Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Onzekerheid omdat?? Niet teveel beredeneren, rustig aan beetje aftasten (dat is nog lekker ook!) en op zijn beloop laten. Komtgoe!!
GA DIE HOND VAN JE UITLATEN!!!

(xxx)
Wat wilde ik nou toch typen?
??
Hahaha, niets aan de hand, Suup.

Ik had iets daarvoor Bloes aan de telefoon, maar die moest eigenlijk de doedel uitlaten. Het arme dier heeft het hele telefoongesprek met gekruisde achterpootjes gestaan.
Wat wilde ik nou toch typen?

Voor een stel topvrouwen. Op de dag van de liefde en op de dag dat ik een jaar geleden mezelf inschreef als zelfstandige.
:-) Goeiemorgen!

Ik heb, na een hoop gewiebel en gedoe en stom bellen-met-de-helpdesk, zo het lijkt, weer stabiel internet.

Wie wil er koffie?
Bloes, hoe gaat ie nu? En D, hoe is het met je moeder?

Suup, proost op je eigen bedrijf! Een jaar! Je bestaat gewoon een jaar!
Een jaar en en dag inmiddels

Heb het heel leuk gevierd met lieve mensen in stamkroeg.

Hoe is het met de rest? Lil al lang niet gezien, mims kom eens vertellen hoe het vandaag ging met muppet wennen op de chreche?
C/P: want ik moet dríngend aan de wijn met mijn vent.

MM en ik hebben gisteren een ultrakortgesprek gehad met de Aso en gezegd dat we de mogelijkheden tot co-ouderschap willen onderzoeken met de peut erbij. Dat vond hij een goed idee dus we moeten nu afspraken gaan maken. Daarbij gaan we natuurlijk kijken wat haalbaar en realistisch is en ik heb benadrukt dat het niet betekent dat het volgende week al ingaat. Maar goed, het begin is er en we hopen dat de peut/behandelcoördinator goed meedenkt. Dan willen we afspraken op papier en die wil ik laten afstempelen door een instantie, want afspraken zijn niet altijd afspraken bij deze man...

Ook reageerde Aso verbaasd op onze opmerking dat het voor Jongste nogal lullig was dat er nu steeds gepraat wordt over co-ouderschap voor Oudste en niet voor haar. Onbegrijpelijk dat ze daar zelf nog niet aan gedacht hebben. En sneu voor Jongste die tot voor kort nog Papa's Oogappeltje was en het nu moet doen met de 5de plaats.
Ooh, Bloes, dat is allemaal niet makkelijk
Maar gaat het co-oudersschap dan alleen om oudste Bloesje?

Ben er eigenlijk automatisch vanuit gegaan dat het om beide meiden gaat.

Tuurlijk maar daar had deze Grandioze Oetlul niet aan gedacht Suup. Wat mij op mijn beurt weer enorm verbaasde. Daarom: de mogelijkheden verkennen en niet meteen actie.

Gisteren moest ik een presentatie houden voor een grote groep bobo's en het betrof een hele berg informatie die ik in een half uur moest toelichten. Dat was dus een flinke uitdaging maar het is gelukt, naar tevredenheid! Complimenten ontvangen dus dat was een fijn gevoel.

En daarna heb ik geluncht bij Vriendin/collega die op de route woont en haar dochters kwamen net thuis waar ik enorm van heb genoten. Ik heb goeie mensen om me heen!

Nu weer werken!
Bloes, ik vind dat je het goed doet hoor! Ondanks alles! *klemknuffel*

Hier dan maar even een ziekenhuis-update. Moeders moest maandag naar de neuroloog en stond na 5 minuten weer buiten omdat ze 'niet zijn patient was' (administratieve fout van het ziekenhuis) en terug moet naar haar eigen neuroloog. Weer een maand wachten. Echt belachelijk, maar zij is wel een soort van blij dat ze naar haar eigen vertrouwde arts mag dus ik ga haar niet overstuur maken door heel boos te worden.

Verder heb ik vandaag in het ziekenhuis foto's en een echo laten maken van mn schouder. Goede nieuws is dat er niks in de schouder stuk is, wel heb ik een ontstoken pees op mijn schoudergewricht. Ontstoken noemen zij iets wat eigenlijk gewoon simpelweg pijn doet zonder dat ze precies weten hoe het komt, het kan door overbelasting komen of gewoon zomaar. Dus niet wat wij ontstoken noemen. Dat is wel een beetje ingewikkeld maar goed.

Dus ik moet volgende maand een mri en dan voor 99,9% zeker cortisone injecties. Dan spuiten ze een soort van Prednison in die pees. En verder wil ik het er niet over hebben want ik vind het zo hysterisch eng dat ik alleen bij de gedachte al moet huilen.

En ik mag weer trainen! Jeee! De arts zei dat ik toch niks kapot kon maken in die schouder (want er is niks stuk) dus ik mocht alles er mee doen. Dat is wel heel erg fijn:-)

*gaat een beetje bijlezen want heeft alles te erg verwaarloosd de laatste tijd*
Ik verwaarloos ook, door drukte en alles....

Suup - hoe is het met je date en met de angstige vlindertjes?
Vlindertjes zijn bij tijd en wijle nog enigszins angstig

Had met wijze vriendin een gesprek over angsten en zo en zij omschreef het heel goed. Je laat hem toe in je huis, je neukt met hem (zij omschreef het nog iets explicieter maar dat citeer ik maar even niet) en dan durf je niet een gesprek aan te gaan over waar jullie nu mee bezig zijn? Tja jullie snappen wie deze vriendin was denk ik Tja dat is inderdaad wel raak. Maar dat gesprek is er nog niet geweest. We waren een beetje te druk met andere zaken .

Maar los daarvan geniet ik met volle teugen van het leven op het moment. Ik zit in een flow en en met een agenda waar je helemaal eng van wordt en mogelijk nog meer werk vanaf april dus hoe ik een liefde in moet gaan passen, nou ja weinig slaap dan maar. Hij heeft precies hetzelfde, maar om te voorkomen dat we alleen elkaar maar later op de avond gaan zien en bij het ontbijt nu maar even een dinsdagmiddagmoment ingepland.

En nu is het bedtijd, morgenochtend even naar schiphol op en neer om familie uit te zwaaien die naar andere familie gaat. En dan ligt er een stapel werk te wachten. *zwaai*
Dus morgenmiddag moet je ook al neuken? Rot voor je.

Ik denk dat ik het wel snap. Zolang je er geen last van hebt dat je niet weet waar je mee bezig bent, gaat het gewoon door. En op een bepaald moment bespreek je het met hem, omdat je duidelijkheid wil en/pf bevestiging voor je gevoelens. Er zíjn ook mensen die dan tegen hun vriendinnen vertellen dat ze er maar mee stoppen om de ellende van een breuk maar achter de rug te hebben maar dat dan gelukkig niet doen om deze slechte reden.

Kus, ben blij voor jou!

Wij zijn weer thuis van weekendje Ontvluchten en we hebben het zo heerlijk gehad. Vrijdagavond zijn we naar een durp in Grun gereden, een heel pittoresk hotelletje ( Suup!) waar we nog laat aan tafel mochten met de Pup onder de tafel en de fles wijn mee naar de kamer mocht. Daar ben ik als een blok heel romantisch pittoresk in slaap gevallen. De dag was nl nogal heftig. Vrijdagochtend was ik weer met de Pup op bezoek geweest in het verpleeghuis, wat erg gaaf was weer. Het is zo bijzonder om te zien dat bepaalde bewoners normaal geen contact meer maken maar door de Pup "wakker worden". Het is zo bijzonder dat ik elke dag wel zou willen gaan. Mijn koffie werd telkens opgedronken door bewoners die vergeten waren dat die van hen al op was dus de gastvrouw van die huiskamer lachte zich slap en zette weer een nieuw kopje neer op een andere plek, waar het een minuut later weer opgeslurpt werd door de volgende bewoner. De medewerkers zijn zo enthousiast dat ze hopen dat we ook naar andere afdelingen gaan maar dat doen we niet. Eerst maar eens Pup laten wennen aan al die mensen en geuren en deuren en misschien ook aan deze groep bewoners. Het is inspannend genoeg voor haar.

Toen ik thuis kwam zag ik allemaal politie in de straat staan, voor de deur van Onmisbare Buren. Ze waren een ruit aan het inslaan van hun overbuurman en later kwam de recherche erbij. De buurman van een paar deuren verder bleek overleden te zijn en al een paar dagen in zijn huis te liggen. Wat een eenzame dood.. Hij had met niemand meer contact, was alcoholist en scheen af en toe midden in de nacht op loeiharde duitse marsmuziek te marcheren. Niemand die hem echt kende, de buren hebben de politie gebeld omdat ze hem al een poosje niet meer zagen. Triest.

Zaterdag zijn we met de veerboot naar Schier gevaren waar het heeeeeeel hard waaide en we door het kale dorre landschap hebben gewandeld richting het strand en het dorp. Pup was door het dolle heen en lag binnen een kwartier in een sloot. We hebben veel gelopen en foto's gemaakt en 's avonds liepen we terug naar de boot, voor de laatste vaart terug. Het regende en was erg koud en we werden zeiknat, tot op onze onderbroek en sokken maar het was zo leuk! Stel je een stikdonkere dijk voor, striemende ijzige regen en een vuurtoren die af en toe even licht werpt over ons, zodat we weer zien waar ons dartelende monster zich bevindt. We zijn druipend op die boot gestapt, er iets minder druipend vanaf te komen en moesten toen nog een heel stuk rijden naar het hotel. Waar we op de valreep weer om half 10 aan tafel konden en weer met fles wijn naar de kamer sjokten.

Nu hebben we dus spierpijn. Gisteren zijn we via mijn Zus (die jarig is) en een park waar we Pup nog eens hebben laten spelen en rennen naar huis gegaan. Was leuk dus.

Nu weer aan de bak, ik ga wat inhaalwerk doen en kan dat w.s. in alle rust want veel van mijn klanten zijn nu dronken of onderweg naar dronken. Morgenavond komen de Bloesjes weer thuis, die hebben het ook naar hun zin begrijp ik uit sms-jes.

* zet warme chocomel klaar voor een ieder en gaat weer typen voor de Baas *
Ach jee, Bloes, wat een eenzaam en verdrietig verhaal van die buurman!

Verder heb je wel weer een heerlijk weekend gehad. Ik vind het zo cool dat jullie met de pup oude bejaarden helpen! Chapeau!

Valt er een beetje te werken in het feestgedruis om je heen?

Suup, hoe ging jouw geklets gister? Ging het goed?

Ik ga weer verder met vakantie voorbereiden. Raar hoor, dat we zaterdagmiddag in 20 graden zon staan.

**zet koffie neer**
Marge wat heerlijk dat jullie bijna in 20 graden zitten Jaloers

Bloes jullie weekend klinkt heerlijk. Fijn dat het hotelletje beviel.

En inderdaad wat een triest verhaal van de buurman.

Plannen hier zijn omgegooid. Ik ga zijn kant op. Voor het eerst zijn huis zien. Eerst even lunchen met collegavriendin en kijken of ik werk voor haar kan gaan doen.

Gesprek gisteren ging mwah. Kreeg er niet zo'n lekker gevoel bij. Miste een klik en denk dat dat wederzijds is. Maar hoor vandaag meer, dus even afwachten.

Ok koffie
Ja hoor, er valt prima te werken want hier geen feestgedruis. Dat doen de Bloesjes met en bij hun papa want die vinden dat wel leuk dus iedereen blij.

Alhoewel ik straks een sms van hem kreeg, waar ik toch hard om moest lachen. De Bloesjes komen vanavond weer thuis, na 4 dagen bij hun papa. Jongste vroeg me of ze nog een avond carnaval mag vieren met haar beste vriendinnetje in het dorp van Aso. Dat is prima, ze eet dus nog bij haar papa en gaat daarna carnaval vieren. Wij halen haar vanavond op.

Krijg ik de volgende sms:

Ik heb twee avonden carnaval betaald voor de meiden. Vanavond is het voor jouw rekening. Ik schiet Jongste 7,50 voor. Dat is voldoende voor entree, garderobe en een paar consumpties. Kun jij dat naar mij overmaken? Gr. Aso-ex

Sjonge. Krijg ik nu elke keer de rekening als die man leuke dingen gaat doen met de Bloesjes?? En zou ik hun consumpties op de ski-piste ook kunnen declareren bij hem, denk je? Ei-kellllll

Suup veel plezier vanavond!

En Marge, wat een heerlijk vooruitzicht! Ga je weer naar dezelfde plek als vorig jaar?
Ohohoh wat een actie weer van aso. moet er wel om lachen eigenlijk triest figuur.

Zwaait vanuit datedorrup. hij heeft net gekookt en moest nog even wat werk doen. ik zit gekruld op de bank met volle maag op telefoon wat te internetten en mag af en toe zoenen . Is fijn.
Zeven hele euro's vijftig? Zozo, wil je dat even razendrapjes overmaken!!!

Aaaah, Suup, wat leuk, wat leuk!

Gaan nu naar mijn schoonouders, naar hun overwinterplek. Vorig jaar was met mijn ouders, naar Turkije. Ben ebnieuwd...
Woehaaaaa, die 7,50! Wat een heerlijke in character eikel is het toch iedere keer weer * bulder *. Ik zou er een eurootje bij doen, en hem warm aanraden voor zichzelf ook wat lekkers te halen.

Zoooooo leedies, ik ben VRIJ! Vandaag, morgen, en dan het weekend nog. Heerlijk . Ga echt alleen maar leuke dingen doen met kindjes. Waarbij ik even moet negeren dat het huis echt een onwaarschijnlijk vreemdplakkende bekruimelde bende is, want ik merk nu ik vrijwel niet meer thuis werk opeens hoe veel ik tussen de bedrijven door toch thuis even doe. Slik. Nou ja, morgen komt de poets, tot die tijd houden we het nog wel even vol

Suup, ik vind sowieso dat Kjong gelijk heeft en het leest alsof ze hier ook een punt heeft. Maar soms gaan dingen ook zo. Het kan ook prima zijn dat je ergens inneukt en het gesprek later een keer komt. Of niet, omdat je gewoon doet wat je doet en dat dat goed is. Maar als je zelf meer helderheid over koers wilt, dan zou ik na het afrollen toch even koffie zetten en ervoor gaan zitten. Zo te lezen vinden jullie elkaar naast lekker ook leuk, dus dat gaat alvast goed
Dag lieve schatten! Vanaf morgen hang ik een weekje rond de evenaar! Doei!
&zwaai*

Enjoy Marge.
Wat lekker Marge en family zitten nu in de zon.

En hier hangt de lente in de lucht ook al zo fijn.

Lil heb je fijne dagen gehad met de kids?

Bloes, Mims hoe is het met jullie?

Ik mis mijn date. :( Door griep de afgelopen week bij hem en zijn omgeving en schoolvakantie komende week waarbij de kinderen volledig bij hem zijn wordt een afspraak op korte termijn een beetje een gepuzzel. Met een beetje pech pas volgende week zondag. Boehoehoe dat duurt nog lang. Gelukkig is er mail en chat en sms. En heb ik het ook druk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven