-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)
vrijdag 7 maart 2008 om 12:20
AAAAHHH Porec! NEE!! Ik heb echt een heel negatief beeld bij Linda's en Petra's (sorry als ik mensen hiermee beledig!) Ik heb juist een hele exotische naam die niet heel vaak voorkomt...
Maar oke, ik ga ook even meedoen.
Goudvis weet ik toevallig, omdat ze me laatst gemaild heeft, maar ik zal het niet verklappen. Maar jij zit er naast Porec!
Ik denk trouwens dat jij een simpele, hollandse naam hebt Porec. Gewoon Marjan, Anja of Ingrid ofzo.
Haha, grappig dit!
Maar oke, ik ga ook even meedoen.
Goudvis weet ik toevallig, omdat ze me laatst gemaild heeft, maar ik zal het niet verklappen. Maar jij zit er naast Porec!
Ik denk trouwens dat jij een simpele, hollandse naam hebt Porec. Gewoon Marjan, Anja of Ingrid ofzo.
Haha, grappig dit!
vrijdag 7 maart 2008 om 12:28
vrijdag 7 maart 2008 om 12:33
Nee, zó exotisch is het niet Noor. Maar het is niet hollands en er is zelfs een heuse celeb met dezelfde voornaam. Als ik me aan iemand voorstel, krijg ik dan ook standaard de reactie "haar achternaam"??
Pfff... mocht ik willen, dan hoefde ik niet op dit topic te posten omdat ik een paar kilo's kwijt moet
Ik vind Marjan niet echt oudbollig, maar hallooo vergeet niet dat Porec ook veeeuuulll ouder is dan wij twintigers he!
Pfff... mocht ik willen, dan hoefde ik niet op dit topic te posten omdat ik een paar kilo's kwijt moet
Ik vind Marjan niet echt oudbollig, maar hallooo vergeet niet dat Porec ook veeeuuulll ouder is dan wij twintigers he!
anoniem_6720 wijzigde dit bericht op 07-03-2008 12:37
Reden: smileys erbij, voordat porec boos wordt! ;-)
Reden: smileys erbij, voordat porec boos wordt! ;-)
% gewijzigd
vrijdag 7 maart 2008 om 13:43

vrijdag 7 maart 2008 om 14:59
Hahahaha.. leuk namen raden... maar met mij zitten jullie er ook naast. Ik heb echt een hele hollandse naam. Ruim 30 jaar geleden stond hij zeker in de top 5.. Nu niet meer.
Verder denk ik dat ik 1 van de 'oudbollige' ben hier. Gelukkig zie ik er nog wel jong uit
Mannen en schoonmaken.. hier (ook) iemand die niet heel veel doet. Soms vervelend, maar meestal niet. Hij doet weer andere dingen (vuinis buiten zetten.. hahaha)... schilderen, enz.
Ik ben wel degene die het meeste regelt hier. Oppas voor de kids, stukador bellen, enz. enz.
Als hij trouwens wel gaat schoonmaken dan doet hij het wel erg goed/percies. Ik ben denk wat makkelijker.. als het er maar netjes uit ziet. Tja met 2 kids blijf je soms bezig..
Verder denk ik dat ik 1 van de 'oudbollige' ben hier. Gelukkig zie ik er nog wel jong uit
Mannen en schoonmaken.. hier (ook) iemand die niet heel veel doet. Soms vervelend, maar meestal niet. Hij doet weer andere dingen (vuinis buiten zetten.. hahaha)... schilderen, enz.
Ik ben wel degene die het meeste regelt hier. Oppas voor de kids, stukador bellen, enz. enz.
Als hij trouwens wel gaat schoonmaken dan doet hij het wel erg goed/percies. Ik ben denk wat makkelijker.. als het er maar netjes uit ziet. Tja met 2 kids blijf je soms bezig..
vrijdag 7 maart 2008 om 15:49
vrijdag 7 maart 2008 om 15:56
Hallo allemaal,
WOW, wat een berichten allemaal! Eens even lezen....
Noor, die oreo koekies, mja, hoe zal ik dat eens omschrijven. Taste like chocolat. Erg lekker, niet proberen!!
Wat goed van die sportschool! Om wat voor functie gaat het?
Porec, wat kijk je streng!!
Aaaaaaaaah, wat een berichten over namen, ik snap er niets meer van! Ik ben idd gewoon Marieke, aangenaam!
Vandaag wel een aardig dagje gehad qua ten, had een vroege dienst dus zat om 8 uur keurig met de jongeren aan het ontbijt.
O: 1 bh jam & 1 bh sandwichspread
T: sinaasappel
L: 1 bh smeerworst, 1 bh vlokken, 1 bh kaas
T: appel & een slagroomsoesje (eh, kwam een jongere mee aanzetten)
Straks heb ik nog een kliekje rijst, groenten en kip
Vanavond sporten en dan heb ik het wel weer gehad voor vandaag. Dit weekend werken, bwaaaa.
Toet loeter!
WOW, wat een berichten allemaal! Eens even lezen....
Noor, die oreo koekies, mja, hoe zal ik dat eens omschrijven. Taste like chocolat. Erg lekker, niet proberen!!
Wat goed van die sportschool! Om wat voor functie gaat het?
Porec, wat kijk je streng!!
Aaaaaaaaah, wat een berichten over namen, ik snap er niets meer van! Ik ben idd gewoon Marieke, aangenaam!
Vandaag wel een aardig dagje gehad qua ten, had een vroege dienst dus zat om 8 uur keurig met de jongeren aan het ontbijt.
O: 1 bh jam & 1 bh sandwichspread
T: sinaasappel
L: 1 bh smeerworst, 1 bh vlokken, 1 bh kaas
T: appel & een slagroomsoesje (eh, kwam een jongere mee aanzetten)
Straks heb ik nog een kliekje rijst, groenten en kip
Vanavond sporten en dan heb ik het wel weer gehad voor vandaag. Dit weekend werken, bwaaaa.
Toet loeter!