Gewoon Omdat Het Kan
dinsdag 7 februari 2012 om 07:21
dinsdag 7 februari 2012 om 07:26
dinsdag 7 februari 2012 om 07:35
In het algemeen. Ik mis (altijd) een hoop hier, blijkt wel.
Als er dan het één en ander naar buiten komt, heb je een hoop leeswerk en besef je weer hoeveel er 'onderhands' gebeurt.
Aan de andere kant ben ik denk ik maar blij dat ik daar allemaal geen weet van heb (gehad). Ik kan niet zo goed tegen 'gedoe' in vriendschap(sgroepen).
Vandaar ook denk ik dat ik me hier op het forum heel anders ben gaan 'opstellen'. Meer afstandelijk, puur nog 'meepraten over bepaalde onderwerpen', weinig persoonlijke dingen meedelen e.d.
Het heeft zijn voordelen.
Het nadeel is dat je dan slechts nog aan de zijlijn meedoet en de binding die je ooit sterk met het forum voelde een beetje verdwenen is. Zo heb ik dus ook niet meegedaan met 'de discussie' op het modtopic. Was ik vroeger steevast onderdeel van geweest en dan begreep ik ook alles. Nu heb ik heel vaak een ??? gevoel.
Anyway, vind ik het wel jammer dat sommige gepermabanden naast de pot piesen. Iedereen krijgt een schone lei maar eigenlijk toch niet. Dat klopt niet zo in mijn ogen.
Als er dan het één en ander naar buiten komt, heb je een hoop leeswerk en besef je weer hoeveel er 'onderhands' gebeurt.
Aan de andere kant ben ik denk ik maar blij dat ik daar allemaal geen weet van heb (gehad). Ik kan niet zo goed tegen 'gedoe' in vriendschap(sgroepen).
Vandaar ook denk ik dat ik me hier op het forum heel anders ben gaan 'opstellen'. Meer afstandelijk, puur nog 'meepraten over bepaalde onderwerpen', weinig persoonlijke dingen meedelen e.d.
Het heeft zijn voordelen.
Het nadeel is dat je dan slechts nog aan de zijlijn meedoet en de binding die je ooit sterk met het forum voelde een beetje verdwenen is. Zo heb ik dus ook niet meegedaan met 'de discussie' op het modtopic. Was ik vroeger steevast onderdeel van geweest en dan begreep ik ook alles. Nu heb ik heel vaak een ??? gevoel.
Anyway, vind ik het wel jammer dat sommige gepermabanden naast de pot piesen. Iedereen krijgt een schone lei maar eigenlijk toch niet. Dat klopt niet zo in mijn ogen.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
dinsdag 7 februari 2012 om 07:45
dinsdag 7 februari 2012 om 07:57
dinsdag 7 februari 2012 om 07:59
dinsdag 7 februari 2012 om 08:00
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 07 februari 2012 @ 06:49:
Goede morgen:)
Ik wilde een plaatje van koffie en thee plakken, maar dat gaat natuurlijk even niet op dit tijdstip.
Dus koffie thee en ontbijt voor iedereen
Je had het gerust langs kunnen brengen hoor.
*niet geloven kan dat ze d'r nog is*
Goede morgen:)
Ik wilde een plaatje van koffie en thee plakken, maar dat gaat natuurlijk even niet op dit tijdstip.
Dus koffie thee en ontbijt voor iedereen
Je had het gerust langs kunnen brengen hoor.
*niet geloven kan dat ze d'r nog is*
dinsdag 7 februari 2012 om 08:03
quote:eleonora schreef op 07 februari 2012 @ 08:00:
[...]
Ik straal me nog steeds suf!
Goed om de spieren op te warmen want ik ga zo naar de sportschool.
En jij Beelievje?
Jaaaa, ik straal ook nog, ondanks een ietwat kort nachtje
En ik moet opschieten, er ligt er hier nog eentje te slapen die naar de creche moet, en er ligt nog een puber te slapen die er alláng uit had gemoeten, ik ben weg!!
Dag lieve bijtjes en ander ongedierte van me
Fijne dag allemaal!
[...]
Ik straal me nog steeds suf!
Goed om de spieren op te warmen want ik ga zo naar de sportschool.
En jij Beelievje?
Jaaaa, ik straal ook nog, ondanks een ietwat kort nachtje
En ik moet opschieten, er ligt er hier nog eentje te slapen die naar de creche moet, en er ligt nog een puber te slapen die er alláng uit had gemoeten, ik ben weg!!
Dag lieve bijtjes en ander ongedierte van me
Fijne dag allemaal!
dinsdag 7 februari 2012 om 08:04
quote:beeliev schreef op 07 februari 2012 @ 07:57:
[...]
Inderdaad. En waarom? Waar zijn ze bang voor?? Snap totaal de logica niet.....
Het is denk ik geen angst voor die specifieke gepermabanden. Er zijn natuurlijk ook mensen terecht gepermaband en ze willen geen onderscheid maken of zo begreep ik.
Terwijl de ene permaban totaal de andere niet is.
[...]
Inderdaad. En waarom? Waar zijn ze bang voor?? Snap totaal de logica niet.....
Het is denk ik geen angst voor die specifieke gepermabanden. Er zijn natuurlijk ook mensen terecht gepermaband en ze willen geen onderscheid maken of zo begreep ik.
Terwijl de ene permaban totaal de andere niet is.