Betaalbare smartphone
zaterdag 4 februari 2012 om 14:19
Voor ¤ 150 ga je echt geen nieuwe smartphone kunnen vinden. Dan wordt het toch een tweedehands exemplaar en ligt Marktplaats voor de hand. Je kunt voor je koopt vragen om het emei-nummer en aangeven dat je even laat checken bij de politie of het wel een eerlijke tweedehands is. Als de koper te goeder trouw is, zul je dat nummer wel krijgen. Zo niet, weet je genoeg...
zaterdag 4 februari 2012 om 14:29
Ik had laatst een Samsung galaxy Gio gekocht, omdat mijn iphone in bad was gevallen. Die was ook rond die prijs nieuw, dus dat is een optie. En als je nog nooit een smartphone hebt gehad is het een prima toestel. Ik zelf was blij toen mijn iphone het weer deed, die reageerd toch echt beter en sneller en ik vind hem geeoon veel fijner. Maar als je geen vergelijkingsmateriaal hebt is die samsung prima
zaterdag 4 februari 2012 om 15:24
Ik zou wel even goed kijken naar hoe oud het type toestel is. Android update naar nieuwe versies en dit voorjaar gaat Android over naar 4.0, ICS (IceCreamSandwich) Het is wel raadzaam om een toestel te kiezen dat die update mee gaat krijgen, dit zijn doorgaans de toestellen uit het afgelopen jaar. Oudere modellen krijgen vaak de update niet meer. Je kan er dan nog wel ff mee vooruit maar mijn ervaring is bijvoorbeeld dat je accuduur erg achteruitgaat en bepaalde functionaliteiten dan niet (goed) meer werken.
Kijk bijv eens naar de HTC Wildfire S, en idd de samsung galaxy y. Check ook bijvoorbeeld de (iets duurdere maar superfijne) Xperia Ray van Sony Ericsson. Succes!
Kijk bijv eens naar de HTC Wildfire S, en idd de samsung galaxy y. Check ook bijvoorbeeld de (iets duurdere maar superfijne) Xperia Ray van Sony Ericsson. Succes!
zaterdag 4 februari 2012 om 18:05
Heb je wel berekend wat de prijs per maand is van je goedkope abo in combi met kosten van je tel?
Ik heb heel erg zitten twijfelen over de samsung (galaxy?) ace in combi met ben abo en samsu ng galaxy 2 in combi met t-mobile 2-jarig contract.
Heb uiteindelijk voor de galaxy 2 gekozen maar ik geloof dat de ace de beste camera (5 mp)
had van de goedkopere samsung smartphones.
Dat was iets wat ik belangrijk vond. Camera hoeft voor jou natuurlijk niet zo van bela
ng te zijn.
Ik heb heel erg zitten twijfelen over de samsung (galaxy?) ace in combi met ben abo en samsu ng galaxy 2 in combi met t-mobile 2-jarig contract.
Heb uiteindelijk voor de galaxy 2 gekozen maar ik geloof dat de ace de beste camera (5 mp)
had van de goedkopere samsung smartphones.
Dat was iets wat ik belangrijk vond. Camera hoeft voor jou natuurlijk niet zo van bela
ng te zijn.
Het Viva forum is papaja.
woensdag 8 februari 2012 om 23:07
woensdag 8 februari 2012 om 23:42
^Wat bbardot zegt!
Het is gewoon een goedkope smartphone en daarom niet te vergelijken met een iphone. Ik ben niet zo'n "er staat een stuk fruit op en DUS is het fantastisch!"-type hoor. Zo was het niet bedoeld.
Net zoals bbardot zegt merk je verschil met het schern en de processor als je de Y vergelijkt met een iphone of s2. Maar: ik vind de Y nog steeds prima van kwaliteit. Het scherm werkt goed genoeg om niet irritant te zijn. De telefoon is klein maar nog wel groot genoeg om mee te werken. Alle mogelijke apps kunnen erop. Hij heeft tethering(kan dus dienen als een wifispot voor bijv een tablet). En hij is gewoon hartstikke leuk geprijsd!
Het is gewoon een goedkope smartphone en daarom niet te vergelijken met een iphone. Ik ben niet zo'n "er staat een stuk fruit op en DUS is het fantastisch!"-type hoor. Zo was het niet bedoeld.
Net zoals bbardot zegt merk je verschil met het schern en de processor als je de Y vergelijkt met een iphone of s2. Maar: ik vind de Y nog steeds prima van kwaliteit. Het scherm werkt goed genoeg om niet irritant te zijn. De telefoon is klein maar nog wel groot genoeg om mee te werken. Alle mogelijke apps kunnen erop. Hij heeft tethering(kan dus dienen als een wifispot voor bijv een tablet). En hij is gewoon hartstikke leuk geprijsd!