Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Tja wietcake zit er even niet in, dankzij de actie van vandaag

Stond ook ineens de huisbaas op de stoep zojuist.

Het maakt wat los zullen we maar zeggen
Koffie!
Zomaar-taart, kennen jullie dat niet. Ik ken zelfs mensen die op een doordeweekse dag iets met granaatappel eten.

Ik ben een fiets aan het zoeken op internet voor Jongste. Ze wil zoiets:

Ik kan me alleen niet voorstellen dat dit voor 249 euro een beetje een goeie kan zijn. Gazelles kosten op zijn minst het dubbele. Nou moet ze er straks mee naar school zonder dat ie onderweg uit elkaar valt maar vind ik ook niet dat ze een fiets van 800 euro nodig heeft daarvoor. Wat vinden jullie? En heb je tips voor goeie stevige oma-transport-fietsen? (Oma op transport )
Heb je hier al gekeken? Verkopen ze ook goedkope 'merk' fietsen. http://www.transportfietssjop.nl
En de batavus old dutch is nog geen 400 euro. Nog steeds een klauw met geld, maar geen 800, en wel een batavus...
Dit is een goeie fietsenwinkel. Komt mijnes ook vandaan
Thnx, op die laatste website staan alleen allemaal fietsen die ook op fietsfietspuntenel staan maar dan duurder.

Wat vinden jullie van deze:

Mooi!
Ik vind 'm gaaf

Heel veel werk, beetje minder sociaal ervan. Maar wel erg leuk allemaal, dus ik ga niet klagen
Suup! Lieverd! Je bent jarig!

Op de maat van: happy birthday to you

~~~ Welgefeliciteerd

met je broek omgekeerd

met je ooooren achterstevoren

welgefeliciteerd~~~~

(Da's de 'vette' felicitatie van Dochter, tegenwoordig)

Van harte, lief Suupje!!

Ik vind hem ook gaaf! Mooi cadeau voor het Bloesje.

*zet taart en koffie neer*

Was om half 3 thuis vannacht en om kwart over 8 stond broer op de stoep mnet verjaardagsontbijt en een cadeautje . Hij moest werktechnisch in de buurt zijn.

Ik haal dus maar weer het maximale haalbare uit de verjaardag want geen tijd vanmiddag om nog even te gaan slape.

Maar gisteren heel gezellig met ene vriendin en een vriend van haar in de kroeg gezeten. En ben nu al onder de indruk van alle berichten op vriendjessite en via sms.
Oh er stond al taart. Bloes wat een mooie!

En Marge mooie ode van Dochter
Iedereen nog net zo diep in slaap als de Bambi hierboven ? Ik werd om 5 uur wakker en kon echt niet meer slapen, dus heb er rond 6en maar de brui aan gegeven en ben vast electronisch gaan inchecken: ook als we ingesneeuwd zijn, sta ik in ieder geval wél vast geregistreerd voor die vlucht .

Leuke dagen hier gehad en nu wel weer klaar voor thuis. Had gisteravond eerst Zoon, toen Dot aan de telefoon, en dan gaat er van alles knagen. Ziin om ze weer te zien!

Jullie ook allemaal ok? Suup beetje bijgeslapen van alle fijne verjaarsvieringen ?
Dat klinkt heel gezond Lil, dat je ze mist na een paar dagen.

Hopelijk vlieg je terug vandaag en blijf je niet ingesneeuwd.

Zo grappig kwam je mama tegen vrijdag op de wc bij toneelding in suupstad. Nu hebben mijn mama en jouw mama elkaar ook eens ontmoet.

Verder drukke dagen. En nderdada leuk feest gevierd.
Koffie!

Iedereen weer veilig op het honk?
Lekker! Koffie!

Als vandaag om is, ben ik een jaar gestopt met roken. En Lief ook. Goed he!

Die baby van Mims, trouwens.... die is leuk :-)

Gister met het Gansche Gezin naar een zwembad geweest en dat was heel erg leuk :-) Instant Bona-geluk, om het zo maar eens te zeggen, want daarna ook nog friet wezen eten in de snackbar :-)

En morgen? Morgen gaan Lief en ik samen aan de lijn. Om de gestopt-met-roken-kilo's er weer af te krijgen.
Al een jáár nu?! Wauw, wat gaat dat snel en wat ontzettend goed van jullie!

Ik ben weer op honk, maar beetje in sip want volgens mij kruipt er een holteontsteking mijn hoofd in, vanaf rechts. Ik moet als de donder héél braaf leven, slapen, goed eten niet wijnen, en hopelijk blijf ik dan een beetje op koers... Verkouden vliegen is bijna altijd holte-ellende bij mij (en al die paffende Oosteuropeanen om me heen helpt ook al niet - was even vergeten hoe erg dat is, ze roken de hele tijd en o-ver-al :( ).

Maar! Ik ben wel thuis en Dot was vanmorgen zo schattig-blij en vanmiddag is Zoon er ook weer . Mijn lieve schatjes. En GG was ook al erg blij om me weer te zien. I luuuuuuv dem
Goeiemorgen!

**zet koffie neer**

Hoe is het met alle verkoudheden?
Mogguh!

Beetje druk met vanalles en nog wat, oa met jarige grietjes en taart en kado's enzo. Ook hebben we (heel rot) net een weekendje Pittoresk geboekt (met dank aan Suup ). Ook worden we enigzins in beslag genomen door een heftig puberende Oudste, waaraan ook hard getrokken wordt door de vaderfiguur en waarbij ik steeds meer vrees dat we haar niet tegen kunnen houden. :( Dat is wel kut eigenlijk. Als wij grenzen stellen of haar op haar donder geven bij slecht gedrag roept ze steeds vaker: "Ik ga wel bij papa wonen!" Donderdag wilde ze op de fiets stappen naar hem toe. En in het weekend wordt dat altijd weer extra aangewakkerd dus we hebben pas sinds gisterenavond weer een beetje rust in de tent. Het blijft lastig en frustrerend dat dit gebeurt, bij allebei de Bloesjes (al heeft Jongste veel meer mama-momenten gelukkig) terwijl we alles doen om hen zo goed mogelijk op te voeden.

*ademt in en ademt uit*

Maar de Onmisbare Buuv hangt vandaag weer aan de zoveelste chemo dus ik moet niet zeiken eigenlijk.

* gaat vast taarten bakken want morgen hebben we een Jarige Jet in huis! *
**kneedt zachtjes de schouders van Bloes **

Ook als er mensen voor hun leven vechten mag jij je druk maken over andere zaken, Bloes, dat lijkt me niet meer dan normaal. Als je zelf aan de chemo zou hangen zou je dit ook een issue vinden, toch?

Over jarige jetjes trouwens: was er nou een fuif en heb ik een mail gemist?
* Vloekt hard*

Er is iets mis gegaan met de uitnodiging voor a.s. zaterdag. Kennelijk hebben jullie um dus ook niet gehad? Je bent nummer 5 die meld geen mail te hebben gehad en daar baal ik enorm van...

*zucht*

A.s. zaterdag vieren we dus de Bloezeverjaardagen. Vanaf 15 uur is er taart en drank en gezelligheid en ik hoop van harte dat jullie allemaal kunnen komen.
Ik had ook niks gehad, Bloes En helaas kan ik ook niet komen want ik heb een kappersafspraak en al een andere verjaardag...

Verder duik ik weer even onder. Helaas heeft mijn moeder maandagavond weer een aanval gehad. Ze is gewoon thuis en probeert weer langzaam te herstellen. Over 2 weken moet ze naar de neuroloog terug en ik hoop dat ze dan ook es naar haar medicijnen gaan kijken. Ze gebruikt al 20 jaar dezelfde dus grote kans dat daar iets mee is. En verder heb ik het koud en last van mijn schouder dus ik wentel me even onder in het ritme van de dagelijkse dingen en de warme chocolademelk, dat is altijd wel fijn. Verder gaat het met mij goed hoor, heus! Geen zorgen!
Nummer 7 zonder mail meldt zich...

Maar bendurwel zaterdag. Tenminste, als onze tijdelijke auto dat goed vind, vanmiddag haalt Brananas hem op.

Wat willen jouw meiden hebben, of is de aanwezigheid van Muppet genoeg?
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven