Whatsapp update iPhone??
vrijdag 3 februari 2012 om 20:55
Hoi!
Vraagje ik kreeg vandaag een bericht dat whatsapp een update link stuurde heb deze alleen weggeklikt. Heb hem nu weer geupdate via de store maar weet niet of dit de update van de link is er is nl. Niks veranderd.
Vriendin heeft ook een update en nu is whatsapp veel mooier. Kortom iemand de link voor me?
Vraagje ik kreeg vandaag een bericht dat whatsapp een update link stuurde heb deze alleen weggeklikt. Heb hem nu weer geupdate via de store maar weet niet of dit de update van de link is er is nl. Niks veranderd.
Vriendin heeft ook een update en nu is whatsapp veel mooier. Kortom iemand de link voor me?
zaterdag 4 februari 2012 om 01:33
Eigenlijk moet je bij elk product het grafische (hetgeen wat je ziet) loskoppelen van wat er op de achtergrond gebeurt. Dit noemen ze ook wel eens een back-end en front-end van een applicatie. Niet elke update zal zich afspelen op de front-end en daarmee een eventuele visuele verandering opleveringen. Kan best dat ze iets veranderd hebben aan de manier waarop een berichtje verstuurd wordt. Iets wat je dus niet ziet.