Lentekriebels - We gaan richting winter!

04-11-2011 09:13 2624 berichten
Lieve kriebeldames,

In april opende onze opper lentedame Aju het eerste topic. Over kriebels in de lente en een zwangerschapwens. Al snel volgde een gezellig en druk bezocht topic, zowel door ons als door al onze meelezers . In het tweede topic, waarin we de herfst in gingen, zijn we zowaar echte forum vriendinnen geworden! Naast de zwangerschapwens en alles wat daaromheen zit, delen we veel meer met elkaar. Verjaardagen, rugproblemen, drukte op werk en leuke vakanties, alles komt langs.

Samen hebben we vanaf het begin heerlijke zomerbriesjes en heftige herfststormen gedeeld. We hebben al 11 zwangere meiden! Het hele scala aan zwangerschapskwaaltjes is al langs gekomen. Sommigen weten al welke kleur sokjes er kunnen komen, anderen blijven druk gissen.

Helaas ook de heftige verhalen van zwangerschappen die voortijdig moesten worden beëindigd, zwangerschappen die toch niet doorzetten en het verdriet van waar het ‘gewoon’ nog niet wil lukken . Soms is er zelfs hulp nodig van de bekende MMM. Samen staan we sterk met veel digitale knuffels, mooie woorden en gelukkig veel lachen, soms door de tranen heen.

We gaan met zijn allen zoetjesaan richting winter, maar op dit topic blijft het altijd heerlijk warm!

Link naar het vorige deel

NickLeeftijdGaan voor kindje nrStartdatumBelangrijke datum ZwangerBijzonderhedenKnorretje28302201011/01/2012!! geboren!!11/01/2012 zijn knorrezoon en knorredochter* geboren. en Queenfan292aug 201114 febaug getrouwd Googlette301Mei 201114/03/2012 het is een jongetje!Mellie26nog even nietuitgesteld--Gaat Trouwen!!Rammel261Mei 201121/04/2012still going strong, op een roze wolk!!Linda77341April 2011 7/9/2012 endometriose, lekker de MMM voor geweest!!! Thee_graag271Mei 20119 feb- Bevallen na 14 wkn zwangerschap , zoontje met een chromosoomafwijking Ajuparaplu301Juli 201103/04/2012 Het is een meisje! hormoongevoeligheid Perfectpicture291Mei 20113 feb--MissShopping311Mei 201124/07/2012 gespot!1miep1261Mei 201117/9/2012 10 februari echo en 17 feb intake vk Nic1983272Mei 201110/06/2012?PP: Designed271aug 201117/06/2012endometriose, kloppend hartje en armpjes en beentjes in de maak!Visils261April 201126/03/2012 11/11/11 getrouwd en zwanger van een jongetje!Ivetje271 Mei 201117/02/2012-Elsie26302Mei 201117/07/2012 23 dec verloskundige en 1ste echoFabjetan291April 201107/05/201221 dec 20 weken echo!Ainodis283Juli 201126 jan-meerdere x MKMadameJaenette271juli 201110/7/2012Kloppend hartje en zwaaiend armpje. 2 jan volgende echoRiodeJaneiro281aug 201125/8/2012 3 febr. Intake verloskundige en eerste echoblondje29291juli 2011sep 2012 mk in novemver
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor al jullie optimisme maar ik heb net getest (kon me natuurlijk niet inhouden) en hij is negatief...bah! Vorige keer had ik nu al een positieve op mijn NOD....
Wat vervelend, Blondje... Echt balen.
GVD!!!! ik gooi nu die rot bol weg. Zwaar balen blondje!

Ainodis Wat heeft je tante? He wat rot, net nu je alleen bent bah
Niet weg gooien die bol Linda we zijn nog met meerdere meiden die hem ook nodig hebben!
En nu is er wel een lichte streep!!!!!!! Ruim binnen de 30 minuten dat het nog positief is volgens de predictor handleiding...hij kwam wel wat later en is zeer licht ooohhh moet ik nou zo'n vroege test gaan kopen om het zeker te weten?? IK WORD GEK van mezelf en jullie denk ik ook hehe wordt vervolgd....
Ja maar ik vertrouw m niet meer. Schaf een nieuwe aan want ik gunb jullie snel een blik in de bol natuurlijk.

Hoe gaat het met jou Queen. Je komt wel ontspannen over klopt dat? Ik hoop het voor je.
Iiiieeeekks Blondje, je houdt de spanning er wel in! Je weet wat ze zeggen he: een streep is een streep! Ik heb meerdere keren gelezen dat de predictor niet zo goed is, misschien idd even een andere test halen (bv kruidvat)?
@Blondje29: Wacht even enkele dagen en koop dan een digitale.

Dan heeft je HCG tijd om te verdubbelen en dan is de test duidelijker.> digitaal is duidelijker zonder die verwarende streepjes die tegen het licht wel positief zijn of indroog toestanden

Ik ben er zelf helemaal klaar mee!

@Linda77: Dat klopt, ik wordt pas zenuwachtig na de eisprong en naar de testdata toe maar aangezien ik geen touw kan vastknopen aan myn cyclus heeft het geen zin om te testen voor de 14 en dat duurt nog wel even...
Heb gauw die bol weer uit de container gevist!!!!

Je hebt er misschien meer aan om morgenochtend te testen met ochtendurine blondje

Maar een streep is een streep. Die komt er niet als er geen HCG is en je zit binnen de termijn dus houd hoop!

Queen: ik snap 'm. Is alleen maar fijn voor jezelf als je rust hebt he.
Blondje!!! Wat maak jij me nou??? Kruidvat 2 voor 5 halen en morgen testen jij!

WOW, wat zou het fantastisch zijn!!!

Rio, hoe is het met je hond?
life ain't a perfect story, write it while you live it
Wat spannend blondje! Zou idd ook ff die goedkope testen van kruitvat halen en morgenochtend testen

Hier redelijk geslaagd, maar niet bij babypark. Outlet daar had niks en gewone winkel wel 2 planken maar prijzig. 75 Euro voor een plank ging me wat ver. En kon ook niet goed zeggen of het echt wit was of toch net gebroken wit. Daar dus niks meegenomen en door naar ikea Barendrecht. Zit er een karwei daar, dus die ff binnen gehopt en daar hadden ze nu 3 van die "boxen" in verschillende maten bij elkaar! Heb nu dus 3 van die blokken die we verspringend gaan ophangen. Wel wit, dus dat is het enige jammere. Had liever bruin of grijs gehad maar ja. Heb iig wel wat ik zocht ongeveer, want wilde liever zo'n box ipv een rechte plank. Zal straks ff kijken of ik een plaatje kan vinden. Zit nu op mijn iphone nl.
Kan je ze niet verven Ivetje??
Vriendlief heeft een clearblue test gekocht (doe maar duur) en helaas te laat om jouw tip op te volgen queen!

Ik heb besloten die test echt pas morgenochtend doen....en hij kan zelfs al vanaf 4 dagen voor de NOD dus als ik zwanger ben moet hij positief zijn.

Nou egomodus uit..dank voor jullie medeleven!! )

Hoe is het met Knor?? Ik dacht dat ik al gereageerd had maar kan mij post niet vinden dus bij deze een late felicitatie met de geboorte van je zoon en dochter! En daarbij ook een directe condoleance...zal wel erg emotioneel zijn... Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent van je mannetje!!

En hoe is het met de hond van Rio?

En Linda wat moet ik lachen om jouw post vannacht, misselijk en toch dolblij!! Ben zo blij voor je!!

En hoe is het met Elsie? Jee jij bent inderdaad al ver he? De tijd vliegt!!

En ik lees verder met plezier ieders vehalen..het gaat voor sommigen al aarig opschieten!

Enne pp misschien gaat het bij jou wel net als bij Linda: ga je actie ondernemen, is het ineens raak!!

Ik duim voor allen en wat zou het mooi zijn als we die tabel volkrijgen dit jaar! Ik heb een goed gevoel bij 2012!!! :D

Kus
Hoi meiden

Vandaag hebben wij afscheid genomen van knorremeisje in ons eigen huis. Ze is om 13.00 gebracht en om 15.00 opgehaald. Het was erg mooi. Hebben veel foto's gemaakt van het mandje waar ze inlag, hebben een foto met zijn 5en en hebben vandaag roze muisjes gegeten. Mandje is wel dicht gebleven maar het was goed zo. De komende dagen probeer ik weer wat meer te reageren. In het ziekenhuis had ik mee tijd omdat ik daar niet echt voor knorrezoon hoefde te zorgen en nu wel. Zal wat foto's plaatsen op onze hyves
Wordt knorremeisje morgen begraven of is dat vandaag gebeurd?

Veel sterkte!
Oh lieve Knorr, wat heb je dat mooi geschreven. Het klinkt als een intiem afscheid.

Leuk om binnenkort wat foto's te zien, maar wij wachten wel hoor. Kom als je zin hebt om te kletsen en anders is het ook goed. Hoe voel jij je lichamelijk? Weer een beetje mobiel na de bevalling?
Nou Blondje dan ga ik toch nog even voorheen duimen! Laten we hopen dat morgen duidelijkheid binnen de aangegeven tijd. Je houdt het spannend!

Ivetje, ik weet welke je bedoelt. Die heb ik ook gezien. Erg leuk. Je kan ze misschien wel verven zoals Queen voorstelde.

Ik heb net lekker een half uurtje geslapen. Ik was zo moe na het zwemmen. Vanavond weer gym. Lekker dagje dus.
Knorretje, ik vroeg me net af wat je aan het doen zou zijn, hoe je je kraamtijd beleeft en of knorremeisje al een plekje heeft gevonden... Dat was dus vandaag. Wat beschrijf je de momenten mooi, en wat super dat je roze beschuitjes hebt gegeten vandaag, heel mooi gebaar!

Hoe gaat het nu met knorrezoon? Heeft hij al medicatie voor het extra tikje? Hoop dat je geniet van je kraamtijd en alles op zn tijd meid, ben trots op je!

Blondje, ik zal voor je duimen meid! Klinkt heel erg hoopvol allemaal! Ben blij dat je weer terug bent
Ben flieft op knorrezoon! Wat een ultiem plaatje van een baby, wow! Die fotó met die haartjes is tooooo cute!
Knorrezoon doet het goed. Hij was afgevallen tot 2300 gram dus het werd wel tijd dat hij ging aankomen en dat gebeurd nu ook. Hij is erg rustig en laat ons 's nachts slapen. Van 00.00 tot 03.30 en van 04.15 tot 07.15 dus heeeeeeel netjes.

Knorremeisje wordt op dit moment gecremeerd. Ze moest vandaag nog i.v.m. de wet anders hadden we extra toestemming moeten vragen. Ze is in ieder geval een keer thuis geweest. Ik heb haar zelf naar de auto gebracht (gelukkig een gewone en geen echte lijkenauto) en we hebben de bloemetjes meegegeven. Alleen ons eigen stukje hebbenw e bewaard.
Knor, hoe heb je vandaag ervaren? Heb je het idee dat je alles bewust meemaakt of leef je in een soort roes? Is natuurlijk ook even een prestatie wat jij geleverd hebt, en zo sterk, echt heel knap.. Fijn dat je je meisje nog thuis hebt gehad en dat je haar zelf hebt gedragen. Word er helemaal stil van, heb er een plaatje van in mijn hoofd dat alles sereen, rustig en mooi was vandaag. Hoop het zo voor je!

Wat betreft knorrezoon: hij ziet er totaal niet uit alsof hij maar 2300 gram woog.... lekkere bolle toet op de foto's!
Lieve knor, wat fijn dat vandaag gegaan is zoals jullie wilden. Het zal wel heel moeilijk zijn geweest maar je klinkt hier alsof het goed is zo en daar ben ik blij om ook fijn dat het met knorrezoon zo goed gaat en dat hij aankomt! Veel sterkte nogmaals en dikke

Wb de boxen verven. Het is afgewerkt met van dat opgeplakte fineer ofzo. Dat kan je volgens mij niet verven. Word er iig niet mooier op denk ik maar er komen toch ook gekleurde dingen in/op te staan dus dat breekt het witte vlak ook weer. Zal vast mooi worden!
Knor, wat klinkt het als een prachtig afscheid van jullie kleine meisje met zijn allen. Dit zal ook voor de toekomst een prachtige herinnering blijven. Goed om van je te horen. En wat een plaatje van een zoon, wauw!
Lieve Knor, wat fijn dat knorremeisje thuis is geweest. Het klinkt inderdaad als een mooi en intiem afscheid. Het zal nog wel een hele tijd moeilijk blijven. Jullie hebben haar alles gegeven wat je kon, inclusief een mooi afscheid

en knorrezoon, wat een kanjer! Zo'n schatje om

te zien! En wat een donkere haartjes! Hij ziet er inderdaad helemaal niet heel klein ( of extra klein uit!)

blondje, spannend!! Ik duim voor je meid, non stop!

Ivetje, fijn dat je in elk egval toch geslaagd bent ondanks dat het niet je eerste keuze was..

Hier een lange dag gehad ( voor mijn doen aangeZien ik officieel nog steeds maar 6 uurtjes werk) 8.00 van huis en om 17.45 op hetdagverblijf, eten koken, pffff en had al een heftige dag op het werk. Ben kapot. Dochter zo naar bed en mama ook op tijd!
Wat een wolk van een baby lief die donkere haartjes!

I is ook met donkere haartjes geboren is nu hartsikke blond!

Mooie afscheid van de kleine meid! is de dienst bij jullie thuis geweest?of hoe moet ik dat zien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven