Macedonie
maandag 19 juli 2010 om 16:01
Ik ga deze zomer naar Macedonie! Ik heb maar 8 dagen (helaas) en ben van plan om als uitvalsbasis Ohrid te hebben.
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
zondag 8 januari 2012 om 13:06
Leuk dat je naar Macedonie gaat, Atelier_madame. Corendon heeft ook alleen vluchten dacht ik, vliegen vanaf Amsterdam. www.corendon.com Wil je een hotelletje of een bed and breakfast? Low budget of luxe? http://www.arkefly.nl/vlu ... rdam-ohrid-macedonie.aspx hier zijn vluchten te vinden toch?
Vandaag komt vivagirl weer, die is up to date met alles. In ieder geval zijn er losse vluchten naar Ohrid, vanaf april geloof ik.
Om in de stemming te komen www.macedonia-timeless.com
Vandaag komt vivagirl weer, die is up to date met alles. In ieder geval zijn er losse vluchten naar Ohrid, vanaf april geloof ik.
Om in de stemming te komen www.macedonia-timeless.com
zondag 8 januari 2012 om 13:52
Wij willen ook naar Macedonie! We willen mijn moeder (62) meenemen. Is dit wel een mooie bestemming voor haar? Ze houdt van winkelen, terrasjes, zwemmen en leuke dorpjes bezoeken.
We hebben een aantal mooie bestemmingen gezien bij Ohrid op booking.com maar de vluchten zijn zo duur. We zitten gebonden aan het hoogseizoen en we willen zo goedkoop mogelijk vliegen. Het moet echt goedkoop zijn!
Iemand misschien tips???
We hebben een aantal mooie bestemmingen gezien bij Ohrid op booking.com maar de vluchten zijn zo duur. We zitten gebonden aan het hoogseizoen en we willen zo goedkoop mogelijk vliegen. Het moet echt goedkoop zijn!
Iemand misschien tips???
maandag 9 januari 2012 om 11:08
Wat een Macedonie fans ineens hier!!
Er zijn wel losse vluchten te boeken, maar dan wel via een tour operator, en dus niet recht streeks bij Transavia, omdat het vliegtuig gecharterd is.
Genoeg hotels te vinden in Ohrid, of een home stay, dan huur je particulier een appartment, ¤20 per nacht ongeveer.
De Ware Jacoba, Macedonie lijkt me erg leuk voor je moeder.
Er zijn veel mooie dorpjes!
Je kunt zwemmen in het meer, veel terrasjes en restaurantjes.
De pakketreizen vind ik over het algemeen niet zo duur.
(dus vlucht en hotel samen).
Wat is jullie budget?
En in het hoogseizoen betaal je overal meer, waar je ook heen gaat.
¤399 pp in het hoogseizoen via Corendon is spotgoedkoop!
Heidel, hoi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zwaai, zwaai.
Gisteravond net terug gekomen, het was weer super leuk.
Macedonische Kerst gevierd, was erg leuk.
Er lag nog een beetje sneeuw, maar koud was het niet.
Mooie winterjas van V gekregen.
Er zijn wel losse vluchten te boeken, maar dan wel via een tour operator, en dus niet recht streeks bij Transavia, omdat het vliegtuig gecharterd is.
Genoeg hotels te vinden in Ohrid, of een home stay, dan huur je particulier een appartment, ¤20 per nacht ongeveer.
De Ware Jacoba, Macedonie lijkt me erg leuk voor je moeder.
Er zijn veel mooie dorpjes!
Je kunt zwemmen in het meer, veel terrasjes en restaurantjes.
De pakketreizen vind ik over het algemeen niet zo duur.
(dus vlucht en hotel samen).
Wat is jullie budget?
En in het hoogseizoen betaal je overal meer, waar je ook heen gaat.
¤399 pp in het hoogseizoen via Corendon is spotgoedkoop!
Heidel, hoi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zwaai, zwaai.
Gisteravond net terug gekomen, het was weer super leuk.
Macedonische Kerst gevierd, was erg leuk.
Er lag nog een beetje sneeuw, maar koud was het niet.
Mooie winterjas van V gekregen.
maandag 9 januari 2012 om 12:58
Ik ben nu al twee dagen op zoek naar een prachtbestemming wat betaalbaar is in het hoogseizoen. Na veel zoeken ben ik nu toch uitgekomen op Madeira.
(Sorry vivagirl, )Macedonie lijkt me prachtig en ik houd deze bestemming zeker op m'n verlanglijstje! We gaan dit zeker eens doen, als mijn vriend niet mee in het onderwijs werkt zodat we niet meer aan de 4 weken in het hoogseizoen zitten gebonden.
(Sorry vivagirl, )Macedonie lijkt me prachtig en ik houd deze bestemming zeker op m'n verlanglijstje! We gaan dit zeker eens doen, als mijn vriend niet mee in het onderwijs werkt zodat we niet meer aan de 4 weken in het hoogseizoen zitten gebonden.
maandag 9 januari 2012 om 22:16
Ik heb ook een vraagje, ik weet dat jullie niet in dezelfde doelgroep zitten als ik maar misschien dat jullie het toch kunnen beantwoorden. Door dit topic ben ik ook naar Macedonie gaan kijken.
Hebben jullie enig idee of het ook geschikt is om met 1 kind naar toe te gaan? We hebben een zoontje van 11 en ik zou het leuk vinden als hij daar ook wat vriendjes/vriendinnetjes vind. Enig idee waar ik dan naar toe zou moeten?
Hebben jullie enig idee of het ook geschikt is om met 1 kind naar toe te gaan? We hebben een zoontje van 11 en ik zou het leuk vinden als hij daar ook wat vriendjes/vriendinnetjes vind. Enig idee waar ik dan naar toe zou moeten?
dinsdag 10 januari 2012 om 15:22
Hallo Jazzie, ook met je zoon is er veel te beleven. Veel cultuur en natuur. Misschien is een guesthouse een idee, aan het meer van Ohrid. http://www.ohrid.com/priv ... n/ristos-guest-house.html
http://ristosguesthouse.4t.com/
Hallo Viev, ook al wakker?
http://ristosguesthouse.4t.com/
Hallo Viev, ook al wakker?
dinsdag 10 januari 2012 om 16:37
O nu, lukt het wel. Vreemd.
Vanochtend namelijk ook al geschreven en dat is weg.
Jazzie, ik ben kind-vrij, dus ik let er verder eigenlijk weinig op of iets geschikt is voor kinderen. Maar er is water, dus dat vinden kinderen altijd fijn.
En als je bij een Nederlandse tour operator boekt en in de school vakantie gaat, dan zullen er zeker andere Nederlandse kinderen zijn.
Heidel, ben al sinds 5 uur vanochtend wakker. Verkouden, kon niet slapen.
Vanochtend namelijk ook al geschreven en dat is weg.
Jazzie, ik ben kind-vrij, dus ik let er verder eigenlijk weinig op of iets geschikt is voor kinderen. Maar er is water, dus dat vinden kinderen altijd fijn.
En als je bij een Nederlandse tour operator boekt en in de school vakantie gaat, dan zullen er zeker andere Nederlandse kinderen zijn.
Heidel, ben al sinds 5 uur vanochtend wakker. Verkouden, kon niet slapen.
maandag 16 januari 2012 om 10:21