Does size matter?

10-12-2007 18:57 441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik betrap mezelf op iets waarvan ik altijd dacht dat het belachelijk was om er uberhaupt over na te denken: Penislengte maakt namelijk wel degelijk uit.

Ik bemerk namelijk een lichtelijke teleurstelling bij mezelf bij de ontdekking van een ietwat aan de kleine kant zijnde penis van mijn sekspartner en het kan ook een beetje in mijn hoofd blijven hangen en van invloed zijn op het verdere verloop van ons contact..

Hoe denken jullie hier eigenlijk over?
Echte mannen meten niet, die schatten gewoon zo'n beetje.
quote:stout1975 schreef op 06 maart 2008 @ 17:56:

Echte mannen meten niet, die schatten gewoon zo'n beetje....en meestal schatten wij ruim in ons eigen "voordeel"
En als je scheel bent dan?? Of blind?
quote:rouke schreef op 07 maart 2008 @ 03:06:

En als je scheel bent dan?? Of blind? Dan zie je toch niet waar je hem insteekt dus boeiuh wat voor afmeting
Hoezo egoïstisch localhero.

Persoonlijk vind ik de dikte van de penis belangrijker dan de lengte. Wat is trouwens de gemiddelde omtrek?
Ik vind de dikte ook belangrijker. Maar dik en lang? Dan doe ik even een vreugdedansje
quote:cippie1976 schreef op 07 maart 2008 @ 15:47:

Hoezo egoïstisch localhero.

Persoonlijk vind ik de dikte van de penis belangrijker dan de lengte. Wat is trouwens de gemiddelde omtrek?Volgens de Condomerie is de gemiddelde omtrek 12,1 cm, cippie. Even rekenen levert een straal (=breedte, no pun intended!) van 3,85 cm. op.
dik belangrijk?

gelukkig....
Dikte, maar waar gemeten dan? Helemaal onderaan of vlak onder de eikel? Dat scheelt nl. nogal veel.

Oh wacht, dat moet ik zeker googlen? Euh, wat voor zoekwoorden dan?

"gemiddelde dikte penis ofzo"

heb effe gegoogled en het antwoord is tussen 9 en 12,5 cm. Waar gemeten heb ik nog niet gelezen.

Maar eigenlijk -dit zo schrijfende en mijn vriend die lichtelijk geirriteerd wordt van al die cijfertjes die ik naar zijn hoofd gooi-

wat maakt het eigenlijk ook uit. We hebben toch ook niet een vrouwentopic waarbij de mannen met centimeters aan komen zetten over de perfecte diepte van hun vriendin.

Het klinkt inene zo euh...banaal eigenlijk om mijn vriend's genotsstaaf zo plat in te delen in welke statistieken dan ook. Hij voldoet naar volle tevredenheid, dus wat wil ik nog meer?
intiem: onderzoeken naar dikte worden gedaan op het dikste punt. Bij de ene man is dat aan de basis, bij de ander ergens in het midden van de schacht, en bij weer anderen bij de eikel.

Uiteraard zijn er verschillende onderzoeken met verschillende uitslagen. Daarbij is belangrijk hoe groot de populatie (dus hoeveel personen er hebben meegedaan) is.

Je hebt wel gelijk dat de afmeting niet heilig is. De vergelijking met "hoe diep een vrouw is" klopt niet helemaal. De vagina is flexibel, een erecte penis nauwelijks.

(je hebt trouwens wel vrijwel dezelfde zoektermen gebruikt als ik )
Het allerbelangrijkste is toch wat hij er mee doet en hoe lang hij je er mee kan verwennen.
@intiem: ik nog vertellen waar je moet meten, zit je te sexen/slapen.

12,1Cm. is wel mini zeg..

Maar de maten verschillen ontzettend veel & er zijn meer "van horen zeggen" onderzoeken, dan daadwerkelijke degelijke meet-kundig ondelegde onderzoeken.

Bovendien hangt het ook van de opgewondneheid van de man af of 'ie iets dunner óf ietsjes dikker is (kan +- 1,5cm schelen) bij 'n bloed lul althans.

Bij 'n standaard grote worsten is dat verschil aanmerkelijk kleiner..

De Amerikanen meten bovendien de omtrek in Inches & wij noem(d)e(n) meestal de doorsnede (in Cm) terwijl die zelden gelijkmatig is. (geen enkele man heeft 'n "perfect 720" penis nl) 720 staat voor: 720X 0,5 graden=360Graden.

per ras verschilt het ook nog eens.. Maar dat is puur gebasseerd op gemiddeldes en geen garantie.

Er is overigens ook geen garantie op grote penis bij de welbekende "eik punten": handen, voeten, neus, et cetera = grote peins.

Er blijkt wel logische correlatie te zijn tussen algehele lichamelijke omvang & penis grootte. (waaruit penis dikte & lengte vooralsnog niet gefiltert kunnen worden)

Er zijn gewoon wat onderzoeks resultaten gemixt & diegenen hebben er zelf nog eens 'n onderzoek naar gedaan kwamen ze hier achter..

@Joey: bij mij is het dikste punt juist niet op het einde van de schacht maar +- 2cm vanaf de corona tot 3 cm tot het "einde"

Breedte klopt trouwens niet; gemiddelde doorsnede wel..

Amerikaans wiki artikel

Nederlandse wiki

Condomderie page 1

omtrek voor seksuele respons

na stimulus

gegroepeerd naar leeftijd
@rouke,

Die 12,1 cm omtrek is niet mini. Verschillende onderzoeken komen uit op een kleinere gemiddelde omtrek. Dit is uit al deze onderzoeken wel een redelijk representatief gemiddelde. Daarom begrijp ik ook niet dat je het als "mini" kwalificeert.

Een variatie van 1,5 cm breedte in erectie bij één man is simpelweg onzin. Kan zijn dat ik je post verkeerd geïnterpreteerd heb hoor, maar afhankelijk van opgewondenheid in erectie is een variabele factor van 1,5 cm in breedte ronduit absurd. Dat kan wel het verschil zijn tussen stijf en slap. Maar zeker niet tussen "stijf" en "erg stijf". Dat verschil is minimaal.

Ben je nu niet ietwat erg "competatief" bezig? Of zie ik iets in je posts over het hoofd?
1,5 cm omtrek werd natuurlijk bedoeld he..matig stijf & erg stijf bedoelde ik dan ook

& ja 12,1 cm is relatief dun ja.. (ook als gemiddelde)

Mini is trouwens 'n iet-wat overdreven benoeming, daar heb je gelijk in. micro penissen zijn nog veel kleiner/dunner.

Ik heb 'n stuk of 40 verschillende onderzoeken door gelezen..

& nee ik ben niet competitief bezig, ik heb gewoon wat meer onderzoek verricht op dit gebied (lezende althans)

Dunner/dikker is niet alleen breedte immers.
@rouke:

Toch nog even terugkomen op die 12,1 cm omtrek. Uit verschillende onderzoeken komen vooral gemiddelde omtrekken tussen 9 (vind ik wel wat aan de kleine kant lijken) en 13 cm voor. Als je nou al die onderzoeken neemt, is 12,1cm ook relatief echt niet dun. Hou er ook rekening mee dat sommige onderzoeken anoniem gedaan zijn. De daarin opgegeven omtrekken hebben weinig tot geen empirische basis, Daarin kan iedereen namelijk roepen wat ze willen.

Ik denk dat, als je elke man in Nederland zou nameten, dat gemiddelde van 12,1 cm omtrek toch wel redelijk bevestigd zal worden.
Zoals ik al eerder schreef vind ik dikte belangrijker dan lengte. Nou vraag ik me af hoe dik de dikste penis is. Net even gegoogled maar wat ik daar voornamelijk tegenkwam was dat je met behulp van pilletjes je penis een lengte van wel 30(!) cm kan bereiken (maar of je daar als vrouw nou op zit te wachten?) maar over de maximale dikte heb ik niks kunnen vinden.
Op deze site kom ik een maximale omtrek van 20 cm tegen. Dat is ongeveer 6,4 cm breedte. Maar da's wel een online onderzoek; zelfmeting dus.
Nou, dat klopt ook niet helemaal denk ik. Mijn penis is 6cm breed, maar de omtrek is echt geen 18-19cm. Maar hij is dan ook niet helemaal perfect rond, eerder ovaal. Daarom klopt zo'n berekening ook niet.
De grootste "en public" is idd. +- 20cm in omtrek, dat klopt, maar de meeste bronnen kloppen niet als single bron.. 12,1 Cm is gewoon 'n te klein gemiddelde, ik probeer niet te kwetsen ofzo. Maar uit de gemeten onderzoeken blijkt iets anders.. Het zal ook per gebied verschillen. zoals ik eerder al aangaf.

@Sarcjoch: Zoals ik al zei, je hebt verschillende doorsneden & je moet dus ook op 'n gemiddelde doorsnede uitkomen je hebt geen vaste doorsnede in de meeste/alle penissen..

Btw, getting way boring over here, I'm quiting naming numbers..
Ik had in het begin echt een probleem met de penis van mijn vriend. Hij paste echt niet! Het heeft heel wat keertjes, pijntjes en bloedjes gekost tot het eindelijk wat soepeler/uberhaupt ging.

De meeste condooms passen dan ook niet. Alleen durex, en die zit heel erg strak.

maarjaa.. nu, een jaar later, kan ik er van genieten :D
Ik ben erg benieuwd wat de omtrek van zijn penis is.
Grappig onderwerp dit!

En ja ook ik geef toe -met enig schaamrood- dat size wel degelijk mattert. Ik schrik wel van het gemiddelde, in mijn ogen toch best wel klein. Heb ooit een schat van een knul -sorry, kan hem geen echte man noemen- leren kennen met het formaatje Bic aansteker. Kon daar werkelijk he-le-maal niks mee. Heeft dus ook niet lang geduurd die relatie. Achteraf was ik waarschijnlijk niet verliefd genoeg. Laten we het daar maar op houden.... Nu een fikse 23cm, lekker dik, helemaal fijn. Toch heeft ieder nadeel zijn voordeel: anaal wil het na een jaar nog steeds niet lukken. Ondanks alle theorieen dat je kont flexibel is, de mijne is er blijkbaar bang voor! Maar zou hem voor geen goud in willen ruilen.

Zelda
quote:Zeldaaaa schreef op 13 maart 2008 @ 14:39:

Nu een fikse 23cm, lekker dik, helemaal fijn. Toch heeft ieder nadeel zijn voordeel: anaal wil het na een jaar nog steeds niet lukken.

Huh?

Ondanks alle theorieen dat je kont flexibel is, de mijne is er blijkbaar bang voor!Ahaaaa, vandaaaar die extra aaaa's aan de aaaachterkaaaant van je nick!
ik ga niet meten of zo maar ik heb een flinke jongen

al dat geleuter of een cm meer of minder

sommige zijn er die de rolmaat hun balzak in duwen in de hoop er een centimetertje bij te smokkelen

Ook sommige mannen die 7 keer klaarkomen gooi ik in de prullebak

als je prostaat leeg is, is tie toch echt leeg
Geve: punt voor jou! Shame on me.... Overigens komen die extra aaaa's uit frustratie voort, na tig nicknames die al in gebruik waren een paar keer op die a gedrukt et voila.

Chopper: ooit wel eens van klaarkomen zonder te spuiten gehoord? Het is geen fabeltje. Overigens ben ik het met je term geleuter eens: het is geen competitie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven