Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
zondag 19 februari 2012 om 19:17
maandag 20 februari 2012 om 12:28
Mogguh
Hier een zombie die af en toe op een feestje komt Ik denk dat ik klaar ben als de stoet voorbij is (al lijkt het me ook wel leuk om dit feestje vier dagen lang te kunnen volhouden).
Coe, beterschap.
Zoeb, klinkt leuk, je verslag over M.
MissM, de feestelijkheden doen je niets zo.. of ben je uit een andere streek?
Goldie, geniet er nog even van, feestbeest
Hier een zombie die af en toe op een feestje komt Ik denk dat ik klaar ben als de stoet voorbij is (al lijkt het me ook wel leuk om dit feestje vier dagen lang te kunnen volhouden).
Coe, beterschap.
Zoeb, klinkt leuk, je verslag over M.
MissM, de feestelijkheden doen je niets zo.. of ben je uit een andere streek?
Goldie, geniet er nog even van, feestbeest
maandag 20 februari 2012 om 14:00
Nou, ik kom uit de buurt van Zoeb en ik moet zeggen dat, toen ik eea gisteren op tv zag, ik wel dacht 'daar hoor ik bij te zijn'...
Het kriebelt dus wel maar is praktisch even niet te doen met Mmetje.
Als die geen middagslaapje meer nodig heeft pakken we de draad weer op. Of eerder, als we een niet-carnavallende oppas vinden. Maar die kans is klein
Het kriebelt dus wel maar is praktisch even niet te doen met Mmetje.
Als die geen middagslaapje meer nodig heeft pakken we de draad weer op. Of eerder, als we een niet-carnavallende oppas vinden. Maar die kans is klein
maandag 20 februari 2012 om 16:50
Ben ik weer. Vanmorgen onze lunch terug verdiend met een soort van straatverkoop. Was erg leuk.
Nu even bijkomen, misschien een dutje doen en dan weer de stad in.
Coetje beterschap!!
MissM, er zijn vast en zeker wel niet-carnavallende oppassen? Een kwestie van goed zoeken, rondvragen en er op tijd bij zijn!
Morgen loop ik mee in een feestelijke optocht met paarden en koetsen en zo. Dus de jurk van Zoeb is weer naar beneden gehaald. Met voorschort, omslagdoek en rieten mandje ben ik een boerenmeisje. Foto's volgen wel weer denk ik .
En omdat de boel thuis ook gewoon door gaat:
Straks nog even een mount everwash opvouwen.
Goldman heeft al gestofzuigd en hij kookt ook. Goed geregeld he? .
Nu even bijkomen, misschien een dutje doen en dan weer de stad in.
Coetje beterschap!!
MissM, er zijn vast en zeker wel niet-carnavallende oppassen? Een kwestie van goed zoeken, rondvragen en er op tijd bij zijn!
Morgen loop ik mee in een feestelijke optocht met paarden en koetsen en zo. Dus de jurk van Zoeb is weer naar beneden gehaald. Met voorschort, omslagdoek en rieten mandje ben ik een boerenmeisje. Foto's volgen wel weer denk ik .
En omdat de boel thuis ook gewoon door gaat:
Straks nog even een mount everwash opvouwen.
Goldman heeft al gestofzuigd en hij kookt ook. Goed geregeld he? .
dinsdag 21 februari 2012 om 07:36
Wat heb je verkocht Gold?
Nog een dag carnaval. En dan is het over.
Vandaag weer een rare dag. Ik heb het raam versierd voor carnaval en precies 17 jaar geleden stierf Nienke. Ook op een dinsdag. Ik dacht gisteren nog dat ik het eraf zou halen, maar ik laat het maar hangen. Het maakt ook niet uit.
Wat leuk dat je de jurk nog eens aan kan doen.
Ben benieuwd naar de foto.
Nog een dag carnaval. En dan is het over.
Vandaag weer een rare dag. Ik heb het raam versierd voor carnaval en precies 17 jaar geleden stierf Nienke. Ook op een dinsdag. Ik dacht gisteren nog dat ik het eraf zou halen, maar ik laat het maar hangen. Het maakt ook niet uit.
Wat leuk dat je de jurk nog eens aan kan doen.
Ben benieuwd naar de foto.
dinsdag 21 februari 2012 om 14:16
Mogguh
Ook van mij een dikke knuf, Zoebie. En beterschap voor Coe.
Ik heb de carnaval per direct stopgezet wegens een afspraak vandaag waar de kinderen bij moeten zijn. Ehm, eerlijk gezegd ook omdat ik migrainevrij ben gebleven en dat graag zo houd. Al vond ik het heel jammer om gisteren bij een gesloten tent te komen voor een laatste feestje.
Veel plezier nog op de letste dag, Goldie. MissM, het duurt nog lang hoor, dat middagslaapjesgedoe. Misschien volgend jaar toch wel een optocht met zo'n schattig minikrokodilletje of zo
Rekeningen betaald. Woonkamer ietwat aan kant. De rest van het huis moet nog.
Ook van mij een dikke knuf, Zoebie. En beterschap voor Coe.
Ik heb de carnaval per direct stopgezet wegens een afspraak vandaag waar de kinderen bij moeten zijn. Ehm, eerlijk gezegd ook omdat ik migrainevrij ben gebleven en dat graag zo houd. Al vond ik het heel jammer om gisteren bij een gesloten tent te komen voor een laatste feestje.
Veel plezier nog op de letste dag, Goldie. MissM, het duurt nog lang hoor, dat middagslaapjesgedoe. Misschien volgend jaar toch wel een optocht met zo'n schattig minikrokodilletje of zo
Rekeningen betaald. Woonkamer ietwat aan kant. De rest van het huis moet nog.
dinsdag 21 februari 2012 om 15:58
[quote]Zoebie schreef op 21 februari 2012 @ 12:58:
Lastig Coe. Ziek zijn met carnaval. Wel rustig als vriend alles afloopt met Uk.
Eerlijk gezegd vind ik het heerlijk!Ik zie zo nu en dan wat verklede mensen voorbij komen,als ik tv uitzet hoor ik de muziek en ik lig lekker op de bank met een dekentje.
Yonna,wat is het geworden uit het boekje?
Mamz,is er bij jullie niet een soort buurthuis?Besloten feestje vind ik raar,tis carnaval toch.
Uk had weer iets...
Mama,als ik jarig ben wil ik zo'n vrouw zonder kleren met borsten..
Vraag me af wat ik hem dan moet geven als ie 16 wordt
Lastig Coe. Ziek zijn met carnaval. Wel rustig als vriend alles afloopt met Uk.
Eerlijk gezegd vind ik het heerlijk!Ik zie zo nu en dan wat verklede mensen voorbij komen,als ik tv uitzet hoor ik de muziek en ik lig lekker op de bank met een dekentje.
Yonna,wat is het geworden uit het boekje?
Mamz,is er bij jullie niet een soort buurthuis?Besloten feestje vind ik raar,tis carnaval toch.
Uk had weer iets...
Mama,als ik jarig ben wil ik zo'n vrouw zonder kleren met borsten..
Vraag me af wat ik hem dan moet geven als ie 16 wordt