Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Mooi resultaat met shoppen Zoeb!

Hou jij ook zo van de Sale ?
Gold, fijn dat je je contract hebt/krijgt, en dat je ook weer terug naar je twee daagjes kan. Lekker dieet by the way

Ik had gisteren een feestje (in het zwembad) en heb daarvoor en daarna de nodige rust genomen. En ben weer wat actiever aan de studie: twee tentamendata vastgeprikt.

Hier zijn de heren niet zo gek van Bieber. Bieber grappen gaan er wel goed in.
Oudste neemt het middelste en vriend niet in dank af dat ze Bieber grappen maken

En haar hele kamer hangt vol met posters.Ik vind het prima,ook dit gaat wel weer over.

Bovenverdieping is schoon,wasmand is leeg en de strijk ligt weer in de kasten.Zometeen ga ik eens lekker in bad,tis tenslotte zondag.
Gaan we nog meeten aanstaande zaterdag?
Ik kan wel Goldie,weet niet wie nog meer.

Lekker gebadderd en toen stond mijn vader voor de deur.Niet binnen laten is ook zo wat maar manman wat voelde dat ongemakkelijk!
Wees welkom Coetje en al wie nog meer kan .

Is je vader alweer weg dan?

Doet me er trouwens aan denken dat ik deze week ook weer eens bij mijn vadertje langs moet.
Hij is 10 minuten binnen geweest en ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen.Ik kan gewoon niet net doen of er niks gebeurt is.

Mamz,kan jij zaterdag ook?

Gold,spreken we deze week even verder af dan?
Ja hoor, is oke
Naar hoor, zo met je vader...
Moggu..
Wat een nacht weer,eerst kon ik zelf niet in slaap komen waardoor het al over 2en was voordat ik in slaap was.

Om half 4 kwam Middelste mij wakker maken,overgegeven en buikpijn.

Dus,bed verschoond,even beneden wat water drinken en weer terug.Half uur later kon ik weer het bed verschonen.

Middelste een paracetamol gegeven en toen was ik klaar wakker.

Middelste heeft buikpijn en staat nu onder de douche.
Mogguh

Je hebt het wel weer gehad Coe. Wat een nacht.

En wat heb je dan heb jij vandaag een megawas.

Waarom kwam je vader opeens langs? Had het een reden?

Ik kan zaterdag niet hoor. Mijn oudste is jarig.
En ik was zo trots dat de wasmand leeg was...X-D

De eerste was zit er alweer in.

Ik heb geen idee waarom mijn vader langs kwam.Ik moet er wel iets mee,maar nog geen idee wat.Door het gepieker daarover kon ik ook niet slapen natuurlijk.

Vriend is vandaag thuis,zodat ik kan werken.
Denk je dat hij met een reden kwam en het ook niet kon zeggen?

Wat een rare toestand eigenlijk.

Ik moet vandaag van negen tot drie werken. Brr wat lang eigenlijk. Ben ik niet meer gewend.
Mogguh

Aanstaande zaterdag al... sorry, die moet ik laten passeren. Komt een allejezusdrukke week aan (en over twee weken weer, geloof dat mijn agenda niet in balans is).

Vervelend Coe, dat zowel jij als hij niet wisten wat te zeggen. Pieker jezelf nu niet stuk, dat doet hij waarschijnlijk ook niet. Beterschap voor Middelste

Vandaag afspraak op ggz en ontploft huis aankijken (dat laatste helpt niet he?)
Vriend belde mij net dat ie met Middelste naar de huisarts is,manneke ligt te huilen van de buikpijn en heeft nu al 39.6 koorts.Vriend denkt aan een blinde darmontsteking.Dat hoop ik toch niet!

Ik wacht even af wat de dokter zegt,ben als het moet met 15 min thuis.
Ach Coetje, dat hoop ik ook niet!! Ga hard voor je duimen dat het iets simpelers is.
Enne... verder.. ik weet dat ik geen sorry hoef te zeggen maar het voelt wel een beetje als sorry als ik zolang niet post

Voel me echt een beetje schuldig naar jullie toe maar het komt er gewoon niet zo van om te posten.

Ga vandaag even bijlezen en toch een poging doen om te reageren maar voor als dat niet mocht lukken:

alvast een dikke X voor jullie allemaal!
Oh Coe dat is niet te hopen. Ben erg benieuwd wat er uit komt, maar ik geloof wel dat ze voor alle zekerheid naar het ziekenhuis worden gestuurd voor verder (bloed) onderzoek en een echo. Het kan best hoor. Nu met de misselijkheid, buikpijn en koorts.
Gelf voel je niet bezwaard joh. Als het niet lukt, lukt het niet.
Mogguh!

Goldie, gefeliciteerd met de verlenging van je contract!

Coe, hopelijk valt het mee met middelste!

Ik had het wat druk de laatste dagen, al hebben we voortaan een poets, de rest komt voornamelijk op mij neer. Niet dat James niet wil helpen, maar hij is 's avonds altijd laat thuis.

Mmetje heeft ook nog even gespookt 's nachts, die was helemaal hyper van de carnaval dus dat heeft voor een paar slechte nachten gezorgd *gaap*

Verder zit ik de dagen af te tellen tot we vakantie hebben, ik merk dat ik er vreselijk aan toe ben om een paar weken helemaal niets te doen.

Het is ook al twee jaar geleden dat ik vakantie had, vorig jaar zijn mijn vrije dagen op gegaan aan de verhuizing. Niet raar dus, dat ik moe ben.
wij zijn aan het wachten op de uitslag van het bloed
Bah, Coe, het klink toch wel heel erg als iets blinde-darm-erigs

Wat het ook is, beterschap voor middelste!
Het wordt jullie niet bespaard, Coe. Hoop dat het meevalt.

MissM, terecht inderdaad dat je aan vakantie toe bent. En Gelf, no worries.

Ik heb wat dat ik op de BH kwijt moest.
En we wachten nog steeds,er is wel iets in bloed te zien maar echo geeft geen duidelijk beeld.hij ktijgt nu wel weer wat praatjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven