Boodschappen topic
donderdag 29 december 2011 om 18:27
maandag 9 januari 2012 om 13:39
quote:rionyriony schreef op 08 januari 2012 @ 22:44:
Hallo,
Er zijn vier eenpansmaaltijden in de aanbieding bij Lidl voor 1,79: bami, nasi, gyros en paella.
Ik zit erg krap in mijn vriezerruimte: telkens als er een klein open plekje valt wordt de ruimte meteen opgevuld door iets nieuws. Dus is het wat?
Ik heb de Gyros weleens gegeten. Het was een redelijk goede hap. De kwaliteit is vergelijkbaar met dat type maaltijden van Iglo.
Vitasia ken ik alleen van de iets duurdere maaltijden, in zo'n vakkenschaaltje, en daarvan was de kwaliteit redelijk tot goed.
Hallo,
Er zijn vier eenpansmaaltijden in de aanbieding bij Lidl voor 1,79: bami, nasi, gyros en paella.
Ik zit erg krap in mijn vriezerruimte: telkens als er een klein open plekje valt wordt de ruimte meteen opgevuld door iets nieuws. Dus is het wat?
Ik heb de Gyros weleens gegeten. Het was een redelijk goede hap. De kwaliteit is vergelijkbaar met dat type maaltijden van Iglo.
Vitasia ken ik alleen van de iets duurdere maaltijden, in zo'n vakkenschaaltje, en daarvan was de kwaliteit redelijk tot goed.
maandag 9 januari 2012 om 13:56
Ik ben vanmorgen weer bij de AH geweest en heb dit gekocht:
- 4x Hak rode kool (0,88 per stuk, 2e gratis)
- 2 pakken karnemelk (0,49 per stuk)
- Pedaalemmerzakken euroshopper (0,46)
- 2x Andrelon shampoo (2,03 per stuk, 2e gratis)
- 2x AH aardappelpuree 8 zakjes (1 euro per pak)
- Koffiemelkpoeder euroshopper (0,76)
- Bakpapier van ah (0,78)
- Aluminiumfolie van euroshopper (0,79)
- 2x 1,5 kg elstar appels (1,79 per stuk, 2e gratis)
- 4x tarwe biscuits met melkchocolade (0,78 per stuk, 2e gratis)
- Bruinbrood euroshopper (0,69)
- 2x aquafresh tandenborstels duo pak (2,23 per stuk, 2e gratis)
- zoetjes van euroshopper (0,65)
Totaalbedrag normaal 25,85, door de bonus nu 16,48
En heb nu weer even wat keukenspullen (alu-folie, bakpapier, koffiemelkpoeder, zoetjes) en tandenborstels op voorraad haha.
De koekjes kon ik niet laten liggen voor nu 0,39 per rol, zijn nog heel lang houdbaar, dus lekker voor in de weekenden.
- 4x Hak rode kool (0,88 per stuk, 2e gratis)
- 2 pakken karnemelk (0,49 per stuk)
- Pedaalemmerzakken euroshopper (0,46)
- 2x Andrelon shampoo (2,03 per stuk, 2e gratis)
- 2x AH aardappelpuree 8 zakjes (1 euro per pak)
- Koffiemelkpoeder euroshopper (0,76)
- Bakpapier van ah (0,78)
- Aluminiumfolie van euroshopper (0,79)
- 2x 1,5 kg elstar appels (1,79 per stuk, 2e gratis)
- 4x tarwe biscuits met melkchocolade (0,78 per stuk, 2e gratis)
- Bruinbrood euroshopper (0,69)
- 2x aquafresh tandenborstels duo pak (2,23 per stuk, 2e gratis)
- zoetjes van euroshopper (0,65)
Totaalbedrag normaal 25,85, door de bonus nu 16,48
En heb nu weer even wat keukenspullen (alu-folie, bakpapier, koffiemelkpoeder, zoetjes) en tandenborstels op voorraad haha.
De koekjes kon ik niet laten liggen voor nu 0,39 per rol, zijn nog heel lang houdbaar, dus lekker voor in de weekenden.
maandag 9 januari 2012 om 15:21
Ik ben vandaag ook weer boodschappen wezen doen. Hoef deze week misschien alleen nog wat verse groenten te halen, verder niks. Heb de afgelopen weken flink gehamsterd bij de AH zodat de vriezer weer helemaal vol vlees ligt. Daar kan ik de komende weken dus flink op besparen.
- 12 eieren
- 2 x griesmeelpap
- 2 x speklap
- kipfilet grote verpakking
- 2 x cote d'or
- vissticks
- 2 x woknoodles
- 2 x wokmiehoen
- 4 x rode kool met appel
- ah sesamolie
- soyasaus
- sai teriyaki
- sesamzaadjes
- 2 x maaltijdsalade
- kruidenboter
- 2 x kroepoek
- 2 x elstar appels (zak)
- 6 bruine broden
Normaal 68,10. Nu 41,80. En met die olie en dergelijke kan ik ook weer lang doen.
- 12 eieren
- 2 x griesmeelpap
- 2 x speklap
- kipfilet grote verpakking
- 2 x cote d'or
- vissticks
- 2 x woknoodles
- 2 x wokmiehoen
- 4 x rode kool met appel
- ah sesamolie
- soyasaus
- sai teriyaki
- sesamzaadjes
- 2 x maaltijdsalade
- kruidenboter
- 2 x kroepoek
- 2 x elstar appels (zak)
- 6 bruine broden
Normaal 68,10. Nu 41,80. En met die olie en dergelijke kan ik ook weer lang doen.
maandag 9 januari 2012 om 20:29
dinsdag 10 januari 2012 om 13:46
Gister samen met manlief boodschappen gedaan bij Lidl:
Pizza bolognese 2,69
Nasi uit de vriezer 1,79
Zak friet 0,99
Straciatella mouse 2x 0,79 1,58
Pasta 1,19
Cola 3x 0,65 1,95
Statiegeld 3x0,25 0,75
Energydrink 24x0,29 6,96
Stokbrood 0,32
Chips 0,55
Caramel biscuit 1,69
Kippenbouten 2,75
In totaal voor 23,20
Ben net naar de Turkse winkel geweest.
Heb gekocht:
1,5 kilo sinaasappels
1 kilo tomaten
1 zak groene pepers
1 pak Turkse worst
1 pakje Brocollisoep
1 pakje kippensoep
1 pak pasta voor in de oven
1 zak puntbroodjes
1 zak shoarmabroodjes
1 grote krop andijvie
1 dikke winterwortel
en ik was 16,35 kwijt.
Vanavond eten we broodjes met kipburgers (kipfilet gekruid met Hot&Spice Kentucky kruiden), met daarop pepersaus, kaas en tomaat.
Erbij maak ik koolsalade (heb nog witte kool liggen), daar wat wortel doorheen en yoghurt. Frietjes erbij en KFC komt vanavond bij ons thuis
.
Pizza bolognese 2,69
Nasi uit de vriezer 1,79
Zak friet 0,99
Straciatella mouse 2x 0,79 1,58
Pasta 1,19
Cola 3x 0,65 1,95
Statiegeld 3x0,25 0,75
Energydrink 24x0,29 6,96
Stokbrood 0,32
Chips 0,55
Caramel biscuit 1,69
Kippenbouten 2,75
In totaal voor 23,20
Ben net naar de Turkse winkel geweest.
Heb gekocht:
1,5 kilo sinaasappels
1 kilo tomaten
1 zak groene pepers
1 pak Turkse worst
1 pakje Brocollisoep
1 pakje kippensoep
1 pak pasta voor in de oven
1 zak puntbroodjes
1 zak shoarmabroodjes
1 grote krop andijvie
1 dikke winterwortel
en ik was 16,35 kwijt.
Vanavond eten we broodjes met kipburgers (kipfilet gekruid met Hot&Spice Kentucky kruiden), met daarop pepersaus, kaas en tomaat.
Erbij maak ik koolsalade (heb nog witte kool liggen), daar wat wortel doorheen en yoghurt. Frietjes erbij en KFC komt vanavond bij ons thuis
woensdag 11 januari 2012 om 10:58
quote:thee schreef op 11 januari 2012 @ 00:31:
Ik heb altijd olie van euroshopper of Aldi (hier zit geen Lidl).
edit: zonnebloemolie nog nooit geprobeerd, misschien eens een keer 50/50 doen.
Ik denk dat ik maar eerst naar Lidl ga dan, en daarna AH, want die heeft meestal alles.
EDIT: Albert heeft zijn prijzen online: http://webwinkel.ah.nl/pr ... rt_noscript.modules.build
¤1,69 dus. En slaolie is 1,28.
Ik heb altijd olie van euroshopper of Aldi (hier zit geen Lidl).
edit: zonnebloemolie nog nooit geprobeerd, misschien eens een keer 50/50 doen.
Ik denk dat ik maar eerst naar Lidl ga dan, en daarna AH, want die heeft meestal alles.
EDIT: Albert heeft zijn prijzen online: http://webwinkel.ah.nl/pr ... rt_noscript.modules.build
¤1,69 dus. En slaolie is 1,28.
it's a big club and you ain't in it
woensdag 11 januari 2012 om 11:08
Heb gisteren mijn financiën doorgeplozen en besloten dat ik probeer om met ¤145 per maand voor algemene boodschappen rond te komen. Dat is mijn inzet.
Ik denk dat ik alle bedragen noteer en dan deel door het aantal maanden of weken om te weten of ik nog op koers zit, want de ene maand koop je veel meer dan de andere. Op die manier kan ik pin blijven gebruiken.
Ik denk dat ik alle bedragen noteer en dan deel door het aantal maanden of weken om te weten of ik nog op koers zit, want de ene maand koop je veel meer dan de andere. Op die manier kan ik pin blijven gebruiken.
it's a big club and you ain't in it
woensdag 11 januari 2012 om 11:34
Riony ik weet dat er van euroshopper ook zonnebloemolie is, hoewel de prijs daar van wel flink omhoog is gegaan.. Of dat werkt in je frituurpan weet ik niet, maar als ik zin heb in een kaassoufflé dan doe ik wel wat zonnebloemolie in een steelpannetje en maak ik het daar in, dat gaat wel goed in elk geval!
woensdag 11 januari 2012 om 17:59
woensdag 11 januari 2012 om 22:52
donderdag 12 januari 2012 om 12:02
Han vervelend is dat altijd, dat er schappen leeg zijn tijdens de hamsterweken. Ik heb het vorig jaar eens gehad dat er bij de AH waar ik altijd heen ga echt vrijwel NIETS van de aanbiedingen te krijgen was, gewoon einde vd ochtend, midden in de week.. Ze zouden toch voorbereid zijn op enorme drukte lijkt me en dat er eens iets op is snap ik ook, maar dat was wel extreem,
Riony toch handig dat je scherm weer mooi glanst, kan je de budgettips beter lezen, goed excuus toch haha
Riony toch handig dat je scherm weer mooi glanst, kan je de budgettips beter lezen, goed excuus toch haha
donderdag 12 januari 2012 om 21:11
Morgen ga ik weer boodschappen doen bij Lidl en even kijken of ze de witte bonen in tomatensaus nu wel bij AH hebben. Tot nu toe gaat het goed met het budget. Het is trouwens niet dat ik echt hoef te besparen, ik vind het gewoon interessant. Ik geef nou eenmaal niet zoveel om eten en geef mijn geld liever uit aan andere dingen. Zoals vakanties, kleren, boeken, cadeaus, uit eten enz. Hiervoor heb ik dan ook best veel geld voor iedere maand en ik spaar ook iedere maand 200 euro.
vrijdag 13 januari 2012 om 08:19
Ik mistte maandag in de AH ook wat dingen. Ik wilde graag de doperwten van Hak maar die waren er ook niet meer.
Misschien doe ik vandaag en anders morgen nog wel een rondje boodschappen, dan hopen dat ze die spullen wel hebben.
Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n tegoedbon gevraagd, die je kan halen als een aanbieding uitverkocht is, iemand hier wel eens gedaan?
Misschien doe ik vandaag en anders morgen nog wel een rondje boodschappen, dan hopen dat ze die spullen wel hebben.
Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n tegoedbon gevraagd, die je kan halen als een aanbieding uitverkocht is, iemand hier wel eens gedaan?