In auto gepoept

01-02-2012 14:31 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er echt niets meer van maken. Gisteren zat ik in mijn auto en besloten mijn darmen onwijs overstuur te raken, ter plekke, in de file. Ik heb het nog gered tot een parkeerplaats en geprobeerd eea op te vangen met een plastic tas, maar het mocht niet baten, mijn autostoel is verschrikkelijk vies. De enige die het weet, is mijn man, zelfs mijn kinderen hebben geen idee. Ik weet dat het iedereen wel eens gebeurt dat je lijf ineens voor zichzelf gaat denken, maar ik schaam me zo. Nu moet de stoel gereinigd worden, maar ik durf echt niet te bellen naar een reinigingsbedrijf of ze mijn stoel kunnen komen reinigen aangezien hij ernstig bevuild is. Waardoor dan mevrouw? Poep.

Iemand tips hoe dit op te lossen?
Zelf met sop aan de gang gaan? Dan is het meeste weg en dan hoef je bij een reinigingsbedrijf niet te zeggen wat het is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik zou ook zelf met een sopje met Biotex in de weer gaan, met een borstel.
Ja idd, zelf al wat wegsoppen. Of zeggen dat je hond het gedaan heeft
Dat is misschien wel een goed idee MV, dankjewel! Denk je niet dat ze dan alsnog meteen zien wat het was? Of dat ze dat zullen vragen? Misschien kan ik een hond de schuld geven, maar a) die hebben we niet en b) verder dus ook geen hondenharen in de auto, dus dat hebben ze meteen door.
En ik denk dat ze bij het reinigingsbedrijf wel gekkere dingen mee maken hoor.

#hartonderderiem
Dat is wel shit idd. Ik zou proberen het met een emmer heet sop eerst zoveel mogelijk schoon te krijgen, borstel erbij gebruiken en daarna spoelen met helder water. En afmaken met febreze spray tegen eventuele luchtjes.
Ah, die hond wordt hier ook al geopperd zie ik. Was ook de suggestie van mijn man. Trappen ze daarin?
quote:Artemis schreef op 01 februari 2012 @ 14:34:

#hartonderderiemDank!
quote:anoniemerdje schreef op 01 februari 2012 @ 14:34:

Dat is misschien wel een goed idee MV, dankjewel! Denk je niet dat ze dan alsnog meteen zien wat het was? Of dat ze dat zullen vragen? Misschien kan ik een hond de schuld geven, maar a) die hebben we niet en b) verder dus ook geen hondenharen in de auto, dus dat hebben ze meteen door.Eh, denk je echt dat ze zo ver door denken en met een vergrootglas je auto napluizen? Zeg anders dat je kind het gedaan heeft, er heerst buikloop nu, dus een goed alibi.
Kan de beste overkomen!

Eerst met een biotexsopje. Dan is het ergste al weg.

Goed laten drogen. Zitten er daarna nog vlekken, dan behandelen met zo'n meubelbekledingspray (HG).
Huur een tapijtreiniger bij de bouwmarkt en ga gewoon zelf aan de slag.

Lukt het niet, kan je het altijd nog laten doen, maar is het ergste wel al weg :-)

Je huurt ze voor ongeveer 15 euro, flesje tapijt/bekledingreiniger van hg erbij en aan de slag!
Anoniem, als het goed is zullen ze er niet naar vragen maar je ruikt het toch niet meer na een sopje.

En vragen ze het wel dan zeg je dat je die auto net tweedehands hebt gekocht en dat je graag op een schone stoel wil zitten en dat je geen idee hebt wat het is voor vlek.

Je bent ze geen verantwoording verschuldigd en als het goed is zie je ze ook nooit meer.

Ze hoeven niet een plaats delict schoon te boenen hoor. Ze zullen wel erger hebben gezien.

Sterkte en maak je niet te druk erover.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Waarom zouden ze er niet intrappen? Denk niet dat ze je tegen gaan spreken: " Nee mevrouwtje, dit is geen hondenpoep, U heeft op uw stoel gepoept!

Welnee joh. En over een tijdje kun je er (met je man) om lachen.
Haha, mijn jongste is 15, ik wilde gaan zeggen dat die wel zindelijk is, maar blijkbaar ben ik dat zelf dus ook niet

Het is wel door me heen geschoten om te zeggen dat het een kind was, maar hoe verklaar ik dan dat het op de bestuurdersstoel is? Hond in de auto bij de supermarkt of zo is dan geloofwaardiger denk ik.
quote:maximamma79 schreef op 01 februari 2012 @ 14:35:

Dat is wel shit idd.
quote:anoniemerdje schreef op 01 februari 2012 @ 14:35:

Ah, die hond wordt hier ook al geopperd zie ik. Was ook de suggestie van mijn man. Trappen ze daarin?

Geen idee, het is mij nog nooit overkomen ... Maar ik kan me niet voorstellen dat ze je hele auto naar hondeharen gaan uitpluizen. Het is een schoonmaakbedrijf, niet CSI

En je betaalt dat bedrijf ervoor, als je gewoon zegt dat het (honde)poep is, neem ik aan dat ze het gewoon professioneel gaan schoonmaken, zonder genante vragen.

Succes
quote:nessemeisje schreef op 01 februari 2012 @ 14:37:

Waarom zouden ze er niet intrappen? Denk niet dat ze je tegen gaan spreken: " Nee mevrouwtje, dit is geen hondenpoep, U heeft op uw stoel gepoept!

Welnee joh. En over een tijdje kun je er (met je man) om lachen.Ik moet hier nu al een beetje om lachen. Je hebt gelijk
quote:Artemis schreef op 01 februari 2012 @ 14:34:

#hartonderderiemja idd
kind op de stoel bij de supermarkt kan toch ook? Zijn hordes ouders die kind in de auto laten wachten als ze snel wat moeten halen.
Vlek weg van beaphar, werkt perfect bij huisdierenomgelukjes. Maar werkt ook bij mensen ongelukken. Te koop in de dierenwinkel.
Snap helemaal niet waarom je een veklaring voor de vlekken zou moeten geven. Gewoon even met wat sop het ergste wegspoelen en dan met een glashard gezicht laten reinigen. Gaat hun toch niets aan.
Dank jullie wel, ik voel me echt een beetje beter. Ik ga gewoon nu bellen en zeggen dat het de hond was, misschien zeggen ze wel dat ze dat wel vaker hebben gehad.
koop voor 5 tientjes een nat/droogzuiger bij de bouwmarkt, maak een sopje met wasmiddel en vanish, goed nat maken en inboenen met een zachte borstel en uitzuigen die hap! Zo heb ik mn hele bruine bank weer wit gekregen, en ruikt heerlijk!

echt, ik ben zo verschrikkelijk gelukkig met mn zuiger, en je bent nog goedkoper uit dan laten reinigen (ooit eens laten doen voor 150 euro en dat was goedkoop!)
life ain't a perfect story, write it while you live it
Die tip van consuela-enzovoorts vind ik ook een goeie! (tapijtreiniger). Het reinigingsbedrijf zal ook wel met iets dergelijks aan de slag gaan.

Voordeel 1: je hoeft het reinigingsbedrijf niet onder ogen te komen.

Voordeel 2: kan maar zo zijn dat het nog goedkoper is ook.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven