Sneeuw!!!!
maandag 30 januari 2012 om 08:23
Hier (midden van het land) ligt niet genoeg om mooi te zijn, maar mijn dochter van 2, die het van vorig jaar al niet meer weet, vindt het prachtig! Van mij hoeft die kou en sneeuw niet zo, maar ik betrapte mezelf vanmorgen op de gedachte dat er nu wel een flink pak mag vallen. Kunnen de kinderen zich lekker uitleven en ik trek mijn skikleding wel aan.
maandag 30 januari 2012 om 08:29
In Rijswijk gelukkig geen sneeuw. Thuis ook niet (bij Rotterdam) Het was ook niet glad gelukkig. Van mij mag het wegblijven. Niet voor de hond, van haar mag er tot (haar) buikhoogte sneeuw vallen. Ze is dan echt een ijsbeer, gaat helemaal los. Zo ontzettend leuk om te zien hoe ze door de sneeuw banjert en springt en graaft. 2 Jaar geleden heeft ze mijn stiefdochter lekker laten glijden op de glijbaan. Voeten goed neer zetten en Taartje trekt wel. Ik heb een grote hond en een magere dochter dus dat kon wel.
Voor kindjes vind ik het dan wel leuk. Vooral als ze het nog niet kennen, zo grappig die koppies vol verwondering over de witte wereld buiten.
Voor kindjes vind ik het dan wel leuk. Vooral als ze het nog niet kennen, zo grappig die koppies vol verwondering over de witte wereld buiten.
maandag 30 januari 2012 om 22:43