Sneeuw!!!!

29-01-2012 21:37 208 berichten
Moest het even kwijt, de grond is wit, klein laagje maar ja, het ziet er zooo mooi uit nu!!!!
Alle reacties Link kopieren
Die meelezerTs ook

Tja, ik zoek inspiratie voor mij eigen leven he?
quote:EvenWatAnders schreef op 30 januari 2012 @ 00:04:

Tja, ik zoek inspiratie voor mij eigen leven he? Oh, als dát het geval is, dan weet ik nog wel wat andere forummers die heul inspirerend zijn!
Tussen West en midden Gelderland ook een laagje sneeuw. Kunnen mijn kinderen ein-de-lijk hun snowboots aan morgen.
quote:molly74 schreef op 30 januari 2012 @ 00:16:

[...]

Oh, als dát het geval is, dan weet ik nog wel wat andere forummers die heul inspirerend zijn! Dat zal!!! Hhaha
Yesss! Hier op de Veluwe valt het geweldig mee!!! Dit is niet echt noemenswaardig. Fijn! Ik heb vorige winter in Michigan zoveel sneeuw moeten ruimen dat ik er levenslang klaar mee ben
Viel best mee!! Ben wel binnendoor gegaan want de snelweg is chaos!
Hier (midden van het land) ligt niet genoeg om mooi te zijn, maar mijn dochter van 2, die het van vorig jaar al niet meer weet, vindt het prachtig! Van mij hoeft die kou en sneeuw niet zo, maar ik betrapte mezelf vanmorgen op de gedachte dat er nu wel een flink pak mag vallen. Kunnen de kinderen zich lekker uitleven en ik trek mijn skikleding wel aan.
Ik heb woensdag, donderdag, vrijdag vrij. Dus van mij mag het dinsdagavond wel weer verder gaan sneeuwen. Dan MAG ik naar buiten
In Rijswijk gelukkig geen sneeuw. Thuis ook niet (bij Rotterdam) Het was ook niet glad gelukkig. Van mij mag het wegblijven. Niet voor de hond, van haar mag er tot (haar) buikhoogte sneeuw vallen. Ze is dan echt een ijsbeer, gaat helemaal los. Zo ontzettend leuk om te zien hoe ze door de sneeuw banjert en springt en graaft. 2 Jaar geleden heeft ze mijn stiefdochter lekker laten glijden op de glijbaan. Voeten goed neer zetten en Taartje trekt wel. Ik heb een grote hond en een magere dochter dus dat kon wel.

Voor kindjes vind ik het dan wel leuk. Vooral als ze het nog niet kennen, zo grappig die koppies vol verwondering over de witte wereld buiten.
Sneeuw en 300 km file.
Hier ligt een ieniemini laagje, het is al weg als je er naar kijkt. Gelukkig maar, ik vind sneeuw leuk voor wintersport, maar niet om hier in NL op uit te glijden.
Inmiddels een cm op de daken in NH (kan niet echt n straat zien vanuit mijn huis) Moet zo naar Haarlem (ok mag, ikea... Yeah!) dus hoop dat t rustig is op de weg!
Klein laagje sneeuw in Noord-limburg. Ik vind het wel erg koud.

Konijnen hebben nergens last van met hun bontjas.
hier in NH een dun laagje op straat.

Dat is dus ook weer niks, want je kan er niks mee, maar het is wel glad genoeg oom uit te glijden.

Gelukkig heeft de gemeente zoveel strooizout gehamsterd, dat ze de wegen ruim gestrooid hebben.
Jippie! Eindelijk sneeuw hier!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Jeeh hier nu ook sneeuw!! alleen is het nog niet echt wit, hoop dat het nog effe doorgaat
quote:mrsstanleywalker schreef op 30 januari 2012 @ 13:37:

Jippie! Eindelijk sneeuw hier!
Het is hier al weer opgehouden en er is weinig meer van te zien, JANK!

Maar ik houd hoop voor volgend weekend!
Hier in het zuiden heeft het de hele dag gesneeuwd. Er ligt hier wel 10 cm sneeuw!

Maar van mij mag het morgen weg zijn....moet er dan met de auto uit.
Hier is het bij die halve cm gebleven en dat mag van mij zo blijven.
@ mazzelen: Ben je uit je snuggie gepleurd?
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:duet schreef op 30 januari 2012 @ 20:23:

Hier in het zuiden heeft het de hele dag gesneeuwd. Er ligt hier wel 10 cm sneeuw!

Maar van mij mag het morgen weg zijn....moet er dan met de auto uit.Waar in het zuiden woon jij? In noor-limburg is het niet erg veel wat er ligt. Dit is ook wel genoeg.
Veel sneeuw omgeving Schiphol
Oeps,dit is wel een heel oud topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven