De titel zegt het eigenlijk al: de accu van m'n iPhone is in een mum van tijd leeg sinds ik de update (waaronder iCloud) heb geïnstalleerd. Als ik 'm tien minuten niet aanraak, verspeelt ie maar zo 5% van m'n accu. Wat kan ik hier aan doen?
Kijk, die stonden idd alle drie nog aan. Maar toch, voor m'n update had ik die dingen gewoon allemaal aan staan en deed ik veel langer met mijn batterij. Dat is toch raar?
Anoniem_119896
zaterdag 4 februari 2012 om 12:09
Nee ster89, dat moet hij gewoon kunnen natuurlijk.
Heb je al gereset? App-killer geïnstalleerd? Misschien even op een appleforum kijken of het een veel voorkomend probleem is.
Anoniem_119156
zaterdag 4 februari 2012 om 13:02
Ik heb er ook last van en een vriendin van mij ook. Ik heb app-killer geïnstalleerd, maar toch red ik het geen hele dag meer na de nieuwe update
Dat is niet raar. Als een update voor meer activiteit zorgt, kost dat meer energie. De meeste updates zijn omslachtige stukjes code, die in de achtergrond continu staan te draaien. Als het je dwarszit, kan je kijken of je een rollback kan doen. Lang niet elke update is nuttig.
Ik ben ondertussen even bij de Apple store geweest, daar hebben ze wat dingen uitgeschakeld waarvan ik het bestaan niet wist. Het lijkt nu beter te gaan maar volgende week loop ik op een doordeweekse dag nog een keertje binnen om 'm volledig te laten checken. Thanks voor alle tips in ieder geval!
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.