Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
**
shit verkeerd topic

Mamz je maakt me in de war
Gelf het was vandaag nog een tikkie kouder dan gisteren dus groot gelijk dat je het ov hebt gepakt.

Mamz ik hoop nu ook dat ze de dader hebben en dat de kinderen dan ook zien dat slecht nooit goed is, omdat hij hoop ik heel lang moet zitten. Als voorbeeld voor de jongens dan.

Lief van Coe dat ze je wil komen ondersteunen. Heb je meer mensen die mee kunnen? Anders laat maar weten als je er behoefte aan hebt. Het zal best heftig zijn.

Vind Mmetje zo zielig. Niets zo naar als zieke kleintjes. Hoop dat hij snel weer wat opknapt. Soms wil je wel eens dat ze wat rustiger zijn en als ze het dan zijn, merk je wel dat het niet normaal is. Beterschap met de kleine man.

Yonna, ik heb hele heftige fysio gehad. Echt door de pijn heen moeten badmintonnen en gewichtstraining. Ben niet zo'n mieper, dus ik heb er heel weinig van tegen de fysio gezegd, maar soms was het heel erg en moest ik wel even stoppen. Als hij dan vroeg of het weer ging zei ik altijd JA als het eigenlijk NEE had moeten zijn, maar ik wilde wel eens actie en niet dat softe gedoe wat ik bij de andere fysio al 8 weken kreeg. Was er bijna mee gestopt want het hielp voor geen meter en het werd alleen maar erger. Sinds ik echt door de pijn heen ben gegaan merkte ik dat het ook steeds beter ging. Nu ben ik al een paar weken echt pijnloos.

Vandaag alweer een dag de hort op geweest en dan is er straks nog toneelrepetitie....

Yonna, Goldman staat niet te juichen, maar als het doorgaat dan wil ie bedingen dat ie maar drie dagen naar 'de zaak' rijdt en de rest vanuit thuis of een kantoor dichterbij doet. En we mogen ook gewoon blij zijn dat er aan baan voor hem is. Toch?

Vriendin en ik zijn vandaag naar een kringloopwinkel geweest en hebben daar onze Plien en Bianca-truitjes gekocht.

Voor 2,50 was ik klaar. Foto op BH volgt zeker weten!

Nou, nu dus naar toneel en morgen een dagje werken.

Toedels!
Ben benieuwd naar de foto Goldie!

Yonna,is een overgangsconsulente iets voor je?Google anders eens op Care for Women.

En gezellig dat je er weer bent!Boev zal al wel groot zijn!

Mamz,laat even weten als het zover is,doen we daarna iets gezelligs!

Gelf,lekker met het ov hoor,je komt anders half bevroren op je werk aan

Middelste is beetje stout geweest en zit met de gebakken peren.(en ik ook een beetje)

Hij ging bij een vriendje spelen en is gaan schaatsen.Hartstikke leuk maar dat mag niet van de fysio.

Nu is hij heel hard op zijn voorhoofd gevallen,staat een heel ei op en dat doet pijn!

Ik schrok me een hoedje toen ie thuis gebracht werd maar behalve een enorm ei lijkt er verder niks aan de hand te zijn.

Hij is niet misselijk,heeft verder geen hoofdpijn,speelt angry birds en heeft normaal gegeten.

Toch maak ik hem straks voor ik ga slapen nog maar even wakker,al is het alleen maar voor mijn eigen geruststelling.
Stoute middelste Coe, maar wel begrijpelijk. Wanneer kun je nu eindelijk een schaatsen. Hij is wel erg hard gestraft.

Zul je hem niet wat vaker wakker maken voor alle zekerheid?

ze adviseren ieder uur hè.

Ben ook benieuwd naar de foto's Gold.
Ik heb hem net in mijn bed ingestopt,vriend slaapt een nachtje op de bank
Slim Coe. Slaap lekker.
Mogguh,

Hoe is het gegaan vannacht Coe? Alles oké?

Kenonne het vriest hier 11 graden. Wat is het koud.

De sneeuw mag wel wegblijven van mij. Moet vanavond werken. Getver.

Ben naar Sam. Tot straks.
Moggu...

Middelste heeft lekker geslapen,toen ik hem de eerste keer wakker maakte zat ie meteen rechtop in bed

Goed alert dus!Bult is ook een stuk minder nu,daarvoor in de plaats is het nu mooi blauw.

Grrr,gister thermometer opgehangen in de tuin,maar die doet het niet.Het is hier 21 graden

Vanmiddag komt de sneeuw pas richting zuiden he Zoeb.

Ik vind het voor de kinderen wel leuk,maar voor mezelf niet hoor.

Uk is vrij vandaag,ik werk thuis,en ik ga koekjes bakken met Uk.Verder de gebruikelijke huishoudelijke dingen.

Geniet van Sam Zoeb!
Moggûh!

Waarom mag middelste niet schaatsen, Coe? Gelukkig lijkt hij van zijn valpartij niets te hebben overgehouden.

Ik heb een heel gesprek met de HA gehad over de overgang, was verhelderend en heerlijk nuchter. Ik heb wat adviezen meegekregen voor voeding, vitamines, Famosan en vooral blijven bewegen. En verder is het toch een kwestie van ondergaan en mee leven. Gaat weer voorbij. Maar ik moet zeggen dat het mij tot nu toe 100% meevalt hoor.

Zoeb, ik had ook een beste fysio maar de pijn is nooit weggegaan. En ik heb wat gejankt bij de beste man. Ik kan er nu goed mee omgaan hoor, met de pijn. Maar stiekem ben ik best een beetje jaloers op je.

Pas je vandaag op Sam? Wat een heerlijke knul is het zeg! En wat een heerlijkheid om oma te zijn he?

Ik geniet ook zo ongelooflijk veel van Boev, die volgende maand alweer 3 wordt.

Gold, natuurlijk is het fijn dat Goldman een baan heeft. Maar ik kan me zo voorstellen dat als het doorgaat dat hij opziet tegen de extra reistijd.

Super dat je geslaagd bent voor de Carnavalsoutfit! En werkze vandaag.

Ik ben al 3 jaar aan het steggelen met de belastingdienst over een betaling die allang betaald is. Al ik weet niet hoevaak alles opgestuurd, al ik weet niet hoevaak aan de telefoon gehangen. Er is me ik weet niet hoevaak toegezegd dat ik terug gebeld zal worden. En Ik heb nu voor de ik weet niet hoeveelste keer wéér een aanmaning, met een verhoging er bovenop door de strot geduwd gekregen . Ik ben het zoooo godsgruwelijk zat inmiddels!

Ik word binnen twee dagen teruggebeld werd me eergisteravond verzekerd....... Over 4 maanden heb ik wéér een aanmaning in de brievenbus. Wedden? *zucht*

Vandaag weer verder met de albumsmaken. Leuk werk!
Leuker kunnen ze het niet maken Yonna. Dat makkelijk laten we dan maar weg.

Ik heb van de Fysio een lijst bij moeten houden waarop ik elk halfuur mijn bezigheden op moest schrijven met een cijfer voor de pijn. Toen zijn we erachter gekomen dat de pijn het hevigst was als ik juist niets deed. Door na te kijken wat ik daarvoor had gedaan konden we zien waar het juist mis ging en daar hebben we de Fysio op aangepast. Het heeft bij mij dus geholpen.

Ben ook wel erg blij dat het nu beter gaat. Had er weinig vertrouwen in. Het werkt ook niet bij iedereen. Helaas voor jou. En ik kan nog een terugval krijgen.

Ik ben ook zonder al te veel problemen door de overgang gekomen. En nu is het heerlijk. Niet meer ongesteld. Wat een luxe is dat.

Ik geniet met volle teugen van Sam. Het is een lekkere vent. 's morgens na de fles eerst even een half uurtje knuffelen. Genieten is dat.

Nu ligt hij on de box zijn stemmetje (nou ja) te oefenen en er komt heel wat geluid uit.

Jeetje Boev al bijna drie. Wat gaat het snel.

Hier een strakblauwe lucht en geen oostenwind meer. Het is nu heerlijk buiten.

Geen sneeuw svp. Geen sneeuw. Neeeee
Oei wat is het koud. Mijn oren deden gewoon pijn. Ben ook snel weer terug gelopen.

Ga nu de hond uitlaten en dan naar huis.

Straks maar een muts opzetten.
Haaiii, ben vrij vandaag en loop nog steeds in pyama het is echt zo'n dag dat ik niet op gang kan (=wil) komen... Zal straks toch moeten want moet boodschappen halen en vanavond bij schoonouders eten en eigenlijk ook nog wat aan mn huiswerk doen, straks dus echt in actie komen!!

Coe, arme Middelste dit is een letterlijk gevalletje eigen schuld dikke bult. Aaah nee hoor meen ik niet, vind het best sneu.

Ik denk trouwens dat ik de rest van het weekend maar bij jou kom logeren, 21 graden klinkt verleidelijk

Mamz, het blijft heftig allemaal.. vind woorden (weer eens) lastig dus ik gooi er gewoon een hele dikke tegenaan.

Gold, ben benieuwd naar jullie Plien en Bianca outfit. Ik vind ze zoooo grappig, heb ze weleens gezien in theater en echt compleet dubbel gelegen.

Jonna, wat een verhaal zeg met die belastingdienst, vind het altijd zo bizar dat ze met dat soort dingen 'weg kunnen komen'... hoop echt dat het nu klaar is en je geen nieuwe aanmaningen op de mat krijgt..

Zo en nu: actie!!

Fijne dag allemaal!

PS. Bij wie sneeuwt het al? Hier is nog niets....
Hier nog geen sneeuw maar volgens buienradar duurt dat niet lang meer. Dacht wij er misschien net buiten bleven, maar er komt me een stoot aan. Brr. Niet te geloven eigenlijk want nu schijnt de zon nog.

Ik ben nu lekker thuis. Maar ik ga echt Coetjes kant uit denk ik. Voor 21 graden trotseer ik de sneeuw. Zal wel raar zijn, van wintermutsen, handschoenen, dikke sjaals en jassen naar een korte broek en shirtje.
Hup Gelf hup. Huiswerk kun je ook lekker in je pyama maken.
Hier sneeuwt het nu wel! Nog niet heel heftig maar toch...

Beetje dubbel, aan de ene kant blijft sneeuw iets magisch hebben maar aan de andere kant.. hou ik helemaal niet van gladheid en andere winterse ellende :(

Oja, ik ging huiswerk maken, in pyama, goed idee Zoeb!
Yeah go for it Gelf.

Sam slaapt. We hebben een ijsbaantje achter het huis. Heel leuk maar de auto's worden hier voor de deur wel verkeerd geparkeerd. Nu maar hopen dat er niet zo'n overijverige flik komt.

Wij wilden morgen met de Scouting gaan schaatsen, maar er zijn er toch te veel die geen schaatsen hebben en het niet kunnen.

Bovendien hoorde ik dat het schaatsbaantje heel leuk is, maar dat het water door een boer met een gierwagen is gespoten en dat het stinkt naar koeiestront. Lekker slim dan.

Nou ja het is leuk en de kinderen hebben er plezier in.
Mogguh

Gelukkig gisteren hier geen bommetje op het topic gezet net voor het slapen gaan. Ik had het aan de stok met buurman. De lillikerd heeft Oudste bespuugd toen die de deur voor hem opendeed om met hem te praten. Ik 'mag' niks nu, alleen bemiddeling afwachten. Hij mag dit uiteraard ook niet meer flikken. Maar het levert me weer een partij mooie herinneringen op, zeg maar

Yonna, de belastingdienst is inderdaad zo hardnekkig dat je het opgeeft en gaat betalen tegen de tijd dat ze eindelijk een beslissing hebben genomen. Nou ja, ik dan, en het bedrag was niet zo vreselijk (meer). Dikke ellende en herkenbaar dus.

Boev alweer drie, gaat snel he?

Gelfling, heb je de kachel op standje bikini? Dat moet wel bij leren in pyama

Het sneeuwt hier inmiddels mooi. Ik had vanochtend een hele erge koppijn dus pas laat uit bed gekomen. En niet gezegd dat ik er niet weer in terugkruip.
Is iedereen aan het schaatsen of glijden? Wat is het rustig.
Getver Mamz. wat een vies ventje is jou buurman. Naar een kind spugen. Hoe durft ie zeg. (Mag niet maar heeft oudste terug gespuugd?) Zo nee, dan vind ik het knap.

Is het vaker gebeurt, dat het voor jou herinneringen oproept?
Wat een hufter-buurman is dat Mamzie.

Waar om deed ie dat?

Ik beb ook benieuwd waarom jouw middelste niet mag schaatsen Coetje.

Hoe is het nu met de bult?

Wat een oenen bij de belastingdienst Yonna. Ik had een soort deja-veu gevoel toen ik het las, dus volgens mij had je dit een hele tijd geleden ook al eens verteld. (of ik ben in de war met iemand anders, dat kan ook)

Alles goed met Happy en Boev?

Lekker zo'n dagje in pyjama thuis Gelfje.

Alles nog gedaan wat je van plan was?

Ik heb dus gewerkt en iedereen maar dan ook iedereen heeft het over het weer. Errug vermoeiend .

Mijn bazin vertelde me vandaag dat mijn co-collega( degene waarmee is een baan deelde) haar ontslag heeft genomen. Het was toch niet zo haar ding blijkbaar.

Ik heb gezegd dat ik tijdelijk wel een dagje meer wil werken, maar niet voor vast (de wil is er wel,maar het lijf werkt niet mee). Nu ga ik misschien voorlopig de donderdag erbij werken, of er moet heel snel weer een nieuwe zijn.

Ik zou eigenlijk morgen naar een vriendin rijden (2 uur heen en twee uur terug) om haar te helpen met verhuizen, maar door het slechte weer en zo heb ik maar besloten thuis te blijven. Onverwacht een vrije dag dus. Ik denk dat ik net als Gelfje ook een pyjama-dagje hou. Elk nadeel hep se foordeel.
Wat een eikel die buurman Mamz!Ik begrijp dat je buurtbemiddeling hebt ingeschakeld?

Gelf,genoten van je pyama-dagje?

Ik loop vanaf uur of 5 in pyama,lekker hoor!

Gold,stiekem best lekker denk ik,zo'n onverwachts dagje vrij.

Zoeb,druk op het werk vanavond?Of sta je nog steeds ergens stil,zoals half Nederland?

Vanochtend voor Uk nieuwe snowboots en skipak gekocht,toch wel lekker met schaatsen en die kou.Wel op de groei zodat ie er volgend jaar ook nog plezier van heeft

Vanmiddag met Uk in de sneeuw gespeeld,vroeger leek het toch minder koud!

Middelste mag zijn knie niet belasten,heeft een paar weken geleden met voetballen een flinke trap gekregen en nu zijn zijn groeischijven en kapsel beschadigd.Als hij nu teveel doet,volgens de fysio,blijft hij daar last van houden.

Maar vertel dat een jongen van 10,die altijd buiten aan het rennen,vliegen,voetballen of wat dan ook is.Ook al heeft ie pijn,hij kan niet stil zitten.

Vriend grapte al dat we hem maar 6 weken in het gips moeten zetten.
Misschien is dat wel het beste Coe. Dan kan hij niets meer.

Ik ben jaloers op al die pyamamensen. Ik ben niet blijven steken, al was ik wel te laat. Schoondochter was al later door de sneeuw en ik kon dus ook maar stapvoets rijden.

Gelukkig is de storing van gisteren voorbij en is het hier heerlijk relaxed werken.
Ik mocht gisteravond eerder naar huis. Er was niets te doen.

Hier is niet zo heel veel sneeuw gevallen dus er was goed te rijden.

Straks schaatsen met de jeugd. Jan is bang dat ik ga vallen, maar ik moet het toch weer een keer gaan proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven