Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Goede zorgen mogen toch wel, lieve Dar. Met een kussentje, dekentje en warme massageolie enzo. Verder laat ik je lekker struisvogelen hoor, mop... Als je maar wel goed op jouzelf past. En deze knuffel accepteert, speciaal voor jou... : hug:
Wat wilde ik nou toch typen?
Het is misgegaan bij de adressen die beginnen met een M in mijn contactpersonen. Waarom weet ik niet, maar herhaalde pogingen halen niets meer uit dan dat de Live-postman hevig in de war raakt en flauwvalt. Potvolblommen!

Jammer Dar dat je niet kunt, was wel heul gezellig geweest. Heftig met je mama.. van mij erbij!!

Mims, jajajajajaja, als je komt met Muppet zijn we al heel erg blij!
Ik heb geen muppet. Wat voor cadeautjes moet ik dan meenemen om binnen te komen?

**zichzelf op gastenlijst inkliedert**

Ik weet niet of we er stipt om 1500 zijn, ik wil ook nog met het grut gaan schaatsen. Dat wil ik eigenlijk vrijdag al, maar dan komen mijn schoonouders de hele middag en avond (dat is te lang! Te lang!)
Ach, lieve D! **koppie thee geeft**
D

Dat klinkt als heftig.

Ik heb wel mail gehad. En ben dur dus ook. en twee keer muppet komend weekend Joepie en logeren bij de bloesjes.

Verder is het leven druk en vol en goed. Enne pssst niet verder vertelen maar ik heb een date binnenkort, we moeten nog een datum prikken. Ik heb de opdracht gekregen wat data op de mail te zetten (omdat hij al had gevraagd of ik met hem uit eten wilde en hij zoekt dan weer uit waar we naar toe gaan. eerlijk he?) Grijns, alleen het vooruizicht vind ik al leuk. Maar aangezien we vandaag hebben afgeproken binnennkort te gaan eten blijf ik even netjes volgens de rules op mijn handen zitten en ga ik hem morgen pas wat data mailen. En voor wie hem wil spotten hij staat bij de vriendjes en hij heet hetzelfde als de ex van een paar jaar geleden (die ziek werd), maar dan zonder h ertussen. Snappen jullie het nog?
Knuffel is zeker geaccepteerd Mims! Fijn, dankje :-)

Suup, klopt het dat date dezelfde sportieve interesses heeft als ik?
Zo aan de foto's te zien wel he, maar daar hebben we het nog niet over gehad.
Oh en naturlijk koffie!

Ik mag naar midden van het land straks en ben nog druk bezig wat teksten voor te bereiden. dan haast haast terig naar suupstad voor een interview voor stamkroegblad wat vandaag nog moet worden uitgewerkt en nog paar andere artikelen die geschreven moeten worden en dan moet ik morgen de opzet voor verlengde klus klaar hebben. En dan is het vrijdag en moet ik heel misschien nog wat zaken afhandelen op zaterdagaochtend voor ik naar Bloes vertrek, maar met een beetje mazzel hoeft dat niet en kan ik heerlijk zonder werkstress het weekend in.
Oh en natuurlijk lieve Bloes van harte met je elfje.
Echo?

Lol zit ik lekker volgens de rules te werken, oftewel ik dacht om half 4, nu kan ik wel een mailtje sturen, krijg ik binnen het uur een reactie.Grijns

Ik vind deze aftastfase zooo leuk. Hele diepe zucht te lang geen date meer gehad denk ik Dinsdag En please geen reacties hierover op de vriendjessite want dat ziet hij.
Wat leuk, Suup heeft de kriebels. Ziet er interessant uit, op zijn vriendjespagina.

Ik heb gister de vrieskou getrotseerd om vet coole cadeautjes voor de Bloesjes te scoren. En dat is zo leuk gelukt!

Verder ben ik braaf aan het schrijven. Mocht niemand het uit willen geven, ooit, dan krijgen jullie allemaal een stapel A4-tjes en dan wil ik niemand horen zeuren dat ik dat wat ik doe nou eindelijk eens op papier moet zetten

Wie wil er koffie?
Ja ikke!

En ik vond een stapel a4 ook goed hoor schat, wel met ringbandje toch?

En leuk dat je zo lekker aan het schrijven bent.

En je weet het he, voor eindredactie zaken kan je altijd bij mij terecht.

Ja er zit wel een (voorzichtig kriebeltje. En daar geniet ik gewoon maar even van. De interesse is wederzijds, dat wordt uit de mailwisseling wel duidelijk. Maar ik heb inmiddels al zo vaak mijn neus gestoten dat ik het los van de kriebel wel nuchter kan bekijken. We zien we wel hoe het loopt. En voor hetzelfde loopt het op helemaal niets uit, nou ja dan heb ik in ieder geval weer eens een leuk kriebeltje gehad en met een beetje mazzel een gezelig etentje.

Het is wel een interessant figuur, met zijn issues en zijn rugzak maar ja haven't we all?

En qua taalgevoel zitten we op dezelfde lijn.

Ik mailde gisteren een artikel wat ik net af had en kreeg het geredigeerd terug Dat vind ik leuk.

Oh en speeking over artikelen ik moet aan de slag.

Later!
Hoop trouwens wel dat het morgen met de trein te doen is. En dat die verwachte sneeuwbui helemaal niet zo erg is.
Oh en Lil kwam je moeder gisteren weer tegen Nu in de trein. Grappig

Ben jij weer beter?

En bloes kom eens vertellen over het jarige Bloesje.

En mims jij over de muppet, hoe leuk ze is.

En D hoe is het nu met jou?
Zo, ik zit met een theetje op de bank ipv met het vrijdagavondwijntje, want wellicht nog per auto uit te rukken om Zoon en GG op te halen, maar misschien is het niet nodig, nog even zien.

Heb gisteren en vandaag grotendeels vrij gehad / genomen, met dank aan studiedagen van Dot's juf, en dat is heerlijk. Had het even nodig. Lekker gerommeld in en rond het huis, rotzooi opgeruimd, wasberg weggewerkt; van die dingen. En met Dot bijgebept en -gespeeld en vanmiddag met slee op stap, erg leuk.

Verder moet ik werkelijk alle forummeets al dan niet met nog andere mensen erbij dit weekend laten lopen door allerhande redenen, wat ik niet zo fijn vind maar niet anders krijg :(

Suup, ik vind het leuk Laat je even weten hoe & wat, dinsdag?

Ah - ze zijn toch onderweg, ik ga maar eens een glaasje rood inschenken voor mezelf (da's de eerste sinds, eh, zondag denk ik, dus ik ga er onomwonden van genieten )
Klinkt als een goed verdiend wijntje lieverd. Enjoy!

En wat jammer dat het dit weekend allemaal niet gaat lukken, Had me erop verheugd je te zien bij Bloes.

En uiteraard ga ik verslag doen van dinsdag.

De eerste mails vandaag zijn alweer verstuurd. Glim
Het is kkkkkoud op de fiets... mijn wangen zijn bevroren. Want dat is het enige dat niet bedekt was.

**zet koffie, thee, soep en saucijzen/kaas/broodjes neer**
Sorry dat ik het enorm heb laten afweten bij iedereen dit weekend!

Vrijdagavond gewerkt en ook zaterdag ben ik nog braaf al mijn afspraken (kapper en verjaardag) nagekomen maar zondag was het op en wilde ik oprecht niks anders dan de hele dag onder een dekentje op de bank liggen. Wat ik schaamteloos ook heb gedaan.

Nu langzaam opstarten om een bezoekje aan de mama te brengen, met wie het gelukkig weer elke dag wat beter gaat. Volgende week gaat ze naar de neuroloog.

Maar wat ik zo her en der heb opgepikt was het zowel bij de Bloesjes als bij Mims gezellig toch? Zijn er nog roddels? Genante verhalen? Anneke Dotes?
Ben zo niet geconcentreerd vandaag.

Heeft alles te maken met de date morgen. Pfff
ghegheghe, Suupie heeft een deeheeet! Een date-heet. Een hete date.

(Zo, ik moet weer wat gaan eten geloof ik, ik ben te helemaal flauw...)

Naast mij zit Dot te lezen. Echt te lezen. Langzaam en geconcentreerd en met zo nu en dan hulp bij dubbelklanken, maar toch.
Ik heb heel erge spierpijn! Binnenkant bovenbenen, dus ik zou het liefst louter en alleen in een warm bad hangen en er nooit meer uitkomen....
Door het schaatsen of heb je iets anders gedaan?

Lil wat een mijlpaal! Je je jongste leest. *brok in de keel*

Oh wat ben ik blij dat de date morgenavond is. Er worden van die verwachtingvolle steken onder water mails verstuurd en ik voel me net een bakvis.

Zit morgen bij mijn nagelmevrouw die ik al tijden schandalig verwaarloosd heb (en dat is aan mijn vingers te zien) en ik wil natuurlijk wel met mooie handen aan tafel zitten. Maar ja misschien is het(hij) wel heel stom morgen.

*zucht* nog 1 nachtje slapen
Oh ik word net gecorrigeerd het is morgen ons tweede afspraakje al, want ik rook vorige week lekker dus dat was een afspraakje
Gossie, bakvis gaat uit vanavond! Je weet welke parfum je moet spuiten, hoe je haar leuk zit (en helemaal niet als een Desperate Housewife ) en ik hoop dat je ook weet waar je wilt eten. Wij zitten klaar voor live-verslaglegging!

Dot aan het lezen? Ochgossie, De Baby is geen baby meer...

Margarine weer ontdooid? Dar weer beetje uitgerust?

Het weekend was zoooo leuk! Suup kwam dus toch, gelukkig ook het merendeel van de visite en de Bloesjes waren helemaal blij en verwend en daar wordt ik dan weer blij van. De Mimsemini weer geknuffeld en bewonderd. Wat is ze leuk! Hoe kan dat nou met zo'n papa?

Nu nog Me Zus ergens treffen een keer voor een Goed Gesprek met een Goed Glas Wijn (of niet, dan druivensap in een wijnglas). En de verjaardag van Oudste. Doe verwacht hetzelfde kado als haar zusje ben ik bang. Iemand een idee om het anders te onthullen zodat ze toch verrast is? (nee, niet in de pan met boerenkool.. )
Ik weet alleen niet wat ik aan moet. Het is zo glad en koud dat rokje met laarzen niet z'n goed idee is. Dus ik denk doe mooie broek met wikkelshirt en een mooie ketting en bijpassende nagellak en mooi golven haar dankzij Bloesem. That will do i hope.

En ja inmiddels is ook duidelijk waar we gaan eten. Dus eigenlijk kan er niets mis gaan.

Toch?

Ah die oudste ze zal er in ieder geval blij mee zijn.

Je hebt geweldige meiden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven