Tegen beter weten in..

23-02-2012 17:38 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook vaak van die dingen die je 'overkomen' terwijl je wéét dat het gaat gebeuren en het dan al eigenlijk te laat is?

Ik heb net dus weer een shirtje verknalt door iets te nonchalant iets in een koekenpan met olijfolie te gooien en geen schort te dragen.

Ik verbrand ook altijd mijn tong aan hete thee of soep.
Haha ja ik ken het. Gisteren deed ik ook zo iets doms; ipv mijn bord netjes op het aanrecht te zetten vond ik het blijkbasr heul handig om hem ff richting aanrecht te gooien bedacht me meteen dat dat niet echt handig was...
Jaaa. Vervelend hé. Je weet het en je doet het toch.

Ik heb gisteren ook vreselijk vlekken in mijn witte shirtje gemaakt door warme chocolademelk proberen op te lepelen. En ja, dat doe ik vaker en gaat bijna altijd mis. Waarom ik het toch doe? Grr... geen idee.
Telefoon van een afstandje op bed gooien.. E l k e keer ernaast
Internagelaktisch
Of met een scherp mesje iets van een potje afpulken, ondertussen denken 'oei, ik moet even voorzichtig doen, anders zit het mes in mijn hand' en 5 seconden later een flinke snee hebben.

Ja! Zulke dingen overkomen me vaker!
jup heel erg herkenbaar.... helaas1 ik let nooit zo goed op als ik loop, vooral binnenshuis. Heb dus ook al heel vaak mijn schouder of erger, mijn hoofd, tegen de deurpost geramd omdat ik dacht al in de opening te zijn.....
Met een volle mand schone was een trap aflopen met alleen pantykousjes aan. Trap is gelakt. Denken.. goh dat is best glad, mag wel oppassen, wegglijden en al stuiterend naar beneden vallen. Gevolg: Een blauwe been en bil...

Nu zitten er stukken op de treden... was niet de 1e x nl.
Horen, zien en .... reageren
Ja! Herkenbaar! Of met sokken de badkamer in lopen om je tanden te poetsen nadat je gedoucht hebt: natte sokken. Iedere ochtend weer.(douche met wasbak, weinig ruimte)

Of je telefoon op bed gooien terwijl het ding dan op de grond stuitert.
O ja, ik knip labeltjes vaak te slordig uit mijn kleren, met gaten als gevolg. Of nog erger: de bilnaad van mijn trainingsbroek per ongeluk open geknipt, wat ik niet doorhad, en dus heel charmant op de crosstrainer stond

En ook: bellen zonder oortje, zal je net zien dat er politie langsrijdt, nee, heus niet! En jawel hoor, bekeuring! Nu ligt er standaard een oortje op mijn stoel.
Heel herkenbaar!
Toen ik nog in mijn studentenhuisje woonde: alles in één keer naar de keuken mee willen nemen (etage lager). zodat pannen en etenswaren natuurlijk weer de trap af stuiterden..
Mac, dat met je telefoon op je bed gooien... werkt net zo met de bank...
Oh die labeltjes uit je kleren knippen. Zo herkenbaar. Dat gaat zo vaak mis en toch blijf ik het doen. Terwijl het mijn man nooit overkomt dat hij gaten in kleding knipt en hij het met liefde voor mij doet (hij is gewoon veel voorzichter dan ik).
Harde bolletjes met een groooot broodmes doorsnijden, naar je hand toe. Nét die laatste snijbeweging half in mn hand... Ik leer het ook nooit...
Met stofzuigen iets op de grond zien liggen maar te lui om direct op te ruimen en denken dat je er wel omheen kan zuigen. Niet dus... ding beland in de stofzuiger zodat ik het er weer uit kan pulken.
quote:goldmember schreef op 23 februari 2012 @ 17:48:

O ja, ik knip labeltjes vaak te slordig uit mijn kleren, met gaten als gevolg. Of nog erger: de bilnaad van mijn trainingsbroek per ongeluk open geknipt, wat ik niet doorhad, en dus heel charmant op de crosstrainer stond

Zou iets voor mij kunnen zijn!
quote:stormkracht schreef op 23 februari 2012 @ 17:54:

Oh die labeltjes uit je kleren knippen. Zo herkenbaar. Dat gaat zo vaak mis en toch blijf ik het doen. Terwijl het mijn man nooit overkomt dat hij gaten in kleding knipt en hij het met liefde voor mij doet (hij is gewoon veel voorzichter dan ik).Ja maar die moet je ook niet knippen! Je moet de labeltjes er met een tornmesje uithalen, da's beter (en makkelijker)!
Geniaal topic! Zoveel herkenbare dingen en ik zit mezelf er nu gewoon om uit te lachen.
Oh ja. Of weten dat ik ergens echt niet bij kan. Toch al springend of met andere attributen proberend bijvoorbeeld de mixer in het te hoge kastje te grijpen. Gevolg, mixer in stukken op de grond. En was het nou echt teveel moeite of kost het nou echt teveel tijd om er een stoel bij te pakken? Eigenlijk niet. Dat zou veel sneller gaan en de kosten voor een nieuwe mixer besparen.
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 23 februari 2012 @ 17:59:

Met stofzuigen iets op de grond zien liggen maar te lui om direct op te ruimen en denken dat je er wel omheen kan zuigen. Niet dus... ding beland in de stofzuiger zodat ik het er weer uit kan pulken.Ja of dat dat kreng dan weer verstopt raakt.
quote:charlottecharles schreef op 23 februari 2012 @ 18:02:

[...]

Ja maar die moet je ook niet knippen! Je moet de labeltjes er met een tornmesje uithalen, da's beter (en makkelijker)!

Hmmm, toch maar eens proberen dan

Zo'n mesje heb ik wel in huis (maar nog nooit gebruikt). Werkelijk nog nooit bedacht dat ik dat zou kunnen proberen. Dank je wel voor de tip!
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 23 februari 2012 @ 17:59:

Met stofzuigen iets op de grond zien liggen maar te lui om direct op te ruimen en denken dat je er wel omheen kan zuigen. Niet dus... ding beland in de stofzuiger zodat ik het er weer uit kan pulken.Herkenbaar! Mijn kinderen zijn op deze manier al aardig wat spulletjes kwijtgeraakt, elastiekjes, lego, barbie-schoentjes, Playmobil etc. Ach ja, moeten ze het ook maar opruimen
herkenbaarheid!

Dat met die telefoon: zó herkenbaar - en toch elke dag minimaal 1x doen.

De vuilniszak pas verwisselen als deze veels te vol zit en dus óf scheurt als ik de trap afloop óf niet uit de bak te krijgen is.

Mijn fietsband niet oppompen als ie een beetje zacht is, om vervolgens ergens met een lekke/lege band zonder pomp te staan.
quote:charlottecharles schreef op 23 februari 2012 @ 18:02:

[...]

Ja maar die moet je ook niet knippen! Je moet de labeltjes er met een tornmesje uithalen, da's beter (en makkelijker)!Ik heb laatst een label verwijderd uit mijn nieuwe trui. Gevolg: gat erin. Met tornmesje
Hahaha dat met die telefoon is inderdaad elke keer hetzelfde liedje. Ervan leren? Neuh..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven