Update
zaterdag 4 februari 2012 om 22:27
Ik heb al gezocht op het forum naar een topic met hetzelfde onderwerp, maar kwam er niet uit, vandaar een nieuw topic.
Ik heb net mijn toestel-software ge-update op mijn Blackberry en toen ik hem weer aandeed, was alles weg!! Al mijn instelling, geluidjes, achtergronden, contacten, apps.....echt alles! Ik kan hem zelf niet meer in het Nederlands zetten, hij blijft op Engels staan en heb geen andere keuze.
Iemand enig idee of en hoe ik dit ongedaan kan maken? Op de site van BB wordt ik namelijk ook niet wijzer en alle telefonische helpdesk zijn natuurlijk ook al dicht.
Please help
Ik heb net mijn toestel-software ge-update op mijn Blackberry en toen ik hem weer aandeed, was alles weg!! Al mijn instelling, geluidjes, achtergronden, contacten, apps.....echt alles! Ik kan hem zelf niet meer in het Nederlands zetten, hij blijft op Engels staan en heb geen andere keuze.
Iemand enig idee of en hoe ik dit ongedaan kan maken? Op de site van BB wordt ik namelijk ook niet wijzer en alle telefonische helpdesk zijn natuurlijk ook al dicht.
Please help
zaterdag 4 februari 2012 om 22:50
Ik ben nu niet in de buurt van een computer en kan het op m'n mobiel niet zo goed nazoeken. Het is voor mij al even geleden, had ook zo'n probleem, maar weet het niet precies uit m'n hoofd. Je back-up wordt gemaakt tijdens de update. Als het goed is staat ie in je desktop manager en staat er ergens een knopje bij "terugzetten".
Anders kan je even op google zoeken met "restore back-up blackberry (je model en versie)". Er zijn hier veel handleidingen voor. Succes! Hoop dat het lukt.
Anders kan je even op google zoeken met "restore back-up blackberry (je model en versie)". Er zijn hier veel handleidingen voor. Succes! Hoop dat het lukt.
zaterdag 4 februari 2012 om 23:00
zondag 5 februari 2012 om 22:32
Nou het is gedeeltelijk gelukt, vanmorgen 1,5 uur met Voda aan de lijn gehangen, die snapten er ook niks van.... Wat bleek nu, ik moest mijn wachtwoord (geen pincode) ter beveiliging intoetsen en daar heb je 10 pogingen voor. Ik typte het zeker weten goed in, maar kreeg elke keer de melding dat het niet goed was. Alsnog ging ie de update uitvoeren..... Nu moet je dus je wachtwoord die je in cijfers hebt gemaakt op je toestel, in letters intikken op je pc! Hoe onnozel.
Dus als je iemand niet aardig vind en je hebt z'n BB in je hand, kan je 10 keer het verkeerde wachtwoord invoeren en z'n telefoon is helemaal leeg!
M'n telefoon staat nu half in het Engels, half Nederlands en mijn contacten zijn sowieso verloren gegaan. Foto's en muziek heb ik nog wel, maar moest wel al m'n apps opnieuw downloaden. Krijg er dus een punthoofd van en ga morgen toch nog maar even langs de winkel om de taal te veranderen, want dat lukt dus echt niet!
Dus als je iemand niet aardig vind en je hebt z'n BB in je hand, kan je 10 keer het verkeerde wachtwoord invoeren en z'n telefoon is helemaal leeg!
M'n telefoon staat nu half in het Engels, half Nederlands en mijn contacten zijn sowieso verloren gegaan. Foto's en muziek heb ik nog wel, maar moest wel al m'n apps opnieuw downloaden. Krijg er dus een punthoofd van en ga morgen toch nog maar even langs de winkel om de taal te veranderen, want dat lukt dus echt niet!
zondag 5 februari 2012 om 23:34
Oeioei, dat klinkt niet best! Wel fijn dat ze je redelijk hebben kunnen helpen bij Vodafone. Maar had je je BB ID verkeerd ingetypt? Volgens mij kan je je apps allemaal terug vinden in App world als je je inlogt. Misschien staan alle instellingen en gegevens er ook nog wel in. Was bij mij zo, ook na het overstappen na een nieuwe BB. Maar misschien lukt dat dus niet als je die niet meer hebt.. In de winkel kunnen ze ook goed zien wat er met je toestelletje is, dus goed plan! Succes weer!