Aangerand

15-01-2012 00:15 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik plaats dit bericht, gewoon omdat ik mijn verhaal even kwijt moet. Ik ben nogal ondersteboven van hetgeen wat er gister is gebeurd.

Mijn vriend woont in Marokko en ik heb hem de afgelopen maand opgezocht. We hebben samen een geweldige tijd gehad, tot gister..

Hij woont in (dacht ik) een relatief veilige en rustige buurt. Natuurlijk heb ik altijd last van starende en wijzende mensen, ik ben immers de enige blondine die er rondloopt. Maar ik had nooit verwacht dat ik gister aangerand zou worden.

Mijn vriend ging gister nog even de stad in om een cadeautje te halen omdat ik naar huis zou gaan. Ik besloot om thuis te blijven om mijn koffer rustig te kunnen inpakken. Omdat er binnen in zijn huis niet gerookt wordt, besloot ik om bij de voordeur even een sigaretje te roken. Het was overdag, zijn zus en tante waren thuis en waren wat mensen op straat. Het leek me allemaal wel veilig. Dus ik stond rustig in het zonnetje te genieten toen een man passeerde. Ik had deze man wel vaker gezien, dus ik knikte hem vriendelijk toe. Ik hoorde hoe hij voorbij liep en ik stond weer te genieten van het zonnetje. Plotseling veranderde de sfeer. Het is moeilijk uit te leggen, maar mijn nekharen stonden overeind. Het leek alsof het heel stil werd, vogeltjes zongen niet meer, ik hoorde geen spelende kinderen meer. Heel raar. Ik voelde dat er iets goed mis was achter mij. In de eerste instantie dacht ik nog dat mijn vriend thuis gekomen was en mij wilde laten schrikken. Ik voelde iets op mijn schouder en mijn rug. Daarna ging het allemaal heel snel. Iemand probeerde zijn hand voor mijn mond te doen. Ik draaide mij om en keek recht in het gezicht van een maniak. Hij was zich aan het aftrekken en was inmiddels al klaargekomen. Mijn hele rug zat onder de sperma. Van schrik heb ik het op een gillen gezet, ben als een idioot naar binnen gerent (had gelukkig de voordeur open laten staan) en ben binnen hysterisch gaan huilen. Mijn schoonzus is nog achter deze man aangegaan en gelukkig voor mij heeft hij tijdens zijn vlucht zijn telefoon verloren.

Door mijn gegil was heel de buurt in rep en roer. Ineens stonden er ik weet niet hoeveel vrouwen tegen mij te schreeuwen, probeerde me te troosten, mijn vriend werd gebeld. Er kwamen steeds meer mensen bij, het leek wel of de hele stad het binnen 5 minuten wist. Toen mijn vriend thuis kwam schrok hij zich natuurlijk kapot en zijn we meteen naar de politie gegaan. Daar heb ik de hele middag gezeten en heb ik uiteindelijk nog moeten haasten om mijn vlucht naar Nederland te halen. De politie zei dat ik heel veel geluk heb gehad en dat het erger had kunnen aflopen. Dat besef ik natuurlijk ook wel, maar ik ben toch enorm geschrokken. Omdat het gister allemaal zo snel ging en ik amper tijd had om even bij te komen, heb ik vannacht ook niet kunnen slapen. Steeds wordt de film opnieuw in mijn hoofd afgespeeld, ik kan er niets aan doen. Op dit moment zit ik met trillende vingers te typen.

Natuurlijk ben ik blij dat het relatief goed afgelopen is, maar het is nogal wat als iemand je probeert vast te pakken en je rug met sperma onder smeert. Ik voel me nog steeds behoorlijk vies. Ook is mijn gevoel van veiligheid in Marokko verwoest. Natuurlijk val ik op, maar ik had echt niet gedacht dat ik een schietschijf zou zijn. Blijkbaar kan ik niet eens een sigaretje roken. En dat vind ik jammer. Ik zal me de volgende keer als ik er ben, nooit meer zo veilig voelen zoals voorheen.

Ik probeer te begrijpen waarom mij dit is overkomen, maar het lukt me niet. Ik ging niet uitdagend gekleed, had braaf een lange broek aan, vest met lange mouwen, geen decolleté, dus daar kan het niet aan liggen. Misschien was ik gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plaats, misschien niet. Of misschien heeft deze man gewoonweg van de gelegenheid gebruik gemaakt dat ik alleen was, normaal stond ik met mij vriend. Ik zal er waarschijnlijk nooit achter komen.

De politie heeft zijn telefoon, maar het is nog maar de vraag of hij getraceerd kan worden. Mijn vriend heeft contact gehad met de vader van deze man, heeft gezegd dat we naar de politie zouden stappen maar daarna heeft die vader zijn telefoon uitgezet. Ik heb de Nederlandse ambassade ook een mail gestuurd, maar ik vraag me af of ze iets voor me kunnen doen.

Natuurlijk hoop ik dat deze engerd gepakt wordt, maar ik wil vooral van dit nare gevoel af. Ik zit nog steeds te trillen op de bank, voel me huilerig, maar vooral bang. Daarom schrijf ik het hier even van me af en een hart onder de riem is van harte welkom
Nou, je hoeft nu niet bang te zijn want jij zit nu lekker thuis op je eigen bank. Verder dikke :knuf:
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat een nare ervaring meis. Geen tips, wel een knuffel
Jeemig..heel veel sterkte! Wat een ontzettend nare ervaring.

Waarom het jou is overkomen? Omdat jij hem op dat moment tegenkwam en hij het op dat moment in zijn hoofd haalde en durfde.DAAROM overkwam het jou.

Wat iemand aanheeft of niet...is NOOIT de reden!! en mag nooit een reden zijn.

Overigens zegt men wel dat uitdagend geklede vrouwen vaak minder snel slachtoffer zijn...omdat ze een te sterke uitstraling hebben.

Ik hoop dat je het een plekje kunt geven. Twijfel in ieder geval niet aan jezelf !!!!
Ik heb geen tips,maar wil je toch een dikke knuffel geven.
He bah meisie, wat naar.

Logisch dat je daarvan geschrokken bent.

Er is geen enkele reden dat het juist jou is overkomen hoor.

Dit zegt echt meer over die viezerik, dan over jou.

Wat een nare ervaring! Vanaf nu ben je je er bewuster van wat er kan gebeuren, dat is in feite positief (al kan ik me voorstellen dat er nu andrere emoties overheersen). Op zich denk ik dat zoiets als dit zich in elk land voor zou kunnen doen, ook in Nederland. Al weet ik niets van de Marokkaanse cultuur/bevolking. Ik probeer het voor je te relativeren, zodat je het makkelijker los kan laten. Ik hoop voor je dat je dit nare gebeuren los kan gaan zien van het land en de bezoeken aan je vriend. Misschien is het goed om eens met een maatschappelijk werker te gaan praten, zodat je wat tips kunt krijgen en het van je af te praten, het heeft veel indruk op je gemaakt, wat erg logisch is. Verder hoop ik dat die viespeuk opgepakt wordt!

Sterkte!!
Thanks meiden!

Ik hoop ook dat ik het snel een plekje kan geven en gewoon weer verder kan gaan. Op dit moment zit ik nog een beetje bij te komen van de schrik denk ik. En hopelijk wordt deze engerd snel gepakt..
ik ben me maar al te goed bewust dat dit ook in Nederland kan gebeuren. Sterker nog, ik heb zoiets dergelijks meegemaakt ben een drugsverslaafde buurman. Alleen hij heeft me nooit aangeraakt. En ik wist dat hij verslaafd was, dus op een of andere manier raakte het me minder. Komt denk ik ook omdat hij me nooit heeft aangeraakt.

Ik denk echter wel dat dit in Marokko gebeurd is omdat ik daar op zijn zachts gezegd nogal opval. Ik ben, als ik daar ben, altijd het gesprek van de dag. Mijn vriend woont namelijk in een wijk waar vrijwel nooit toeristen komen en dan val je met je blonde koppie natuurlijk snel op. Maar verder geen kwaad woord over de Marokkaanse bevolking hoor, op deze engerd na dan. Ik heb over het algemeen alleen maar lieve en hartelijke mensen ontmoet.

En natuurlijk probeer ik het ook om te draaien naar iets positiefs. De andere buurtbewoners waren bijvoorbeeld harstikke lief voor me, iedereen probeerde me te helpen en ik hoorde van mijn vriend dat iedereen naar me vraagt. En dat doet me natuurlijk wel goed

Maar ik ben vanaf niet meer zo naïef en ik zal de volgende keer heel wat beter uitkijken in ieder geval..
Bah zeg.. ik hoop dat je het snel een beetje achter je kunt laten en weer lekker kunt slapen.
Gatver gatver Gatver...

Wat naar.

Dikke knuf
Hoezo naief TS?

Imo ben je je heel bewust van de mogelijke 'gevaren' maar je stond even te roken! Als dat al niet meer kan...

Wil je even sterkte wensen, praat erover om het te verwerken *knuf*
Denk ook dat knijntsje gelijk heeft. Het gebeurde niet omdat jij daar stond, maar omdat daar een vrouw stond. Dus wat je ook doet, denk niet dat het jouw schuld is, want dat is het niet.

sterkte
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Jeetje...schrikken zeg!

Sterkte, vooral de aankomende dagen.

Knuffel
Jeetje, ik lees dit verhaal echt met kippenvel..

Ik vind dat niemand het recht heeft om zomaar een vrouw aan te raken... en ik leef nu dan ook heel erg met je mee...

En ik vind het wel goed om te lezen dat je al wat dingen hebt ondernomen om deze man te pakken...

Zo iemand hoort niet vrij op straat te lopen, want hij zal meer slachtoffers zoeken..

Ik wil je in ieder geval zeggen dat jij er niks aan kan doen, en er absoluut geen aanleiding toe heb gegeven.. Ik wens je sterkte en hoop dat je hier overheen komt..!

Gr Femmex
Wat een verhaal zeg...

Sterkte.

P.S. In landen waar je opvalt (als toerist/buitenlander), altijd extra op je hoede zijn... helaas.
Wat een vervelende ervaring zeg! Het is noet zo dat jij iets verkeerd hebt gedaan dus neem jezelf niets kwalijk. Sterkte!
Wat superrot voor je, ik zou wel een paar afspraken maken bij een psycholoog/therapeut. Het is mij overkomen toen ik 11 jr was en dacht altijd het valt wel mee, (ben toch niet verkracht) maar heb er achteraf wel veel last van gehad, heb rare relaties gehad en een minderwaardigheidcomplex aan ob=vergehouden. Jaren later toen ik zwanger was kwam alles terug omdat je dan een persoonsverandering moet ondergaan omdat je moeder wordt je moet dan sterker worden om voor je kind op te komen en voor jezelf. Ik zou misschien ook iets gaan dioen waardoor je je sterker voelt (vechtsport) ookis het maar een zelfverdedigingscursus voor bejaarden, is altijd handig helaas zijn er te veel gekken...

sterkte! (onthoudt het is niet jouw schuld) er wonen helaas ook veel gekken op de planeet die hun driften niet onder controle kunnen houden uiteindelijk zijn we allemaal zoogdieren met lusten, ja ook wij zelf de niet gekken.
Ook ik ben ooit aangerand, als meisje van elf, in een keurige Nederlandse wijk. Waarmee ik zeggen wil: het ligt op geen enkele manier aan jou.
Heb iets dergelijks meegemaakt, maar dan in Nederland. Dacht altijd dat ik nuchter genoeg was om met zulke dingen te dealen, maar het deed meer met me dan ik had verwacht. Ik ben nog zeker een jaar lang op mn hoede geweest, als ik jongens/mannen in de buurt hoorde. En bang. Heel naar.

Tis nu lang geleden en gelukkig geen last meer van. Het komt dus goed! Sterkte!
Je schrijft dat je bedekte kleding droeg, maar zag je er ook echt zo uit als de vrouwen daar eruit ziet? Vaak wordt niet alleen gekeken naar de mate van bedekking, maar ook naar hoe nauwsluitend de kleding is. Als alle vrouwen wijde vormeloze kleding dragen en hun haar bedekken, en jij strakke kleding draagt en je haar niet bedekt, dan kan dat ook verkeerd uitgelegd worden. Dat geeft uiteraard niemand het recht zich aan jou te vergrijpen, en ik vind het echt heel rot voor je wat er gebeurd is, maar ik wilde het toch zeggen voor het geval je hier iets aan hebt om je bij een volgend bezoek veiliger te kunnen voelen.

Sterkte!
Wat een rotervaring, TO.

En wat een (*&(*^&*^%&^%^%0 van een vent.

Ik hoop dat hij opgepakt wordt.

Heel veel sterkte.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
, veel sterkte!
Beste bloem, wat een vreselijke ervaring voor je. Probeer zo snel mogelijk te stoppen met het probleem bij jezelf zoeken. Ookal ben je in die omgeving een "exoot", niemand heeft het recht om jou tegen jou wil in seksueel te benaderen. Knoop dat in je oren, ookal lijkt het zo logisch. Je bent bang en erg geschrokken, daarom is het logisch dat je je afvraagt wat jij had kunnen doen on de situatie te voorkomen. Bloem, het antwoord is niets. Ja, tuurlijk, geen sigaret roken, niet naar Marokko gaan maar niets waarmee je dit direct hbt uitgelokt. Voor hetzelfde geld heeft die lul gewacht tot je alleen was en toen heeft hij zijn kans schoon gezien, zoiets ligt op geen enkele manier aan jou, ik kan het je niet vaak genoeg zeggen. Probeer je gedachten een beetje te verzetten, ga desnoods een nachtje bij iemand slapen als je je angstig voelt maar probeer zo snel mogeljk dat gevoel uit te schakelen want ik kan je vertellen dat het heel lastig is om daarvanaf te komen. Je blijft de film in gedachten afspelen en je angst neemt een loopje met je. Wees trots op jezelf dat je het zo goed hebt aangepakt en probeer je "gemak" terug te krijgen door te beseffen dat er binnen no time iemand was om je te helpen.
En iedereen met deze ervaringen zegt het al, maar het is écht waar, een vechtsport doet wonderen. Bij mij in ieder geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven