Loepje op app?

10-02-2012 08:56 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Is het mogelijk om via de app een forummer te loepen? Merk dat ik steeds minder inlog op mijn laptop, maar het loepen mis....
Helaas, niet op de telefoon en niet op de iPad.
Ach, dat loepen is toch nergens goed voor.
quote:galadriel schreef op 10 februari 2012 @ 08:58:

Helaas, niet op de telefoon en niet op de iPad.Op de ipad gebruik ik gewoon de website.
Misschien geen antwoord op je vraag, maar ik snap sowieso niet waarom die functie bestaat en waarom iedereen daar zo gretig gebruik van maakt. Het gaat je toch niets aan op welke topics iemand reageert?
quote:ameliemelo schreef op 10 februari 2012 @ 09:47:

Misschien geen antwoord op je vraag, maar ik snap sowieso niet waarom die functie bestaat en waarom iedereen daar zo gretig gebruik van maakt. Het gaat je toch niets aan op welke topics iemand reageert?

Maar soms wel welke topics iemand opent.

Ik gebruik gewoon de website op de iPad overigens.
Ik pleit liever voor een loepje voor alleen eigen archief en niet andermans archief. Zo voorkom je een hoop ellende. Het wordt eigenlijk alleen maar gebruikt ter aanval of minimaal iemand in twijfel te brengen. Ik zie niet in waarom iedereen in andermans berichten moet kunnen met zoveel gemak.
Ja, dat vind ik dus ook. Al dat hysterisch geloep. Daarom nemen mensen dus een tweede nick, heel begrijpelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven