Gewoon Omdat Het Kan
dinsdag 7 februari 2012 om 09:06
dinsdag 7 februari 2012 om 09:09
quote:rosanna08 schreef op 07 februari 2012 @ 09:05:
Magdalan, hebben jullie dit niet bij de modjes gemeld? Nee Rosanna, het gebeurde toentertijd buiten het Vivaforum om. Had beter wel kunnen gebeuren, maar dat is achteraf gezien. Ik geloof dat de mods zo ondertussen wel behoorlijk wat dingen weten. (Correct me if I'm wrong meiden!)
Magdalan, hebben jullie dit niet bij de modjes gemeld? Nee Rosanna, het gebeurde toentertijd buiten het Vivaforum om. Had beter wel kunnen gebeuren, maar dat is achteraf gezien. Ik geloof dat de mods zo ondertussen wel behoorlijk wat dingen weten. (Correct me if I'm wrong meiden!)
dinsdag 7 februari 2012 om 09:11
In aanvulling op Magdalan: Ik denk dat een aantal van de mensen die destijds meelazen op het Kindervrije forum dit ook kunnen beamen. Daar was al sprake van op verzoek staffen en daar is oa door mij al gezegd dat het niet zo werkt.
Er is van onze kant zo vaak geprobeerd beide kanten van het verhaal te belichten en dingen te relativeren.
Er is van onze kant zo vaak geprobeerd beide kanten van het verhaal te belichten en dingen te relativeren.
dinsdag 7 februari 2012 om 09:13
quote:Magdalan schreef op 07 februari 2012 @ 09:09:
[...]
Nee Rosanna, het gebeurde toentertijd buiten het Vivaforum om. Had beter wel kunnen gebeuren, maar dat is achteraf gezien. Ik geloof dat de mods zo ondertussen wel behoorlijk wat dingen weten. (Correct me if I'm wrong meiden!) ik snap het
Iig goed dat alles nu naar buiten is en dat het duidelijk is dat het hier niet om een hetze ging
[...]
Nee Rosanna, het gebeurde toentertijd buiten het Vivaforum om. Had beter wel kunnen gebeuren, maar dat is achteraf gezien. Ik geloof dat de mods zo ondertussen wel behoorlijk wat dingen weten. (Correct me if I'm wrong meiden!) ik snap het
Iig goed dat alles nu naar buiten is en dat het duidelijk is dat het hier niet om een hetze ging
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 7 februari 2012 om 09:24
dinsdag 7 februari 2012 om 09:32
Speciaal voor Bo:
Antiek teiltje:
Vrouwelijk teiltje:
Lief teiltje:
(inhoud vóór het kotsen verwijderen)
Sexy meeneemteiltje:
Basic wit:
Rood rubber, voor de moderne vrouw:
Psychedelisch teiltje: