internet op mobiel

22-02-2012 13:28 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik mag mijn abonement verlengen, maar zie door de bomen het bos niet meer.

Bij kpn hebben ze aan abo met 1500 mb internet en 1000 sms/minuten.

Hoe lang doe je met die 1500mb?

Stel ik forum veel...mobiel..hoe snel gaat die 1500 mb er doorheen?

En bijvoorbeeld wordfeud, hoeveel verbruikt zoiets?

Ik hoop dat iemand daar een zinnig antwoord op kan geven
Bazinga!
Heb je nu al een telefoon met internet? Via hi/kpn kan je een app downloaden waar je je gebruik mee kan meten. Ik heb zelf een abonnement met 500MB, gebruik veel internet (facebook,whatsapp,wordfeud etc) en zit nu op 205MB met nog 7 dagen te gaan. Ik red me er prima mee.
Goeie tip! Dankjewel Susanh
Bazinga!
Ik gebruik zelf dag en nacht internet. App's, mail checken, facebook, twitter, AD nieuws, etc. Zelfs downloaden doe ik altijd met het internet op mijn telefoon, nooit met WIFI.

En ik zit gemiddeld aan de 700 MB per maand. Dus aan 1000 zul je echt wel genoeg hebben.
IK vind die anabiedingen altijd zo verneukeratief. Steeds die hele lage prijzen, maar die zijn maar voor 6 maand, daarna mag je het dubbele betalen...valt altijd tegen.
Bazinga!
Ik betaal zo minimaal 45 euro voor bellen en internetten. Is dat normaal?
Bazinga!
Voor hoeveel minuten / smsjes? En met welke telefoon erbij?
Er zijn ook al 646643 topics over dit onderwerp, ik denk dat je daar ook al heel veel info kunt vinden.
Ik ben een ervaren forummer, dus ik weet hoe het werkt, dank voor je reactie Jorina.
Bazinga!
Ik doe ongeveer 2 weken met 25mb. Kost me 3 euro per oplaadbeurt (belgie). Dat verbruik ik met whatsapp, email, forummen, google maps, facebook, sporadisch surfen.

Die 1500 mb is wel heel erg veel, en vooral bedoeld voor mensen die vaak bestanden/video's/mp3's/apps downloaden op hun telefoon. Dat doe ik allemaal thuis wel.
Dank allemaal

Ik heb net een nieuwe abo afgesloten, 750Mb. Ik ga toch veel WiFi gebruiken. En een abo voor een jaar, dat is goed te overzien
Bazinga!
Mag ik vragen waar, vivalda?
quote:vivalda schreef op 22 februari 2012 @ 13:45:

Ik betaal zo minimaal 45 euro voor bellen en internetten. Is dat normaal?Ik zie dat je inmiddels al iets afgesloten hebt dus wellicht mosterd, maar: voor een iPhone is dat wel redelijk normaal. Als je er een andere telefoon bij krijgt moet het wel goedkoper kunnen.
Ik heb een abbo van 500 mb. Nu merk ik dat ik voornamelijk op wifi zit en kom deze maand aan de 40 mb. Mogelijk dat ik hem dus ga verlagen. Ik heb overigens mijn foon zelf gekocht en een sim only voor 15 euro in de maand. Dit maandbedrag kan dus ook lager.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven