Facebook pageviews
zondag 26 februari 2012 om 22:15
Ik zit me al een tijdje iets af te vragen. Je hebt er van die nutteloze apps voor die ik niet geloof en die eens in de zoveel tijd massaal gespamd worden: wie heeft er het laatst op je profiel gekeken / hoevel pageviews heb je? Maar ik heb iemand horen zeggen dat als je jouw vrienden aanklikt, degenen die bovenaan staan het meest op je profiel kijken of het recentst erop zijn geweest. Nu kan dit wel aardig kloppen; degenen waarmee ik helemaal niks heb staan altijd onderaan, en het lijkt ook wel redelijk zo te werken als ik bij iemand anders op zijn profiel kijk (dan sta ik daarna in de top 5 bij vrienden). Maar aan de andere kant, er staan bij mij ook vaak mensen bovenaan waarvan ik weet dat ze niet online zijn of zijn geweest..
Ik vroeg me af, hoe zit het nou? Kan je uberhaupt zien wie er het laatst op je profiel kijkt en hoe? Niet dat het me heel erg bezig houdt, maar ik vind het soms gewoon grappig om te weten (mijn ex staat bijv altijd bovenaan, zegt dit iets?). En ik denk dat iedereen het zich soms stiekem afvraagt
Ik vroeg me af, hoe zit het nou? Kan je uberhaupt zien wie er het laatst op je profiel kijkt en hoe? Niet dat het me heel erg bezig houdt, maar ik vind het soms gewoon grappig om te weten (mijn ex staat bijv altijd bovenaan, zegt dit iets?). En ik denk dat iedereen het zich soms stiekem afvraagt
zondag 26 februari 2012 om 22:18