Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Toch goed van ons. Op vier jaar tijd 12 topics volgepoetst.

En best veel van de hele oude garde nog steeds aan het bezemen. Jammer dat Pips er niet meer bij is. ik mis dat gerel soms best wel.

Best raar inderdaad dat er nog geen app is voor androïd. Dat iIs toch op de iPhone na het meest gebruikte besturingssysteem.

Maar ik gebruik zelfs nog de oude app. Vind aan de nieuwe niets aan. (Ik hou niet zo van al die vernieuwingen).

Ik ga drie weken proef draaien en dan rond de tafel zitten of het is wat ik ervan verwacht. En of ik ben wat zij van mij verwachten. Kreeg een déjà vu toen ik in de waskamer kwam. Die rook precies hetzelfde als toen in het andere huis en dat was heel erg raar.
Moggu lieve bezemerts

Wakker worden hoeft niet,zit al vanaf half 5 op de wc.Bleegghh dus.

Zoeb,die meters,wat gaan ze meten en moet je die dag en nacht om?

Raar he,wat geuren soms met je doen.Word je ineens jaren terug in de tijd gesmeten.

Gelf,nu moet ik er niet aan denken maar zoals Gold al zei,receptje graag,klinkt lekker die pasta.

Vandaag een rustig dagje..eerst maar eens zien of het straks wat beter gaat en anders blijf ik op de bank hangen.

Uk heeft vanaf gistermiddag weer wat gegeten en gedronken.
He Getver Coe, wat rot. Heb je het overgenomen van Uk?

Ja dat was wel even heel raar toen ik het rook. Het kwam met zo'n klap binnen. Echt zo van " Wauw" en ik zag ook meteen de wasruimte in Amsterdam voor me.

Ik kopieer even van Bo's topic over het huis.

Ik heb nog geen idee of het wat voor me is. Gisteren vroeg de manager me, of het huis bij het Maxima Medich Centrum in Veldhoven niet makkelijker voor me was. Niet dat ze me kwijt wilde, want juist op zaterdag had ze mensen nodig. Maar ik vertelde over de reistijd. Ik heb er even op gegoogeld en dat huis is maar 20 minuten rijden van hier. Vrijwilligers werken ook steeds maar drie uur. Het scheelt wel een stuk. Nu doe ik er anderhalf uur over om er te komen. En ik krijg geen reiskostenvergoeding. Maar dat wist ik al. Dus dat is het probleem niet. Als ze er niets over had gezegd, was ik niet gaan twijfelen. Ik wist niet dat het MMC ook een huis had trouwens. Ik denk er nog even over na. Ze bellen nog voor een inwerkafspraak.
Kun je niet op allebei de locaties een soort proefdienst draaien?

Voor een dienst van 3 uur ook 3 uur moeten reizen is best heel wat,vind ik.

Mijn kopje thee is blijven zitten!!
Yeah ga zo door met thee drinken.

Ja en dat is dan mijn twijfel Coe. Als het MMC geen huis had was de keuze makkelijk geweest. Ik wou dat ze het niet had gezegd. Vind het heel vervelend om nu meteen af te gaan bellen. Maar het scheelt wel heel erg veel. En om nu proef te gaan draaien terwijl ik dan eigenlijk al weet dat ik naar V wil, vind ik ook niet eerlijk. Het scheelt me te veel tijd. (en geld). Want ik was gisteren voor het parkeren alleen al ¤ 6.- kwijt. En naar V kan ik met de auto. Ik reis er bijna twee uur over naar M, meegerekend dat ik ook naar het station moet rijden. Ik ga haar straks even bellen en overleggen wat zij vind.
Mogguh maisjes...

Toch fijn dat ze het wel verteld heeft Zoeb, het was misschien ook wel raar geweest als je er pas later achter was gekomen dat er dichterbij ook een huis was. En nu laat ze de keuze eigenlijk bij jou...

Eerst maar even ballen is wellicht wel een goed idee, hebben ze op die andere locatie die dichterbij is ook mensen nodig?

Oei Coetje, die Ukkie heeft je aangestoken?

Ik was gisteren nog van plan vandaag niks te doen, iig het huis niet uit te gaan, maar de nieuwe C1000-folder is er en daar staan toch wel mooie aanbiedingen in. En ik ben gek op mooie aanbiedingen .

Verder:

Een grote pan draadjesvlees maken.

Stofzuigen

Een paar wasjes wegwerken.
Ik denk dat ik een soort van allergische reactie op de ab heb,mijn nek,armen en buik staan vol bultjes.

Hang nu met de huisarts aan de telefoon.(wat duurt dat toch altijd lang..)

Ik zag ook mooie aanbiedingen bij de C1000.Eens uitvogelen of ie ook hier ergens in de buurt zit.

Zoeb,ik zou dan ook kiezen voor iets dichter bij huis.Scheelt je sowieso veel geld als ik dat zo lees.
Ja Zoeb, en het goede doel blijft toch precies hetzelfde?

Die uitslag kan idd goed van de AB komen Coe.
De apotheek komt vandaag nieuwe ab brengen.

C1000 zit hier vlakbij dus daar sjees ik morgen even heen.

Wc gepoetst

badkamer met franse slag gedaan

Nu weer tijd voor een thee'tje.Ben flink aan het minderen met koffie en dat gaat best goed.
Mogguh!

Bij ons gaat alles beter, al hou ik nog even goed in de gaten wat Mmetje eet om zo meer diarree te voorkomen.

Ben zelf wel erg moe, we slapen structureel te weinig, en in het weekend al helemaal. Ik wil dus heel ongezellig een weekje op tijd naar bed, helaas heeft Mmetje daar tot nu toe een stokje voor gestoken.

Hij wil niet naar bed, tegen de tijd dat hij eindelijk plat ligt en ik wat heb opgeruimd is het al half 10

Ik had het er gisteren nog met James over dat ik te weinig tijd voor mezelf heb, ik krijg het amper voor elkaar om eens een keer een boek te lezen. Erg jammer, en ik wil die tijd voor mezelf wel terug. Al is het maar een half uurtje per dag.
Mamzie, twitter je zelf ook? Ik vind het vooral handig om dingen te kunnen volgen. Bij ons in de Vinex worden nog wel eens wat initiatieven ontwikkeld en zo blijf ik mooi op de hoogte :-)

Coetje: beterschap!

Zoeb, moeilijke keuze lijkt me. Zou er eerst eens gaan kijken hoe de sfeer is, dat lijkt me erg bepalend. Al is (zoveel) minder reistijd wel érg veel.

Ik merk dat ik veel minder van het forum mee krijg nu ik veel minder online ben, er is nu weer een rel bezig rond Iris? En er komen nieuwe regels? En gebanden mogen misschien terug komen? Ik moet me er eens in verdiepen.
En wat bezemen betreft: de poets komt vandaag weer

Morgen mag ik me op de was storten, de deksel paste niet meer op de wasmand dus daar kan ik wel mee vooruit.
Ohw ja, de was.

Coe allergische reactie op de AB is niet goed. Krijg je nu een ander merk?

Ik heb al een besluit genomen. Ik ga niet naar M. Bijna vier uur reizen om drie uur te werken is eigenlijk te gek als ik ook dichterbij kan.

MissM, wat lastig dat je niet eens tijd voor jezelf hebt. Ik hoop dat het gaat lukken om wel een uurtje ergens lekker te kunnen lezen of iets anders ontspannends te doen.

Ben lui vandaag. Moet wel het één en ander doen, maar ik heb geen zin. Ik heb ijskoude tenen, ook nog. Brr. en de verwarming staat echt op 21 graden. Ga maar eens dikkere sokken aandoen.
Verstandig besluit Zoeb.

Die rel is ook langs mij heen gegaan, tegen de tijd dat ik doorhad dat er een rel was, was ie alweer voorbij, dus ik kon niks meer volgen.

MissM, kunnen jullie niet afspreken dat ieder van jullie een uitslaapdag of een vroeg op stokdag krijgt?

Draadjesvlees staat te sudderen

Was 2 draait

Droger 1 draait

Boodschappen zijn in huis en opgeruimd

Vetbollen voor de vogeltjes hangen buiten.

Nog op de lijst:

Stofzuigen

Was ophangen (eerst was afhalen)

En misschien rijg ik vanmiddag nog wel even zelf een pinda-sliert voor de vogeltjes.
Uhh jij zou toch nietsdoen vandaag Gold.
Hier staat ouderwets het ijs op de ramen,zowel boven als beneden.En ik draai de thermostaat niet lager dan 17 graden s'nachts.

(heb foto's gemaakt en gemaild naar de wb,maar geen reactie)

MissM,ik herken je gevoel wel,tot Uk naar school ging had ik daar ook last van.Het lijkt soms wel of je dan alles maar op de automatische piloot doet.Slapen,werken,boodschappen,huishouden en dan maar weer slapen.Het gevoel een sloofje te zijn.Maar ook die zijn weleens moe

Geen optie om Mmetje een avondje te laten logeren zodat jij vroeg op stok kan?
Mogguh

Ik ben vanochtend de hele ochtend in bed gebleven. Koppijn. Straks moet ik wel naar de instrumentenmaker en de bieb. En verder moet ik even niets van mezelf.

Coe, beterschap met de oren. Zo'n pijn doet dat.

MissM, het is inderdaad afzien met zo'n kleine. Moet eerlijk zeggen dat ik dan maar met de kleine (of de kleintjes) in één bed ging liggen om in elk geval van het slaapgebrek af te komen.

Zoeb, jammer dat je niet volmondig ja kunt zeggen nu. Had je dus wel gedaan als ze het niet over V had. Dat kun je ook in je achterhoofd houden. Je bent nu al in een ritme waar M in past.

Goldie, fijn, even langs je vadertje met een koek.

Gelf, ben je tevreden over je schoonheidsbehandeling?

Mijn zus mailde me gisteren over mijn moeder. Ze is bezorgd en wil er werk van gaan maken. Nog even afgezien van of dit lukt. Komt bij dat mijn zus me van alles in de mond legt wat niet waar is. Dan kan ze, zoals ze ook wil, beter uit mijn leven wegblijven. Maar vandaar dus koppijn. Mss schrijf ik er wat over op de BH.
MissM, ik vind het volgen op twitter het leukst. Maar er komen ook wel eens eigen tweets uit. Moet wel heel erg opletten dat ik niet weer verzuip in iets op een scherm. En ik heb geen iphone of android om even snel mee te twitteren of zo.
Mamz,wat rottig van je zus!Schrijf het lekker van je af,dat lucht misschien al wel op.

Ik dacht eigenlijk dat jullie helemaal geen contact meer hadden.Daar hadden we het over in de trein na de Dordtmeeting.

Jammer dat ze jouw leven weer op zijn kop zet

Mijn ab is er al,nu hopen dat die bultjes snel verdwijnen.Jeuk is vreselijk.

Uk wil koekjes bakken vanmiddag,dus ik ga even op zoek naar een lekker receptje.
Warempel Zoeb, da's waar .

Vervelend Mamzie, waarover maakt je zus zich dan zorgen?

De gezondheid van jullie moeder of iets anders? En het moet wel serieus zijn als ze je belt terwijl jullie eigenlijk geen contact hebben.
Ik heb dus lekker niks meer gedaan, maar nu staat er dus een volle mand met wasgoed dat gevouwen moet worden en ik moet echt even met de stofzuiger door de woonkamer heen.

Dan alleen nog koken.

Ik heb wél met de pootjes omhoog lekker gezellig lang met een vriendin gebeld
Ik heb wat op de BH gezet hierover.

Vandaag geschaatst. Lekker. Nu wel moe dus. Moet nog een kadootje inpakken en als het kan nog wat muziekfilmpjes downloaden: morgen is Middelste jarig.
Moggu..

Mamzie,van harte gefeliciteerd met Middelste!!

Maak er een leuke dag van!
Mamz gefeliciteerd met middelste. Heb je een feestje of vier je het een andere dag? Nou ja, maak er een leuke dag van. (Wat Coe ook zegt dus).

Ik ben werken. Tot straks als het niet te druk is.
Werk ze Zoeb!

Had je nog iets gehoord van het RmcDhuis?

Ik neem Uk mee naar het werk vandaag,even wat zaken afhandelen en dan snel weer naar huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven