sims 3 vraag

17-02-2012 20:07 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraag.

als je het originele spel van SIMS3 hebt + 2 uitbreidingen.. kan je dan accessoires downloaden (niet legaal dus)? Werken ze dan ?

Ik hoef geen linkjes, maar alleen maar antwoord of het kan..
bij de sims2 kon het, dus neem aan dat het nu ook kan
Het is pas kwijt als je moeder het niet kan vinden.
Ja, dat kan, wil je de accessoires paketten downloaden of losse spulletjes, haren, kleding van andere sites? Voor het laatste moet je eerst een pack downloaden.
het gaat ons om de accessoire pakketten en alles wat daarom heen zit.. Packs ?
Ik heb alles van de Sims 3 gedownload, basis + uitbreidingen, dus ja, dat kan... Je moet alleen wel een bepaalde volgorde aanhouden met het installeren. het kan dus zijn, dat je eerst een al geïnstalleerd deel moet de-installeren...
Als je de accessoirepakketten wilt downloaden dan heb je de packs niet nodig ( is een soort van cleaner) . Je moet id een volgorde aanhouden anders werkt het niet. Op sims4.nl staat beschreven hoe je dit moet doen. Succes en veel speel plezier!
Ja het kan! Ook illegaal
Time spent with a cat is never wasted
@teuntje.. bedankt..
Wat vinden jullie van Sims3?

Ik ben aan het twijfelen of ik het zal kopen of niet... Heb Sims 1 met bijna alle uitbreidingengespeeld, heb nu Sim2 met vrije tijd en seizoenen. Ik speel niet vaak (weinig tijd) maar vind het wel echt geweldig!
Heel leuk!!

Ik vond de sims2 veel minder leuk dan deze. Er is nu een actie van de sims, sims3 en huisdieren uitbreiding voor 40 euro.

Heb er ook niet zoveel tijd voor maar het is erg leuk!
Deze maand is de Sims 3 veel goedkoper te krijgen, ben al aan het rondsnuffelen

Is het wel goed te doen op een computer? Als ik naar de systeemeisen kijk zou het moeten lukken, maar onze pc is toch al aardig op leeftijd (een jaar of 10)
@ poldervrouw, graag gedaan..

@ noopes, ik heb beide spellen compleet tot nu toe. Ik kan niet wachten tot sims 3 showtime uitkomt over een paar weken. Zit als een kleinkind echt de weken af te turven tot dat ie komt

Ik speel ze beide ongeveer even veel, ik ben dol op de downloadmogelijkheden van Sims 2. Er is zo veel te vinden qua haar / kleding/ te gekke huizen/ bouwmaterialen etc.. Ook de bouwmogelijkheden zijn uitgebreider in sims 2. Ik bouw appartementen / studentenhuizen.. Creëer weereleden. dit gaat met sims 2 beter en makkelijker dan met sims 3.

Sims 3 vind ik geweldig omdat je in de wereld kunt rondlopen, graphic is een stuk beter.

Ik heb het geluk dat ik een PC heb die beide spellen kan draaien. Ik heb wel voor Sims 3 een andere grafische kaart moeten plaatsen. Soms krijg ik een foutmelding bij het afsluiten, als ik dan even doorspeel is dat weg. Verder heb ik geen problemen, die veel sims 3 spelers wel blijken te hebben als je op forums rondneust..

Hoe oud je PC is maakt niet zo veel uit, het hangt af van het geheugen en je grafische kaart. Op het sims4.nl forum staan de grafische kaarten beschreven en de minimale systeemvereisen voor je PC. EA heeft mij niet kunnen helpen, dit forum heeft mij prima geholpen toen ik problemen had in de begin fase..

Ik moet zeggen dat ik echt verslaafd ben aan de sims, ik kan uren spelen en bouwen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven