Does size matter?
maandag 10 december 2007 om 18:57
Ik betrap mezelf op iets waarvan ik altijd dacht dat het belachelijk was om er uberhaupt over na te denken: Penislengte maakt namelijk wel degelijk uit.
Ik bemerk namelijk een lichtelijke teleurstelling bij mezelf bij de ontdekking van een ietwat aan de kleine kant zijnde penis van mijn sekspartner en het kan ook een beetje in mijn hoofd blijven hangen en van invloed zijn op het verdere verloop van ons contact..
Hoe denken jullie hier eigenlijk over?
Ik bemerk namelijk een lichtelijke teleurstelling bij mezelf bij de ontdekking van een ietwat aan de kleine kant zijnde penis van mijn sekspartner en het kan ook een beetje in mijn hoofd blijven hangen en van invloed zijn op het verdere verloop van ons contact..
Hoe denken jullie hier eigenlijk over?
maandag 11 februari 2008 om 16:15
Ik heb al bijna anderhalf jaar een realtie met mijn huidige vriendin, ik weet vanmezelf dat hij niet de grootste is (16cm) maar ook zeker niet wijsvinger formaat, mijn vriendin was nog maagd toen ik iets met haar kreeg, en ik kan jullie vertellen dat ze er raad mee weet, ze heeft nog nooit geklaagt en ze krijgt er ook niet genoeg van, als je al eens een "joekel" hebt gehad.. vallen de volgende allemaal tegen je moet iemand nemen zoals hij is, en er zijn altijd nog hulpstukken om daarmee wel aan je trekken te komen, als je van iemand houd zoals hij is komen jullie er samen wel uit.. dus bij ons geld "size doesn't matter"
maandag 11 februari 2008 om 21:55
woensdag 5 maart 2008 om 15:42
Mijn man heeft een gemiddelde jongen van 16 centimeter. Ik vind een heerlijk "apparaat" maar....
In zijn experimentele bui heeft hij een latex penishuls gekocht. deze verdikte alleen iets en ik merkte dat ik dit wel erg prettig vond.
Omdat ik hem niet het gevoel wilde geven dat "hij" niet genoeg voor me was heb ik altijd wat passief gereageerd op zijn vraag of "size matters" voor me. Later bestelde hij nog zo`n soort ding maar daarmee toverde hij "hem"om tot een waar monster waarop ik zo verschrikkelijk hard en veel klaarkwam dat ik bijna het bewustzijn verloor! Tja hij had het nu echt door... size matters en ik bleef toch maar voorzichtig met dat toegeven... Ik wilde hem immers niet kwetsen.
Nog wat later besteld hij een soort "condoom" met een verlengstukje van een cm-er of 6 en DAT WAS HET HELEMAAL! Hij raakte precies een apart plekje vanbinnen waar "hijzelf" net niet bijkwam en waarvan ik al klaarkom als hij die lengte in een keer naar binnenschuift en dus dat speciale "plekje"raakt....
Dat dingetje gebruikte we elke keer weer! (bijkomend voordeel; ik hoefde daardoor er ook niets meer uit te laten lopen )
Vorige week stuurde hij me een SMS-je waarin hij vertelde dat hij echt wel wist dat de maat er voor mij toedeed en dat ik er niet meer omheen moest draaien, hij was gewoon niet jaloers!! De schat was blij dat hij het me kon geven en het blijkt ook nog eens een Fetisj van hem te zijn om mij diep te raken! Heb ik even geluk!!
Als we nu vrijen doen we "het" eerst normaal, dit is heerlijk maar dan doet hij "hem" weer om mij vervolgens nog eens een keer of 6 klaar te laten komen. Zo goddelijk...Dat rubbertje is een uitstekende aanwinst en geeft mij precies wat ik wil.. heerlijk... daarom hou ik nou zo van die kerel hihihihi
Heeft een van jullie soortgelijke ervaringen?
In zijn experimentele bui heeft hij een latex penishuls gekocht. deze verdikte alleen iets en ik merkte dat ik dit wel erg prettig vond.
Omdat ik hem niet het gevoel wilde geven dat "hij" niet genoeg voor me was heb ik altijd wat passief gereageerd op zijn vraag of "size matters" voor me. Later bestelde hij nog zo`n soort ding maar daarmee toverde hij "hem"om tot een waar monster waarop ik zo verschrikkelijk hard en veel klaarkwam dat ik bijna het bewustzijn verloor! Tja hij had het nu echt door... size matters en ik bleef toch maar voorzichtig met dat toegeven... Ik wilde hem immers niet kwetsen.
Nog wat later besteld hij een soort "condoom" met een verlengstukje van een cm-er of 6 en DAT WAS HET HELEMAAL! Hij raakte precies een apart plekje vanbinnen waar "hijzelf" net niet bijkwam en waarvan ik al klaarkom als hij die lengte in een keer naar binnenschuift en dus dat speciale "plekje"raakt....
Dat dingetje gebruikte we elke keer weer! (bijkomend voordeel; ik hoefde daardoor er ook niets meer uit te laten lopen )
Vorige week stuurde hij me een SMS-je waarin hij vertelde dat hij echt wel wist dat de maat er voor mij toedeed en dat ik er niet meer omheen moest draaien, hij was gewoon niet jaloers!! De schat was blij dat hij het me kon geven en het blijkt ook nog eens een Fetisj van hem te zijn om mij diep te raken! Heb ik even geluk!!
Als we nu vrijen doen we "het" eerst normaal, dit is heerlijk maar dan doet hij "hem" weer om mij vervolgens nog eens een keer of 6 klaar te laten komen. Zo goddelijk...Dat rubbertje is een uitstekende aanwinst en geeft mij precies wat ik wil.. heerlijk... daarom hou ik nou zo van die kerel hihihihi
Heeft een van jullie soortgelijke ervaringen?
woensdag 5 maart 2008 om 21:57
Ik kwam toevallig langs dit forum en vond dat ook ik als man hierop moest reageren. Ik zelf ben gemiddeld geschapen. Heb mijn vrouw altijd goed kunnen laten klaar komen. Echter na geboorte van de 2 kinderen is haar maat veranderd. Ze i snamelijk erg veel wijder geworden. Had ik vroeger soms wel moeite om erin te komen (zij was nauw geschapen) nu kan ik er zonder moeite met mijn hele hand (niet al te groot) in. en kan haar daarmee echt stevig laten klaar komen. Daarentegen heeft ze aan mijn apparaat bij vaginaal gebruik niet zo gek veel meer, alle bekkenspieroefeningen ten spijt.Ik heb het ook met andere hulpstukken geprobeerd maar vindt dat helemaal niks. Gelukkig vindt zen grieks en frans ook erg lekker. Toch knaagt het een beetje dat het op de normale manier bij ons allebei weinig meer doet. Ik wilde dit toch even kwijt.
Misschien iets voor vrouwen om te onthouden als ze nog geen kinderen hebben en hun man maar net voldoet.
Misschien iets voor vrouwen om te onthouden als ze nog geen kinderen hebben en hun man maar net voldoet.
woensdag 5 maart 2008 om 22:24
woensdag 5 maart 2008 om 22:57
Teddybeer, jammer voor jullie dat het op de normale standaard manier minder makkelijk meer lukt. Je hoort het wel vaker. Ik heb maar 1 kind gekregen en bemerk geen verschil. Maar aangezien we het waarschijnlijk toch bij 1 laten, zal ik het ook niet hoeven uitvinden hoe dat is na 2 of meer kinderen. Ik zou het als vrouw betreuren als dat zoveel "schade" aanricht. Ik was daar trouwens ook erg bang voor hoor.
Nog nooit gehoord van condooms met verlengstukjes. Heb het ook niet nodig, omdat vriend meestal wel tegen mijn baarmoeder mond komt.
Ik weet niet meer wie het zei, maar het maakt denk ik ook verschil uit hoe de vrouw zelf geschapen is zeg maar. Ik vrees dat ik ietsjes meer nodig heb qua gemiddeld, want volgens mij ben ik vrij diep vanbinnen (beetje gek om te zeggen, maar dat vond zowel de huisarts die bijna geen uitstrijkje kon nemen en de verloskundige had ook nogal moeite om bij mijn baarmoedermond te komen om te strippen). En aangezien ik het ook een prettig gevoel vind als de baarmoedermond geraakt wordt (niet te hard ajb)....
Nog nooit gehoord van condooms met verlengstukjes. Heb het ook niet nodig, omdat vriend meestal wel tegen mijn baarmoeder mond komt.
Ik weet niet meer wie het zei, maar het maakt denk ik ook verschil uit hoe de vrouw zelf geschapen is zeg maar. Ik vrees dat ik ietsjes meer nodig heb qua gemiddeld, want volgens mij ben ik vrij diep vanbinnen (beetje gek om te zeggen, maar dat vond zowel de huisarts die bijna geen uitstrijkje kon nemen en de verloskundige had ook nogal moeite om bij mijn baarmoedermond te komen om te strippen). En aangezien ik het ook een prettig gevoel vind als de baarmoedermond geraakt wordt (niet te hard ajb)....
woensdag 5 maart 2008 om 23:10
Als zij er al moeite mee hebben, dan is je vriend/man waarschijnlijk ook gewoon behoorlijk geschapen, ookal moet ik - in alle eerlijkheid - wel bekennen, dat ik niet weet hoe vaak zo'n verhaal voor komt..
't is immers ook 'n combi van arm/hand grootte/lengte van de huisarts & verloskundige. Of misschien waren ze nog wat onwennig? enfin we(/ik) dwalen flink af..
Maar idd. Size does matter, maar das' altijd al zo geweest.. (wie begon in context met dit verhaal ookal weer over potjes & dekseltjes?) Helemaal waar!
't is immers ook 'n combi van arm/hand grootte/lengte van de huisarts & verloskundige. Of misschien waren ze nog wat onwennig? enfin we(/ik) dwalen flink af..
Maar idd. Size does matter, maar das' altijd al zo geweest.. (wie begon in context met dit verhaal ookal weer over potjes & dekseltjes?) Helemaal waar!
woensdag 5 maart 2008 om 23:19
Vriend is ietsje meer dan gemiddeld geschapen, maar zeker niet shockin*
Wat dacht je, dat er een hele hand ingaat van zo'n vlos?? Nee joh, ze proberen met het topje van hun wijs/middelvinger de baarmoedermond een beetje open te wroeten. Maar mijn baarmoeder ligt kennelijk nogal diep oftewel <eigen vertaling> mijn vagina is dieper ofzo.
Wat dacht je, dat er een hele hand ingaat van zo'n vlos?? Nee joh, ze proberen met het topje van hun wijs/middelvinger de baarmoedermond een beetje open te wroeten. Maar mijn baarmoeder ligt kennelijk nogal diep oftewel <eigen vertaling> mijn vagina is dieper ofzo.
woensdag 5 maart 2008 om 23:22
quote:Dibbes1 schreef op 10 januari 2008 @ 22:58:
@Localhero: Eh, durex gevallen passen niet goed? Als je ze om je onderarm kunt aandoen passen ze op je 3e been ook wel hoor. En anders grotere maat kopen. Heb je ze wel eens als waterballon gebruikt????
!Je weet duidelijk niet waarover je praat Dibbes. De gewone Durex condooms zijn inderdaad niet comfortabel als je als man wat groter geschapen bent. Lastig om om te doen en ze blijven een naar knellend gevoel geven. Dat verhoogt niet bepaald het plezier en het kan zelfs leiden tot verlies van erectie. Trojan of Ambassador is dan een veel betere keuze.
@Localhero: Eh, durex gevallen passen niet goed? Als je ze om je onderarm kunt aandoen passen ze op je 3e been ook wel hoor. En anders grotere maat kopen. Heb je ze wel eens als waterballon gebruikt????
!Je weet duidelijk niet waarover je praat Dibbes. De gewone Durex condooms zijn inderdaad niet comfortabel als je als man wat groter geschapen bent. Lastig om om te doen en ze blijven een naar knellend gevoel geven. Dat verhoogt niet bepaald het plezier en het kan zelfs leiden tot verlies van erectie. Trojan of Ambassador is dan een veel betere keuze.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
woensdag 5 maart 2008 om 23:22
Ik heb het trouwens ook nooit gezegd tegen een man dat size niks uitmaakt. Ik heb het altijd leugens gevonden van vrouwen die beweerden dat het niet zo was. Leugens om een man niet te willen kwetsen. Maar waarom zou je daar over liegen? Als je verschillende formaten hebt meegemaakt, weet je ook wel dat naast vaardig (een man moet wel een beetje gevoel daarvoor hebben) en een goede klik ook een minimale grote prettig is. Te groot is niet fijn, maar een vrouw kan best wat hebben en hoe groter (als in dikker/steviger) hoe meer wrijving, tja, da's toch 1 + 1=2 of niet dan???
woensdag 5 maart 2008 om 23:34
@intiem: oke weer wat geleerd..
Over die grootte: dat hangt gewoon van de perfect match af.. Als 'n vrouw 'n penis van 15 Cm lengte al pijnlijk zou vinden, dan kan 'n penis in 't lager gemiddelde prima voldoen, maaar je hebt ook vrouwen waarbij de penis/het voorwerp niet groot genoeg kan zijn..
Maar gezien de statistieken, kun je als man met 'n "laag gemiddelde" beter rond kan gaan kijken in de "Aziatische hoek".
Ik ben afgelopen maanden in meerdere opzichten "gegroeid" Ik blijk ipv de al jaren "vast staande" lengte van 1.85M toch 1.89 te zijn, zelfde geldt voor penis.
Ik dacht aan 18Cm blijkt nu +- 21Cm (L)
Over die grootte: dat hangt gewoon van de perfect match af.. Als 'n vrouw 'n penis van 15 Cm lengte al pijnlijk zou vinden, dan kan 'n penis in 't lager gemiddelde prima voldoen, maaar je hebt ook vrouwen waarbij de penis/het voorwerp niet groot genoeg kan zijn..
Maar gezien de statistieken, kun je als man met 'n "laag gemiddelde" beter rond kan gaan kijken in de "Aziatische hoek".
Ik ben afgelopen maanden in meerdere opzichten "gegroeid" Ik blijk ipv de al jaren "vast staande" lengte van 1.85M toch 1.89 te zijn, zelfde geldt voor penis.
Ik dacht aan 18Cm blijkt nu +- 21Cm (L)
woensdag 5 maart 2008 om 23:42
En wat is dan gemiddeld? Ik zal vriend eens vragen (hoewel, daar heeft ij vast geen zin in, weer zo'n gekke vraag van mij), want dat is alweer jaren geleden en ik heb werkelijk waar geen idee. Misschien is hij ook wel gegroeid haha. Maare, dat vraag ik me nou altijd af, waar moet je dat meten? Aan de bovenkant of aan de onderkant (dus waar de ballen beginnen)?
Heb ook gehoord dat Aziaten over het algemeen kleiner zijn (dus dan vast de vrouwen ook), potje-deksel verhaal.
En nu ga ik mezelf wederom te slapen dirigeren. Erg interessant hoor ; )
Maar moet ook aan mijn nachtrust denken. Misschien leer ik morgen in een verloren momentje meer bij : O
Heb ook gehoord dat Aziaten over het algemeen kleiner zijn (dus dan vast de vrouwen ook), potje-deksel verhaal.
En nu ga ik mezelf wederom te slapen dirigeren. Erg interessant hoor ; )
Maar moet ook aan mijn nachtrust denken. Misschien leer ik morgen in een verloren momentje meer bij : O
woensdag 5 maart 2008 om 23:49