Stomme vragen

17-02-2012 14:13 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vaak van die stomme vragen in me hoofd, waar ik echt een tijd over zit na te denken.

Zoals, waarom snij je een tosti altijd schuin door midden?

en waarom zie je in films altijd als mensen tandenpoetsen geen schuim en spugen ze het alleen maar even uit. Het schuim hangt bij mij altijd nog net niet op me knieën.

Nu woon ik in Turkije en is het gebruikelijk om buiten je schoenen uit te doen als je bij iemand op bezoek gaat, en ook thuis uiteraard, maar in Turkse series heeft iedereen altijd schoenen aan binnen?

Iemand antwoord op deze vragen misschien? en heb je zelf stomme vragen? zet ze hier neer!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Is er tijdens de live televisieuitzending van de sinterklaasintocht een reservesint aanwezig voor het geval sint omvalt?
quote:_origami_ schreef op 17 februari 2012 @ 14:15:

Is er tijdens de live televisieuitzending van de sinterklaasintocht een reservesint aanwezig voor het geval sint omvalt?Zou je dan ook een reservekoningin moeten hebben voor als de koningin van haar troon valt op prinsjesdag?
Precies, jij begrijpt mij! Hetzelfde geldt dus voor de koningin en ook voor Jan de Hoop tijdens het ontbijtnieuws.
Er komen hier genoeg achterlijke vragen in de vorm van een nieuw topic voorbij (zie hiernaast)...
waarom krijg je geen gebruiksaanwijzing bij je verse baby???
Waarom heb je een schaar nodig om een schaar uit de verpakking te krijgen?
ik wil wel antwoord hoor haha!!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Normaa dat van die Turkse films.. Valt

Mij ook op, denk dat het zo is omdat ze meestal rijke families hebben met luxere huizen en dat ze daarmee

Modern/westers willen doen door de schoenen of stiletto's! aan te houden. En schuine tosti, smaakt lekkerder :Imao: .
Ik vraag mezelf nog steeds af, of je in je slaap slikt?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:_origami_ schreef op 17 februari 2012 @ 14:27:

Waarom heb je een schaar nodig om een schaar uit de verpakking te krijgen?Das een hele goeie.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Of waarom je een portemonnee moet kopen om je geld ( wat dan op is) in te doen.....

Of waarom koken zo lang duurt en het opeten zo snel gaat.....
Als je een roodborstje hebt, zou er dan ook een blauwborstje zijn?

Dit heb ik me serieus zitten afvragen; en jahoor een blauwborstje bestaat!
Waarom worden er nog steeds dingen in tubes verkocht terwijl niemand de restjes er goed uit krijgt...
quote:Floortje_1981 schreef op 17 februari 2012 @ 14:26:

waarom krijg je geen gebruiksaanwijzing bij je verse baby???Of bij je man?
quote:mrsdubbelfriss schreef op 17 februari 2012 @ 14:47:

Als je een roodborstje hebt, zou er dan ook een blauwborstje zijn?

Dit heb ik me serieus zitten afvragen; en jahoor een blauwborstje bestaat!

ik wilde al zeggen 'deze vraag heb ik eerder gehoord'.

betrapt

ik heb ook vaak hele stomme vragen, maar aangezien ik nu ff een helder moment heb nu ff niet. meld me later...
Hoe schuiner hoe beter hij in t apparaat past.

Mensen gebruiken in films geen tandpasta. Geen tandpasta ,geen schuim.

In een serie is zowel het stukje tuin als de huiskamer een en de zelfde set. het is misschien 1 meter lopen om in een serie dus van buiten naar binnen te gaan en dan sta je al weer buiten om na 1 meter al weer bij iemand anders in de decor huiskamer te staan en om in 1 meter tijd nou ieder keer je schoen aan en uit te trekken.........

Hoeveel miljoen heb ik nodig om 16.000.000.000 mensen( 16 miljoen dus) miljonair te maken? Endan wil ik het antwoord niet in nullen hebben maar ik wil de naam van het getal weten wat de uitkomst is.....
Waarom word er gezegd dat je neus loopt en je voeten ruiken? Het zou toch andersom moeten zijn omdat je met je voeten loopt en met je neus ruikt. Dat soort dingen vraag ik mij dus af
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:cherryoncream schreef op 17 februari 2012 @ 15:06:

Hoeveel miljoen heb ik nodig om 16.000.000.000 mensen( 16 miljoen dus) miljonair te maken? Endan wil ik het antwoord niet in nullen hebben maar ik wil de naam van het getal weten wat de uitkomst is.....

16 miljoen is met 6 nullen (en dus niet met 9 ).

16 miljoen x 1 miljoen = 16 met 12 nullen. Volgens Wikipedia heet een getal met 12 nullen een biljoen. Dus; Hoeveel heb jij nodig om 16 miljoen mensen miljonair te maken? 16 biljoen.

Edit; Begin overigens maar bij mij
Volgende hersenkraker; Waar begint de wind?

(De wind die door de bomen waait hè, die andere wind begint gewoon bij wat je in je mond stopt)
Me altijd al afgevraagd;

Waarom blijft erwtensoep of snert altijd veel langer warm (zeg maar eerder bekverbrandend heet) dan andere soepen?
quote:Eindeloos schreef op 17 februari 2012 @ 14:38:

Ik vraag mezelf nog steeds af, of je in je slaap slikt?

Volgens mijn vriend lig ik te kauwen in mijn slaap. Waarbij ik dan ook slik. (ja, al die heerlijke 6 gangen diners wat ik in mijn droom verorber moet natuurlijk ook doorgeslikt worden)

Hoe kan het dat het heelal al oneindig is, maar nog steeds groeit?
Als maisolie van mais wordt gemaakt en olijfolie van olijven, waar komt babyolie dan vandaan?

Als superlijm werkelijk alles vastlijmt, waarom dan niet de binnenkanten van de tube?

Als een taxi je achteruit rijdend naar huis brengt, moet de chauffeur je dan betalen?

Als je in een voertuig zit dat beweegt met de snelheid van het licht, wat gebeurt er dan als je de koplampen aansteekt?

Als de zgn. zwarte doos van een vliegtuig onverwoestbaar is, waarom maken ze de vliegtuigen niet van dat materiaal?

Als een woord verkeerd gespeld stond in het woordenboek, zouden we dat dan ooit weten?

Als de mens afstamt van de apen, waarom zijn er dan nog apen?

Een boterham landt altijd met de beboterde kant naar beneden. Een kat landt altijd op haar poten. Wat gebeurt er als je boter op de rug van een kat smeert?

Hebben analfabeten evenveel plezier aan lettertjes in de soep?

Krijgen werknemers van Pickwick ook een koffiepauze?

Toen de mens ontdekte dat melk van koeien kwam, waarwas ie in godsnaam mee bezig?

Waarom heeft een tankstation dat 24 uur per dag open is een slot op de deur?

Waarom krimpen schapen niet als het regent?

Waarom wordt er geen kattenvoer met muissmaak verkocht?

Wat voelt een vlinder in zijn buik als hij verliefd is?

Waarom worden voor ter dood veroordeelden in de VS steriele naalden gebruikt?

Waarom zegt men "de wekker gaat af" terwijl hij eigenlijk aan gaat?

Wat tellen schapen als ze niet kunnen slapen?
Waarom zeggen ze vaak bij een overlijden dat X de dood heeft gevonden? X was daar toch niet z'n hele leven naar op zoek?

Of, X heeft haar man verloren. Hoezo verloren?? Je man raak je toch niet zo maar kwijt? Oh, mijn man? Ja die had ik twee weken terug nog maar in de tussentijd ben ik hem verloren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven