Help!
vrijdag 10 februari 2012 om 19:41
Ik heb zojuist mijn telefoon laten vallen, hij viel prompt uit elkaar, batterij eruit, terwijl 'ie helemaal niet zo hard viel. Nou is deze telefoon al veel vaker gevallen, maar hij leek onverwoestbaar.
Nu is mijn beeldscherm zwart, met - als ik 'm aanzet - een soort 'vlek' aan de rechterkant. In die vlek zie ik gekleurde strepen, een soort gekleurde pixels of iets dergelijks? Maar de rest van het scherm is dus gewoon zwart.
Ik kan 'm wel aan- en uitzetten, want de toetsenverlichting doet het wel gewoon.
Betekent dit dat mijn beeldscherm kapot is? Het ziet eruit alsof er vocht o.i.d. achter zit, maar er was niets vochtigs in de buurt.
Dit is echt draaaaaama, geen vervangende telefoon in de buurt en het is vrijdagavond.. En al mijn nummers staan in die stomme telefoon, aargh!
Nu is mijn beeldscherm zwart, met - als ik 'm aanzet - een soort 'vlek' aan de rechterkant. In die vlek zie ik gekleurde strepen, een soort gekleurde pixels of iets dergelijks? Maar de rest van het scherm is dus gewoon zwart.
Ik kan 'm wel aan- en uitzetten, want de toetsenverlichting doet het wel gewoon.
Betekent dit dat mijn beeldscherm kapot is? Het ziet eruit alsof er vocht o.i.d. achter zit, maar er was niets vochtigs in de buurt.
Dit is echt draaaaaama, geen vervangende telefoon in de buurt en het is vrijdagavond.. En al mijn nummers staan in die stomme telefoon, aargh!
vrijdag 10 februari 2012 om 19:47
Ai, als je hem uit kan zetten en nog een keertje aan en hij dan hetzelfde bedrag vertoont dan is het echt einde oefening... RIP ...je zou nog kunnen proberen hem met je computer te verbinden als je een kabeltje hebt dat daarvoor geschikt is, of via bluetooth/wifi - ik weet niet wat voor model het is? - dan kan je wellicht nog iets van je nummers redden. Anders morgen even naar een telefoonwinkel om te kijken of zij dat voor je kunnen doen..
vrijdag 10 februari 2012 om 19:52
vrijdag 10 februari 2012 om 23:56
zaterdag 11 februari 2012 om 01:21
Nee, meeste nummers helaas nergens meer, maar hopelijk kan ik er zoveel mogelijk achterhalen. Ik denk dat het inderdaad de display is, want het lukt me wel om de simcode in te voeren, en toen kreeg ik vanavond op een gegeven moment een smsje.. Althans, dat hoorde ik. Maar ik kon 'm niet openen, heel frustrerend dus, haha.
Maar hoeveel heb jij daar ongeveer voor betaald, Bammetjebam?
Maar hoeveel heb jij daar ongeveer voor betaald, Bammetjebam?