Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Mogguh

Er komen een paar kinderen en een paar volwassenen. Geen dik feest dus, maar wel leuk.

Bedankt voor de fielsetaties. Middelste geniet!
Gewoon gezellig dus Mamz!Nogmaals veel plezier!

Uk heeft zich goed gedragen op het werk,hij is met de baas worstenbroodjes gaan halen dus ik kon even door.

Nu weer thuis,vanavond nog wel wat werken als Uk slaapt.
Mamz, gefeliciteerd met middelste!
Gefeliciteerd met je middelste Mamzie!

Ik heb een half dagje extra gewerkt en dat is prima te doen.

Morgen weer een haf dagje.

Vandaag doe ik lekker niks meer.

En we eten de kliekjes van gisteren.

Vanavond nog wel toneel repetitie.
Moet even wennen aan de avatar van Mamz. Dacht al: " Wie is die vreemde eend (konijn) in de bijt". Wel leuk.

Leuk Mamz, alleen de visite is al gezellig. Zal eens op de bh gaan lezen wat er is.

Ik ga bellen met het andere huis Coe. Moet ik nog doen. Nu wacht ik alleen even tot ik echt alles achter de rug heb. Geen ziekenhuisbezoeken meer, (maandag heb ik nog twee afspraken) geen metertjes meer, opbouwen wat werk betreft en met Scouting één en ander regelen. want als ik iedere zaterdag ga, dan kan ik er geen Scouting bij doen. Dus moet toch nog eerst wat dingen regelen. Had ik natuurlijk eerder kunnen bedenken, maar toen wist ik niet dat ik er iedere zaterdag moet werken.

En nu duik ik even de zolder op voor carnavalskleren voor de hosmiddag a.s. zaterdag. Wilde wat nieuws, maar ik ga geen 30 euro uitgeven voor één middag.
Wij eten ook kliekjes Goldie

Aardappels bak ik even op,daarbij snijbonen,bloemkool,sla of doperwtjes met worteltjes en een gehaktbal.

En ik heb net met Uk appelmoes gemaakt.

Ik doe ook gewoon een allegaartje aan Zoeb.

Heb nog helemaal geen zin in carnaval,misschien omdat ik altijd met A ging en dat kan nu niet meer.Misschien blijf ik wel lekker thuis.
Ik zie mijn nijnen nog niet. Andere plaatje was eigenlijk heel suf.

De jarige is samen met broer en twee vriendjes liefdewerk oud papier aan het doen. Krantjes rondbrengen voor een ziek vriendje. Ik dus nog even stilte voor de storm en taart halen (oeps, bijna vergeten).
Ik zoek een zwarte kaftan voor carnaval. Maar die mag ook niet duur zijn Coe, dat zal slikken zijn dit keer. Maar kan me niet voorstellen dat jij thuis blijft met carnaval. Al is het maar met de kleintjes. (anders: als je carnavalszondag vrij hebt.. naar het chassé met de kinders?)
Wat lief dat ze dat doen voor het zieke vriendje Mamz!

Kaftan kan ik je niet aan helpen,helaas.En op zondag is hier de optocht en daar kan ik echt niet onderuit.Komt door de straat ook en mannen hier willen nog steeds meelopen!(mijn zin is verdwenen toen het zo koud werd )
Ik heb ook geen kaftan Mamzie, maar is er niet een kringloopwinkel in B waar je kan kijken, dan ben je vast en zeker minder geld kwijt. (Ik heb een carnavals-truitje gescoord bij de kringloop voor 2.50)
Mamz, gefeliciteerd met Middelste! Hoe oud is hij geworden?

Zoeb, wat stoer en dapper dat je bij het RmD gaat 'werken'. Ik zou het echt niet kunnen, zoveel herinneringen die dan naar boven zouden komen. Zou dat betekenen dat ik het nog steeds niet helemaal verwerkt heb? Groot gelijk dat je wat dichterbij ook terecht kunt, want dat scheelt nogal wat in reistijd zeg!

Jullie lijken allemaal weer lekker in de carnavalskoorts te zitten. Leuk! Gold, zou jij niet een foto plaatsen?

Vandaag was mijn hulp er, dus lekker niets hoeven doen in het huishouden. Wel een album klaar en een preview naar het echtpaar gestuurd. Vanmiddag lekker naar de kapper geweest en mezelf een heel ander look aan laten meten. Ik ben blij!
Foto komt echt, maar pas als het carnaval is Yonna

Ik word ook altijd blij van de kapper .
Foto Yonna
FB!
Ik zal FB eens afstoffen
Moggu...
Mogguh

Ik ben naar Sam. Tot straks.
Nee Mamz die heb ik ook niet.

Heb even gereageerd op de bh.
Mogguh... Dit was een slecht nachtje. En dan moet ik straks naar de sportschool voor een nieuw schema. Geen zin!
Balen van je slechte nacht Yonna!Ergens vandaag tijd voor een powernap?

Zoeb,veel plezier met dat heerlijke jochie!

Olieboot doet niks dus ik werk thuis vandaag of helemaal niet
Nee, geen powernapjes, dan slaap ik zeker weten vannacht helemaal niet. Ik overleef het wel, ben er aan gewend.

Lekker, Coe helemaal niks doen
Mogguh

Moeite om op gang te komen vandaag. Middelste is 11 geworden, heel wat, al zou je het bij zijn lengte niet zeggen.

Yonna, ik heb ergens een black out over jouw relatie met het RmD huis.

Vandaag:

Roept de was heel hard

En de afwas

piekeren over wanneer naar mams.

wvttk.
Sam ligt lekker in de box te spelen. Heb lekker drie kwartier met hem zitten knuffelen. Dan geniet hij net zoveel als ik. Straks weer een foto.

Vanmiddag is zijn Mams vrij. Dus ik heb ook een vrije middag. Ga straks dan ook naar huis.

Yonna jammer van de slechte nacht. Snap dat je geen zin hebt in de sportschool. Vind ik zowiezo niets aan.

Zijn jullie ook zo blij dat het weer gaat dooien. Brr. Die kou. Over vijf weken begint de lente.
Laat de lente maar komen hoor Zoeb!Het ijs staat hier weer op de ramen...ik wil niet weten wat ik weer moet bijbetalen dit jaar.

Baas komt werk brengen,wat een service
Mijn oudste heeft ook kanker gehad toen ze 2 jaar was, dat geeft een nasleep van 9 jaar gehad. Ik ben dus wel een paar keer in het RmD geweest Mamz.

Wat een perfecte baas, Coe!

Heerlijk he, Zoeb! Genieten met een Grote G!

Naar de sportschool it is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven