De Karavaan deel 2

12-01-2012 12:48 420 berichten
Alle reacties Link kopieren

nieuwe ruimte om dingen van je af te schrijven, te delen, te vragen en om gezellig te kletsen!
Ik moet trouwens wel snel uit mijn rare ritme komen. Afgelopen nacht ging ik om 01.30 slapen en geslapen tot vanmiddag 13.20 (klokje weer rond dus) en vanavond nog een 'dutje' van 20.15 tot 21.15, wekker gezet want wilde Medical Examiners kijken en nu dus klaarwakker.
Ja Thee heel raar. Ik ken Freak niet. Wel van naam maar niet in zoverre dat ik weet wat voor topics zij gehad heeft of hoe zij normaalgesproken reageert. Ik zag met loepje dat het iemand van 3000 is denk ik.

Ik ga dan toch denken, wat is er gebeurd? Niet zozeer uit nieuwsgierigheid, meer om in te schatten of ik ook gevaarlijk bezig ben.

Ik let er zelf echt goed op dat ik niet herkenbaar ben. Maar realiseerde me wel dat ik op een ander forum (weliswaar onder andere naam) wel met woonplaats te vinden ben. Dat moet ik maar eens laten verwijderen. Je zult net zien dat die ene persoon die er alles voor doet, ook dat forum achterhaalt.

(zal hier later ook wel eea weghalen)

Ik had broodje Doner besteld. Het smaakte me niet zo heeeeel erg lekker als ik gehoopt had. Ik had behoorlijk trek tegen de tijd dat het arriveerde en was niet zo geduldig met opeten En het leek veel brood te zijn en niet zoveel vlees, in verhouding.
Hallo!

Enorme egopost! (what else is new ) date was n disaster.. hij was wel aardig, maar lang niet wat ik gedacht had.. Had er in mn hoofd blijkbaar al zo'n plaatje van gemaakt dat het alleen maar kon tegenvallen... Gelukkig was allerleifste vriendin aan het oppassen en zei, ga nog maar even een afzakkertje halen (snaak logeerde daar) dus dat maar gedaan. Voel me zo'n loser/sukkel, afzakkertje was leuk, maar dat was lekker vertrouwd met vrienden. Date was het gewoon echt niet, hij was stikzenuwachtig waar ik enorm op af knapte, terwijl ik vantevoren ooj bijna doodging van de zenuwen. Hij nam als drankje een biertje en het enige wat ik dacht was losert, je moet nog rijden, wrom neem je geen cola?! Ow, wat ben ik n sekreet, het mailen en smsen was zo leuk, en ik zag hem en dacht nope dit word hem niet.. En ik zei ook nog, we mailen wel weer! waarover dan? Nouja, even beknopt mijn date dus haha

Morgen ga ik alles even lezen, las iets van Thee en Pon en Moon en Doner, en denk alleen maar, mmmmm lekker aDoner! Niet echt in de positie om inhoudelijk te reageren dus
Mogguh

Geen topic van Freak gezien (niet zo gek, ik was gisteren niet op het forum) maar ik ben niet te zuinig met mijn privé gegevens en hoop dat daar maar geen narigheid van komt dan.

Maroon, balen dat het geen leuke gast was, maar ja, kan dus gebeuren, in date land. Fijn dat er wel bekenden waren om een afzakkertje mee te doen.

Pom, heb je al geprobeerd je benen in te smeren met een vettende creme? Misschien is dat alles, dat ze min of meer trekken vanwege te droge huid, zeker in het gebied waar jij woont en waar het wel winters zal zijn.

Ik was gisteren met Muis op pad, op de rondvaartboot en daarna op zoek naar een Surinaams broodje. Bleek mijn oude stad niet zo heel goed meer te kennen, want we hebben enorm omgelopen. Maar wel lekker gegeten dus, en daarna met de vlugge trein weer naar huis. Muis is nu met zijn pleegmoeder mee.

Hij zit in groep 5. En ik moet dus in de komende weken inschatten of de medicijnen iets doen. Een inschatting van de juffrouw of andere mensen die met hem werken is ook handig. Vandaar die paar weken dus.
Mamz, heeft Muis een tijdje elders gewoond? Of deels bij jou, deels elders?

Ik heb al eerder iets gelezen over pleegouders maar nooit begrepen hoe de vork in de steel zit.

Maroon, oh... wat goed dat je niet te lang gewacht hebt met daten. Heel herkenbaar hoor. Ik had begin dit jaar eens zo iemand waarmee ik wel wilde trouwen bij wijze van spreken. Totdat ik hem in het echt zag. De eerste paar minuten had ik het gevoel: Kan de echte M nu om de hoek komen?

Ik heb gewoon zitten janken terug in de trein, wat een desillusie.

Had je nog meer leuke mannen gevonden op t net, of heb je er even geen zin meer in?
Muis (en de anderen) hebben altijd bij mij gewoond, maar zijn op weekendbezoek gegaan bij pleegouders 1 x per maand. Bij de andere twee loopt dit nog, maar met Muis ging het echt niet. Die doet dus een dagje per maand.

Oudste heeft als baby wel een jaar in Afrika gewoond (geen fraai plaatje, I know).
Nou Mamz, het gaat niet om het plaatje, het gaat erom wat goed is voor je kinderen.

Maar dat betekent dus dat Oudste een jaar niet bij jou geweest is? Of woonde je ook in Afrika?
Toch ooit goed bedacht dat Muis qua leeftijd vergelijkbaar is met Neef1.

(ideale jongen is een meisje?)

Weekend was weer eens te snel om.

Geslaagde scoutingavond (voor het eerst sinds...?), zondag kwijtgeraakt aan uitslapen en reistijd.
Het gaat hier niet zoals het zou moeten.

Hoewel ik me nu wel beter voel dan de afgelopen dagen.

Vannacht heb ik een hele tijd liggen huilen. Ik kon weer niet slapen. Zowel links als rechts naast mij staat nu een huis leeg en ik had een beetje het idee me alleen in the middle of nowhere te bevinden. Mijn buurman is pas verhuisd: Hij was lang niet altijd thuis maar dat dat huis nu helemaal leeg is vind ik niet fijn.

Ik moet woensdag naar de SPV en dan zal ik het slapen wel bespreken. Het was de bedoeling (in overleg met de psychiater) dat ik minder slaapmedicatie zou gebruiken: de helft van eerst. Dat heb ik een maand gedaan maar ik ging steeds slechter slapen en nu heb ik helemaal geen ritme meer.

Ik zal wel overleggen wat we hiermee moeten. Ik heb nu zelf een paar nachten de oude dosering gebruikt maar dan is het wel eerder op dus de arts moet dat wel weten.

Nouja ik heb vandaag tenminste weer lekker de gordijnen open. Gisteren kon dat mooie weer me ook gestolen worden.
Oh Thee wat vervelend voor je! Snap dat je dan soms helemaal geen zin hebt in dingen doen.

Jammer dat je date niks was Mar..wat voor man zoek je? Misschien weet ik er nog wel een

Ik heb donderdag sollicitatie voor mijn nieuwe stage, merk dat ik er een beetje tegenop zie om weer te beginnen omdat ik het idee heb dat ik het nu dus niet kan. Maar de toon van het mailtje was wel heel aardig, veel meer in de overlegsfeer dus ik moet er gewoon openminded heen gaan.

Vanochtend bij de dokter geweest om een moedervlek weg te laten halen en ik ben dus als de dood voor prikken dus ik had me al het hele weekend op zitten vreten. Had mijn vader zover gekregen dat hij mee zou gaan, belde hij gister op dat hij per ongeluk een andere afspraak had gemaakt. Ik niet blij dus vriend was zo lief om te regelen dat hij een paar uurtjes weg mocht van werk om mijn hand vast te houden, kwam mijn vader halverwege toch binnenlopen, stonden we daar met zn allen in dat kleine kamertje terwijl de dokter in mijn rug stond te snijden

Mag nu twee weken niet sjouwen en niet bukken.. de dokter zei 'dus ook niet de vuilnis buitenzetten en de afwasmachine inruimen!' maar toen ik zei dat ik met de hand afwas gaf ze toe dat dat wel mocht helaas.. haha! Ik hoef in ieder geval niet zelf mijn boodschappen te doen de komende tijd..
Ik heb een tijdje geen oog gehad voor de wereld om me heen.... en opeens ligt er ijs

Is dat bij jullie ook zo, en ligt het er al lang?

Soep ik kan me voorstellen dat het spannend is om weer stage te gaan lopen. Maar je hebt ongetwijfeld iets geleerd van de vorige stage waardoor je nu begint met een voorsprong.
Klein beetje ijs sinds vandaag (of gister). Elfstedentocht komt er nog niet geloof ik
Voel me kut en ben donderdagavond weer thuis, wellicht morgenochtend nog heel even hier.

Iedereen succes met alles.
Mogguh

Tweede dag die met ijs begint, Moonlight.

En voor ieder die dit nodig heeft een knuffel. Ben niet zo spraakzaam nu.
Nou, zo maar eens schaatsen dan

Ik heb nog steeds pijn bij de luchtwegen en wil eigenlijk wel weten wat het is. Toen ik bij de dokter zat dacht ik: Nou dan zal die pijn vast ook snel weg zijn... maar dat is dus niet zo.

Misschien vanavond mijn ouders eens bellen voor advies. Die zijn licht medisch onderlegd om het zo maar te zeggen.

Het valt me op dat de pijn er s ochtends niet is en in de loop van de dag erger wordt. Dat lijkt me geen spierpijn of iets aan mijn ribben.... denk ik.

Jammer dat Thee er niet is, die weet alles van gekneusde ribben
Ik ben net van de trap gekukeld en nu heb ik een blauwe bil
Aaah

Kon er ook nog wel bij. Kun je nog wel goed staan en lopen?
Hmmm ik kan staan en lopen, het doet alleen gewoon pijn. Zal niks kapot zijn want kan alles gewoon bewegen en het is gewoon zeurpijn. Zal morgen wel flink spierpijn hebben..
Viel je van hoog of van laag?

Ik ben best bang van de trap te vallen. Heb in mijn (kleine) huis een trap en het is zo ingedeeld dat ik ook heel vaak de trap nodig heb. Ben soms een beetje bang te vallen en iets te breken en dat niemand me dan vindt...

Nouja daardoor loop ik heel voorzichtig, ben nog nooit gevallen. Maar toch.
Van hoog, heb dus best geluk gehad eigenlijk, ben flink wat treden gestuiterd. Ik ben ook altijd bang en loop dus ook voorzichtig want heb een enge steile trap. Waarom ik vandaag viel, geen idee.
Thee, ik weet dat je dit pas zaterdag leest, maar toch wens ik je veel plezier bij je ouders. Hopelijk voel je je daarna wat beter.

Soep, sterkte, je hebt idd geluk gehad.

Moon, ik heb je mail gehad, ik zal later even reageren, op een rustig moment, dank je!

Ik heb ff niet zo veel puf, toch teveel gedaan de laatste dagen en gister was ik pas laat thuis. Morgen moet ik naar mijn veldwerk, gelukkig hoef ik niet zo vroeg op, maar het wordt wel vermoeiend.
Prima, neem je tijd.

Ik heb mijn badkamer schoongemaakt, eindelijk weer eens! t Was wel even smerig met veel haren enzo maar eigenlijk zo klaar...
Ik heb een idee voor als mijn broertje jarig is. Hij heeft namelijk zijn vorige verjaardag niks van me gehad en ook niet toen hij zijn examen gehaald had.

Het gaat bij ons in de fam wel vaker zo dat we zeggen: Je krijgt je kadootje nog..... maar nu heb ik dus niks gedaan.

Anyway, ik heb een theatervoorstelling gezien waarvan ik denk dat het misschien leuk is met zijn twee heen te gaan. Gewoon in de stad.

Eerst dacht ik aan een concert maar dat is voor ons allebei iets wat we liever met vrienden doen denk ik.

Zal nog even uitzoeken of het me echt leuk lijkt en dan evt kaarten regelen
Topic even van pagina zoveel gehaald.
Ja het gaat niet echt hard nu he? Naar welke voorstelling wil je Moon?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven