehad heeft
Dat is raar, bij mij staat

Alle logboeken

Gemiste oproepen

Uitgaande oproepen

Ontvangen oproepen

Verzonden berichten

Ontvangen berichten

Ik kan dus kiezen wat ik wil zien. Maar bij jou dus niet?

Nou ik hoef nooit een iPhone, mijn vriend heeft ooit een iPod gehad, dat vond ik al vreselijk. Een een tijdje terug heb ik een iPad2 gewonnen, die had ik al heel snel verkocht, vond het helemaal niks. Ik denk dat dat soort dingen hartstikke leuk vind of helemaal niks en ik vind het helemaal niks. Ik hou het lekker bij mijn Samsung.
Ik heb hetzelfde hoor. Maar ik wil dus meer dan 1 ding aanvinken en dat kan dus niet....
Suze, indd via je browser naar bijv. hotmail gaan. Ik gebruik gmail, en als je dat synchroniseert met je toestel, krijg je vanzelf een melding bij nieuwe mail. Ik weet niet hoe het bij hotmail zit, maar je hele toestel is gebaseerd op gmail/google en de account die je daar hebt.
.
.
Zo, dat Opera is binnen en dat ziet er al een stuk praktischer uit. Kan ik dit ook als standaard browser installeren?

En hoe gaat dit me helpen att te openen in mail die niet via browser opgestart wordt?
Want hij zegt nog steeds "deze bijlage kan niet worden geopend tegen een doodsimpele PDF.

Adobe mobiel downloaden ofzo?
Goed, Adobe Air, Flash of Reader? Wat is wijsheid?
Ik zal eens beginnen met reader.
Oke, dan kan ik hem dus in opgeslagen downloads openen. Maar dat is toch gewoon suf en ingewikkeld? Als ik een mailtje krijg en daar hangt iets aan wil ik toch niet eerst de bijlage ergens totaal anders opslaan en daar dan openen? Wat doe ik verkeerd?
..
.
.
Maar doen die apps dan bijlages openen in normale mails?

Ik begin gewoon te denken dat het niet kan?! Das toch achterlijk?
.
Iemand een Galaxy hebben? Ruilen voor een aaifoon?

Prutsers...
.
Ik heb een iPhone gehad en heb nu een Samsung Galaxy S2 en daar ben ik vele malen tevredener over!!!!!!!!

Dus geef 't nog ff een kans!
quote:registreerjenu schreef op 27 december 2011 @ 21:00:

Ik heb een iPhone gehad en heb nu een Samsung Galaxy S2 en daar ben ik vele malen tevredener over!!!!!!!!

Dus geef 't nog ff een kans!Alleen als jij me antwoord op mijn vragen kan geven. Zie OP....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven