Altijd weer die autodrop...
maandag 13 februari 2012 om 09:12
Grrr, ik heb de laatste tijd twee zakken Autodrop gekocht die zogenaamd gemixt zijn (total loss, geloof ik).
Daar zouden dus ook colasnoepjes en roze auto's in moeten zitten. Allebei de zakken (zat weken tussen de aankoop) hetzelfde verhaal:
1 colasnoepje, twee roze snoepjes en honderd vieze oranje en gele snoepjes.
Waarom toch? Zouden die gele en oranje goedkoper zijn? Of heb ik een andere smaak dan de gemiddelde Nederlander en is de rest van het land juist dol op die gele en de oranje snoepjes?
Hebben we hier op het forum een Autodropexpert die een antwoord op deze dringende vraag kan geven?
Daar zouden dus ook colasnoepjes en roze auto's in moeten zitten. Allebei de zakken (zat weken tussen de aankoop) hetzelfde verhaal:
1 colasnoepje, twee roze snoepjes en honderd vieze oranje en gele snoepjes.
Waarom toch? Zouden die gele en oranje goedkoper zijn? Of heb ik een andere smaak dan de gemiddelde Nederlander en is de rest van het land juist dol op die gele en de oranje snoepjes?
Hebben we hier op het forum een Autodropexpert die een antwoord op deze dringende vraag kan geven?
maandag 13 februari 2012 om 09:16
maandag 13 februari 2012 om 09:20
quote:Flauwegeit schreef op 13 februari 2012 @ 09:16:
Ja maar mijn vriend (die schijnt ook recht op een mening te hebben) wil juist ook die drop ertussen. En een zak voor mij alleen is weer teveel van het goede...
Het is echt een vreselijke situatie waar ik in zit. Moet ik weer die vieze oranje snoepjes eten. (Die gele boycot ik).Dan ga je naar de emte of AH of welke winkel je in de buurt hebt, en je laat je vriend lekker die dropsnoepjes opeten en jij koopt voor jezelf een doosje cadillacs Doosje is niet zo heel groot en hersluitbaar
En als je vriend nog dropsnoepjes wilt, dan kan hij zelf toch ook even naar de winkel Als vriend ze hier niet moest die met drop gooide ik ze in de vuilbak, tot ik de doosjes ontdekte en vooral: de roze cadillacs
Ja maar mijn vriend (die schijnt ook recht op een mening te hebben) wil juist ook die drop ertussen. En een zak voor mij alleen is weer teveel van het goede...
Het is echt een vreselijke situatie waar ik in zit. Moet ik weer die vieze oranje snoepjes eten. (Die gele boycot ik).Dan ga je naar de emte of AH of welke winkel je in de buurt hebt, en je laat je vriend lekker die dropsnoepjes opeten en jij koopt voor jezelf een doosje cadillacs Doosje is niet zo heel groot en hersluitbaar
maandag 13 februari 2012 om 09:24
Ik denk dat er zoveel inzitten, omdat ze veronderstellen (dat is bij ons namelijk ook zo bekend) dat nederlanders graag drop eten? En daardoor denken dat dat ook wel lekker is ofzo? Ik vind de dropstukjes aan autodrop jammer genoeg absoluut niet vergelijkbaar met de drop die je op een ander kan krijgen, maar misschien dachten ze zo het gat in de markt te vullen? Of de ultieme combinatie te hebben ?
maandag 13 februari 2012 om 09:24
quote:Flauwegeit schreef op 13 februari 2012 @ 09:16:
Het is echt een vreselijke situatie waar ik in zit. Moet ik weer die vieze oranje snoepjes eten. (Die gele boycot ik).Maar.... als je nou 1 zak cadillac koopt en 1 zak met dropjes en die twee zakken zelf mixt. Zit je altijd goed!
Het is echt een vreselijke situatie waar ik in zit. Moet ik weer die vieze oranje snoepjes eten. (Die gele boycot ik).Maar.... als je nou 1 zak cadillac koopt en 1 zak met dropjes en die twee zakken zelf mixt. Zit je altijd goed!
maandag 13 februari 2012 om 09:27
quote:loulouise schreef op 13 februari 2012 @ 09:22:
Waarschijnlijk is er bij het mixen van de snoepjes gewoon iets verkeerds gegaan. Schrijf idd even naar autodrop. Dan lossen ze het vast wel voor jeop.Ik deel hetzelfde als TO hoor, als je gemengde autodrop koopt mag je er bijna van op af gaan dat 3/4 van de zak die snoepjes met drop zijn en dat er MISSCHIEN 1/4 van die andere wel lekkere snoepjes zijn.
Waarschijnlijk is er bij het mixen van de snoepjes gewoon iets verkeerds gegaan. Schrijf idd even naar autodrop. Dan lossen ze het vast wel voor jeop.Ik deel hetzelfde als TO hoor, als je gemengde autodrop koopt mag je er bijna van op af gaan dat 3/4 van de zak die snoepjes met drop zijn en dat er MISSCHIEN 1/4 van die andere wel lekkere snoepjes zijn.
maandag 13 februari 2012 om 09:31
Het is natuurlijk ergens wel logisch dat als ze snoep maken, met de naam autodrop, dat er dus ergens drop inzit, anders heeft het geen nut van autodrop te noemen. Misschien omdat de autodrop enkel niet aansloeg/aanslaat bij de mensen, dat ze er maar een paar van die snoepjes hebben tussen gestoken? Omdat ze toch wel merkten dat niet iedereen de drop lustte, maar ondanks dat, dat ze wel hun autodrop wilden verkopen?
maandag 13 februari 2012 om 09:34
quote:_airecolette_ schreef op 13 februari 2012 @ 09:30:
Dat is hetzelfde bij Engelse drop! Die lekkere kokosdingen zitten er te weinig in, en die vieze dropstaafjes hou je over. Zou het idd met de kosten te maken hebben?Ieeeeuw dit vind ik dus weer vies hè. Die kokosdingen, die met die spikkels en degenen met een bruine bovenkant, blijven altijd over hier.
Dat is hetzelfde bij Engelse drop! Die lekkere kokosdingen zitten er te weinig in, en die vieze dropstaafjes hou je over. Zou het idd met de kosten te maken hebben?Ieeeeuw dit vind ik dus weer vies hè. Die kokosdingen, die met die spikkels en degenen met een bruine bovenkant, blijven altijd over hier.
maandag 13 februari 2012 om 09:35
maandag 13 februari 2012 om 09:37
maandag 13 februari 2012 om 09:40