Tegen beter weten in..
donderdag 23 februari 2012 om 17:38
Hebben jullie ook vaak van die dingen die je 'overkomen' terwijl je wéét dat het gaat gebeuren en het dan al eigenlijk te laat is?
Ik heb net dus weer een shirtje verknalt door iets te nonchalant iets in een koekenpan met olijfolie te gooien en geen schort te dragen.
Ik verbrand ook altijd mijn tong aan hete thee of soep.
Ik heb net dus weer een shirtje verknalt door iets te nonchalant iets in een koekenpan met olijfolie te gooien en geen schort te dragen.
Ik verbrand ook altijd mijn tong aan hete thee of soep.
donderdag 23 februari 2012 om 17:42
donderdag 23 februari 2012 om 17:47
Met een volle mand schone was een trap aflopen met alleen pantykousjes aan. Trap is gelakt. Denken.. goh dat is best glad, mag wel oppassen, wegglijden en al stuiterend naar beneden vallen. Gevolg: Een blauwe been en bil...
Nu zitten er stukken op de treden... was niet de 1e x nl.
Nu zitten er stukken op de treden... was niet de 1e x nl.
Horen, zien en .... reageren
donderdag 23 februari 2012 om 17:48
donderdag 23 februari 2012 om 17:48
O ja, ik knip labeltjes vaak te slordig uit mijn kleren, met gaten als gevolg. Of nog erger: de bilnaad van mijn trainingsbroek per ongeluk open geknipt, wat ik niet doorhad, en dus heel charmant op de crosstrainer stond
En ook: bellen zonder oortje, zal je net zien dat er politie langsrijdt, nee, heus niet! En jawel hoor, bekeuring! Nu ligt er standaard een oortje op mijn stoel.
En ook: bellen zonder oortje, zal je net zien dat er politie langsrijdt, nee, heus niet! En jawel hoor, bekeuring! Nu ligt er standaard een oortje op mijn stoel.
donderdag 23 februari 2012 om 17:54
donderdag 23 februari 2012 om 18:01
quote:goldmember schreef op 23 februari 2012 @ 17:48:
O ja, ik knip labeltjes vaak te slordig uit mijn kleren, met gaten als gevolg. Of nog erger: de bilnaad van mijn trainingsbroek per ongeluk open geknipt, wat ik niet doorhad, en dus heel charmant op de crosstrainer stond
Zou iets voor mij kunnen zijn!
Zou iets voor mij kunnen zijn!
donderdag 23 februari 2012 om 18:02
quote:stormkracht schreef op 23 februari 2012 @ 17:54:
Oh die labeltjes uit je kleren knippen. Zo herkenbaar. Dat gaat zo vaak mis en toch blijf ik het doen. Terwijl het mijn man nooit overkomt dat hij gaten in kleding knipt en hij het met liefde voor mij doet (hij is gewoon veel voorzichter dan ik).Ja maar die moet je ook niet knippen! Je moet de labeltjes er met een tornmesje uithalen, da's beter (en makkelijker)!
Oh die labeltjes uit je kleren knippen. Zo herkenbaar. Dat gaat zo vaak mis en toch blijf ik het doen. Terwijl het mijn man nooit overkomt dat hij gaten in kleding knipt en hij het met liefde voor mij doet (hij is gewoon veel voorzichter dan ik).Ja maar die moet je ook niet knippen! Je moet de labeltjes er met een tornmesje uithalen, da's beter (en makkelijker)!
donderdag 23 februari 2012 om 18:03
Oh ja. Of weten dat ik ergens echt niet bij kan. Toch al springend of met andere attributen proberend bijvoorbeeld de mixer in het te hoge kastje te grijpen. Gevolg, mixer in stukken op de grond. En was het nou echt teveel moeite of kost het nou echt teveel tijd om er een stoel bij te pakken? Eigenlijk niet. Dat zou veel sneller gaan en de kosten voor een nieuwe mixer besparen.
donderdag 23 februari 2012 om 18:03
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 23 februari 2012 @ 17:59:
Met stofzuigen iets op de grond zien liggen maar te lui om direct op te ruimen en denken dat je er wel omheen kan zuigen. Niet dus... ding beland in de stofzuiger zodat ik het er weer uit kan pulken.Ja of dat dat kreng dan weer verstopt raakt.
Met stofzuigen iets op de grond zien liggen maar te lui om direct op te ruimen en denken dat je er wel omheen kan zuigen. Niet dus... ding beland in de stofzuiger zodat ik het er weer uit kan pulken.Ja of dat dat kreng dan weer verstopt raakt.
donderdag 23 februari 2012 om 18:05
quote:charlottecharles schreef op 23 februari 2012 @ 18:02:
[...]
Ja maar die moet je ook niet knippen! Je moet de labeltjes er met een tornmesje uithalen, da's beter (en makkelijker)!
Hmmm, toch maar eens proberen dan
Zo'n mesje heb ik wel in huis (maar nog nooit gebruikt). Werkelijk nog nooit bedacht dat ik dat zou kunnen proberen. Dank je wel voor de tip!
[...]
Ja maar die moet je ook niet knippen! Je moet de labeltjes er met een tornmesje uithalen, da's beter (en makkelijker)!
Hmmm, toch maar eens proberen dan
Zo'n mesje heb ik wel in huis (maar nog nooit gebruikt). Werkelijk nog nooit bedacht dat ik dat zou kunnen proberen. Dank je wel voor de tip!
donderdag 23 februari 2012 om 18:10
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 23 februari 2012 @ 17:59:
Met stofzuigen iets op de grond zien liggen maar te lui om direct op te ruimen en denken dat je er wel omheen kan zuigen. Niet dus... ding beland in de stofzuiger zodat ik het er weer uit kan pulken.Herkenbaar! Mijn kinderen zijn op deze manier al aardig wat spulletjes kwijtgeraakt, elastiekjes, lego, barbie-schoentjes, Playmobil etc. Ach ja, moeten ze het ook maar opruimen
Met stofzuigen iets op de grond zien liggen maar te lui om direct op te ruimen en denken dat je er wel omheen kan zuigen. Niet dus... ding beland in de stofzuiger zodat ik het er weer uit kan pulken.Herkenbaar! Mijn kinderen zijn op deze manier al aardig wat spulletjes kwijtgeraakt, elastiekjes, lego, barbie-schoentjes, Playmobil etc. Ach ja, moeten ze het ook maar opruimen
donderdag 23 februari 2012 om 18:13
herkenbaarheid!
Dat met die telefoon: zó herkenbaar - en toch elke dag minimaal 1x doen.
De vuilniszak pas verwisselen als deze veels te vol zit en dus óf scheurt als ik de trap afloop óf niet uit de bak te krijgen is.
Mijn fietsband niet oppompen als ie een beetje zacht is, om vervolgens ergens met een lekke/lege band zonder pomp te staan.
Dat met die telefoon: zó herkenbaar - en toch elke dag minimaal 1x doen.
De vuilniszak pas verwisselen als deze veels te vol zit en dus óf scheurt als ik de trap afloop óf niet uit de bak te krijgen is.
Mijn fietsband niet oppompen als ie een beetje zacht is, om vervolgens ergens met een lekke/lege band zonder pomp te staan.
donderdag 23 februari 2012 om 18:16