Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Oeps, daar had ik helemaal overheen gelezen Coejte.

Fijn dat je er een goed gevoel over hebt. Doorzetten, zou ik ook doen. Ook al lijkt het nu wat beter met hem te gaan.
Coe wat goed dat het gesprek toch fijn is verlopen. En dat je er een goed gevoel bij hebt.

Ik moet nog onder controle blijven, zou ook wel te mooi zijn geweest. De pijn komt mogelijk van de irritatie van de bewegingsmeter. Die mag vrijdagavond af.

Ik ga vroeg naar bed vanavond. Ben zo moe als wat. En dat wil wat zeggen voor mij.
Moggu..
Mogguh

Ik ga douchen en werken. Vandaag een half uurtje langer.
Fijne Valentijnsdag lieve meiden!!

Uk komt vanochtend beneden...mama heb jij chocolade voor mij?

Ik,hoezo?Nou het is vandaag Valentijnsdag en jij bent toch verliefd op mij...X-D
Mogguh!

Ik heb een kop vol snot, hoofdpijn en het gevoel dat mijn ogen uit mijn hoofd gaan ploppen. Fijn, zo'n verkoudheid!

Coe, ik zou ook nog even door gaan met de gesprekken, dat er vooruitgang in zit is heel goed, maar wil niet zeggen dat het al klaar is.

Zoeb, jammer dat je nog niet helemaal van de artsen af bent, maar dat zal niet lang meer duren met jouw vooruitgang!

Onze poets komt deze week niet, dus ik mag zelf flink bezemen.

Gelukkig heb ik een lang weekend komend weekend, ivm carnaval. Weet ik al wat ik kan doen.

Ik moet overigens ook een paar (nou ja, zo'n 10) kilo kwijt. Ben veel te veel aan het snoepen de laatste tijd.

Heb nu de cola van mijn menu gegooid, dat zou al veel calorieen moeten schelen. En ik kook tegenwoordig voor 4 personen en dan eten we 2 dagen hetzelfde (meteen ook heel praktisch ivm tijdgebrek). Eerder kookte ik voor 4 personen, aten wij onze buikjes rond en wat over was (niet veel) gooide ik weg.

Ik zal eens kijken wat dr Frank is, is dat een beetje te doen?
MissM,ik heb bij bol een boekje met 365 koolhydraatvrije recepten besteld,daar staan een hoop leuke/lekkere dingen in.

En verder,niet snoepen en snaaien maar dat was ik toch al aan het afleren ivm suiker.

Ik merk wel dat de drang om te snaaien minder is.

Mijn vriendin is met Dr Frank binnen een half jaar 35 kilo afgevallen,nu ze weer normaal eet(en snoept) vliegen de kilo's er weer aan,logisch ook.Ik wil de kilo's er graag blijvend af dus ik doe van alles wat,door de week houd ik me goed aan de regels maar in het weekend neem ik ook wat lekkers hoor!

Hebben jullie al een oplossing bedacht voor je MissM-time?

Ik heb voor mijn kroost een doosje chocolade gehaald.

Ik drink mijn kopje thee op en dan ga ik weer naar huis,baas is naar de beurs vandaag en ik heb verder niet veel te doen.

Lijstje voor thuis:

wc poetsen

stoffen en zuigen beneden

kroost vertellen waar de wasmand is

wassen en vouwen

bed verschonen

koken

wvttk
Grrrrr!!Middelste gebruikt mijn oude pc,daar is de aan/uit knop van kapot dus ik bellen wat dat gaat kosten....

212 euro Daar heb ik bijna een nieuwe pc voor.
Mogguh...

Beterschap MissM!

Ik hou te veel van brood en pasta om koolhydraatvrij te eten, maar ik probeer wel maat te houden, dus skip wel regelmatig mijn aardappelen.

Tennis en koffieleut,

lunch met vriendin,

stofzuigen, heel het huis.

Boodschappenlijst maken,

was, was en was.
Ik heb net ook dat boekje besteld bij Bol, 365 recpten. Ik ben vorige week donderdag begonnen met Frank en ben inmiddels al bijna een kilo kwijt! Je mag het geloof ik niet langer doen dan 10 weken en daarom ben ik van plan om straks om de week een weekje te Franken. Ik heb al wel een boek van hem, zijn eerste geloof ik, maar die vind ik wat beperkt.

Mijn favoriete smaken van Crystal Clear zijn de cranberry en de apple. Omdat ik een hele slechte drinkert ben heb ik deze standaard in huis, omdat deze de enige twee zijn die ik wel (vrijwillig) pak

Er is ook koolhydraatarm brood te krijgen, Gold. (Ik heb alleen geen flauw idee waar )

Ik heb een ontsteking op een hele vervelende plek en het doet zeer!

Beterschap, MissM!
Och die lieve schattige Ukkie, wat een lekker jong met zijn uitspraken. Heb je hartjesbonbons gekocht Coe?

En als je dichterbij woonde kon mijn jongste naar je pc kijken. Die heb ik de afgelopen weken al met laptops met virussen overvallen. Niet de mijne hoor maar van schoonzussen en neefjes. De één heeft het virus doorgestuurd naar de anderen.

Niet dat ik het jullie in wil peperen hoor, maar ik ben zo blij dat ik niet meer aan lijnen hoef te denken.

Nou ja ik krijg natuurlijk best wel vaak te horen dat ze dit ook wel willen, maar dan mogen ze mijn pols erbij hebben.

Yonna iedere goede bakker verkoopt koolhydraatvrij brood. Vraag er maar eens naar. Ik zie het altijd liggen bij onze bakker. Nu weet ik waar het voor is.

Lijkt me best naar een ontsteking op een rot plek.

MissM hebben jullie op het werk ook Airco. Misschien komt het daardoor dat je zo vaak verkouden ben. Je hebt er best veel last van toch?

Ik heb sinds donderdag andere medicijnen voor de zenuwpijn. Wel dezelfde, de gabapentine, maar van een andere fabrikant. Omdat ze verdikkeme 80 cent goedkoper zijn per 100 capsules. De zorgverzekering schrijft dat voor. Nou ja zeg. Nu heb ik daar ontzettend veel bijverschijnselen van. Ik ben gejaagd en heb ontzettend slecht geslapen omdat ik hartkloppingen had. Vanochtend op het werk zag ik prisma's. In het midden wel redelijk scherp, maar aan de kanten een ontzettende variatie aan kleuren. Ik voelde me heel raar en het duurde maar een minuut of twee. Toen was het over. Ik ga straks naar de apotheker dat ik hier niet mee verder wil. Ik neem de nieuwe medicijnen mee en de oude verpakking van de andere. Ik heb een behoorlijke hoge dosis. Het ging goed, maar met deze medicijnen dus niet meer. Heb er op het werk niets van gezegd en het half uur meer werken gaf ook geen problemen verder. Hoewel ik opeens wel dingen vergat te vermelden. Een telefoonnummer, een bankpasnummer. Best wel belangrijke informatie. Bovendien liep mijn pc ook nog eens twee keer vast. Maar ik vond het leuk om weer langer te werken. Ik krijg nu weer het gevoel er straks weer helemaal bij te horen. Voldoening is het juiste woord. Het was gezellig op het werk.
Ja ja, als broodverkoopster weet ik dat er ook koolhydraatarm-brood is .

Lunch was lekker (chiabatta met ham, tomaat en mozzarella van onder de grill)

Bij Hema nog een schattig jurkje gekocht in de sale en panty's voor de carnaval.

De benedenverdieping is gestofzuigd en de rest moet maar even wachten.

Straks nog even naar de AH. Ik wil gevulde zoete puntpaprika's maken, maar heb niet alles in huis.

Nu eerst een theetje.
Al bij de apotheek geweest Zoeb? Goed hoor, dat je er mee terug gaat.

Fijn dat het werk weer voldoening geeft .
Ja de oude medicijnen zijn besteld. Kan ik morgen ophalen en de andere weer inleveren. Weg met die zooi.

Er is een melding gemaakt van de bijverschijnselen. K*t zorgverzerkeraar, schijft even een ander merk voor, terwijl ik die andere al acht maanden slik en geen problemen mee had.

Zou niet moeten mogen. Nog één dag moet ik wel doorslikken, ik mag er natuurlijk niet mee stoppen.
Dus vanaf morgen weer het oude recept?
Ja gelukkig wel. Ben benieuwd of ik er vannacht weer zo'n last van heb. Hoop van niet.
Ik hoop het voor jou Zoeb.

Tjonge..ik wordt een echte vrek.

Mocht net bij de AH voor een pakje mon chou, een bosje lenteui en een zakje cashewnoten: 5,61 aftikken.

Als dat receptje van de gevulde puntpaprika's nou maar lekker wordt dan kan het me niet schelen .
Yonna,ben benieuwd wat je van het boekje vind.

En ik vind het koolhydraatarme brood niet zo lekker.

Wil het nu eens zelf gaan bakken,moet alleen nog langs de molen voor meel

Ontsteking is niet leuk!!

Zoeb,wat fijn dat je schrijft dat je weer voldoening uit je werk haalt.Dat is ook weleens anders geweest he.Echt fijn voor je!!

Hopelijk kom je de nacht door zonder die nare bijwerkingen.

Gold,ik kwam ook al mopperend thuis,2 tasjes van ah,62 euro...echt niet leuk meer!

Hopelijk was de paprika lekker!

Ik had gevulde aubergine,was erg lekker!
Ja het was gelukkig wel lekker .

Ik heb mijn lijstje niet meer afgemaakt maar morgen ben ik nog een hele dag vrij en dat doe ik de rest.

Ik ga ook echt mijn kledingkast opschonen, vandaag heb ik alweer iets nieuws gekocht dus er moeten nu echt dingen uit.

Was er niet zo'n 'regeltje' dat er voor elk nieuw kledingstuk er ook één ding weg moet?
Niet normaal hè wat die boodschappen kosten tegenwoordig. Ik heb nu contant geld in huis en ik pin niet meer. Ik ben nu wel veel zuiniger want ik wil ermee komen deze maand. Het liep hier ook de spuigaten uit. Pin ook veel te gemakkelijk. (Nou ja met al die rekeningen in januari moest ik wel).

Uhhh nou ja. Lees en huiver.

Jan was vroeg thuis en we zijn nog even naar een grote winkel geweest, waar ik voor 36 euro (niet lachen) paasspulletjes heb gekocht. Hoe zat ben ik dan de winter. Ik heb er mijn lantaarns die voor het raam staan mee versierd. Zal een foto neerzetten als ik ze klaar heb. Ziet er wel al heel lente uit. Heerlijk. En Pasen valt vroeg dit jaar, dus van mij mag het. Mmm het staat misschien wel wat raar met ramen die voor carnaval versierd zijn. Maar ik geef er geen barst om. Carnaval kan er over een week weer uit en ik wil lente in huis.
Kom er net achter dat mijn voet vreselijk pijn doet na een stoeipartijtje, dus geconcentreerd schrijven lukt niet echt. Maar wilde Zoeb even laten weten dat Middelste blij is met zijn kaartje

Die medicatie kun je via je huisarts vast laten leggen door bij hem een recept met een rood stempel te vragen. Hoe het precies heet weet ik ook niet. Maar dan moeten ze je dat merk geven, ook al doen ze er dan alsnog moeilijk over.

Ciao allen
Moggu...
Mogguh

Alweer een woensdagochtend met koppijn. Vanmiddag moet Muis om vaccinaties, een hele opgave voor hem en dus voor mij. Ben benieuwd.
Mogguh.

Fijn Mamz. Dat hij het leuk vond.

Wat heb je gedaan dat je voet pijn doet na een stoeipartij?

Mijn apotheek maakt er melding van en die zetten het in hun systeem. Die doen niet moeilijk gelukkig. Ik heb wat dat betreft wel een fijne apotheek. Waren vroeger onze overburen en Nienke was hun eerste klantje, dus we hebben zowiezo wel een streepje voor. Altijd handig. Ik neem de capsule nu niet meer in, dan straks maar wat later. Ben er gewoon niet lekker van en vind het wel genoeg zo.
Oh jee Mamz, ik kan me wel iets voorstellen bij die vaccinaties. Mijn jongste was net zo. Drama altijd en ze moesten hem met drie man vasthouden. Succes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven