Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
zondag 26 februari 2012 om 15:34
Gold, fijn dat je je contract hebt/krijgt, en dat je ook weer terug naar je twee daagjes kan. Lekker dieet by the way
Ik had gisteren een feestje (in het zwembad) en heb daarvoor en daarna de nodige rust genomen. En ben weer wat actiever aan de studie: twee tentamendata vastgeprikt.
Hier zijn de heren niet zo gek van Bieber. Bieber grappen gaan er wel goed in.
Ik had gisteren een feestje (in het zwembad) en heb daarvoor en daarna de nodige rust genomen. En ben weer wat actiever aan de studie: twee tentamendata vastgeprikt.
Hier zijn de heren niet zo gek van Bieber. Bieber grappen gaan er wel goed in.
zondag 26 februari 2012 om 15:59
Oudste neemt het middelste en vriend niet in dank af dat ze Bieber grappen maken
En haar hele kamer hangt vol met posters.Ik vind het prima,ook dit gaat wel weer over.
Bovenverdieping is schoon,wasmand is leeg en de strijk ligt weer in de kasten.Zometeen ga ik eens lekker in bad,tis tenslotte zondag.
En haar hele kamer hangt vol met posters.Ik vind het prima,ook dit gaat wel weer over.
Bovenverdieping is schoon,wasmand is leeg en de strijk ligt weer in de kasten.Zometeen ga ik eens lekker in bad,tis tenslotte zondag.
maandag 27 februari 2012 om 06:45
Wat een nacht weer,eerst kon ik zelf niet in slaap komen waardoor het al over 2en was voordat ik in slaap was.
Om half 4 kwam Middelste mij wakker maken,overgegeven en buikpijn.
Dus,bed verschoond,even beneden wat water drinken en weer terug.Half uur later kon ik weer het bed verschonen.
Middelste een paracetamol gegeven en toen was ik klaar wakker.
Middelste heeft buikpijn en staat nu onder de douche.
Om half 4 kwam Middelste mij wakker maken,overgegeven en buikpijn.
Dus,bed verschoond,even beneden wat water drinken en weer terug.Half uur later kon ik weer het bed verschonen.
Middelste een paracetamol gegeven en toen was ik klaar wakker.
Middelste heeft buikpijn en staat nu onder de douche.
maandag 27 februari 2012 om 07:27
maandag 27 februari 2012 om 08:57
Mogguh
Aanstaande zaterdag al... sorry, die moet ik laten passeren. Komt een allejezusdrukke week aan (en over twee weken weer, geloof dat mijn agenda niet in balans is).
Vervelend Coe, dat zowel jij als hij niet wisten wat te zeggen. Pieker jezelf nu niet stuk, dat doet hij waarschijnlijk ook niet. Beterschap voor Middelste
Vandaag afspraak op ggz en ontploft huis aankijken (dat laatste helpt niet he?)
Aanstaande zaterdag al... sorry, die moet ik laten passeren. Komt een allejezusdrukke week aan (en over twee weken weer, geloof dat mijn agenda niet in balans is).
Vervelend Coe, dat zowel jij als hij niet wisten wat te zeggen. Pieker jezelf nu niet stuk, dat doet hij waarschijnlijk ook niet. Beterschap voor Middelste
Vandaag afspraak op ggz en ontploft huis aankijken (dat laatste helpt niet he?)
maandag 27 februari 2012 om 09:43
Enne... verder.. ik weet dat ik geen sorry hoef te zeggen maar het voelt wel een beetje als sorry als ik zolang niet post
Voel me echt een beetje schuldig naar jullie toe maar het komt er gewoon niet zo van om te posten.
Ga vandaag even bijlezen en toch een poging doen om te reageren maar voor als dat niet mocht lukken:
alvast een dikke X voor jullie allemaal!
Voel me echt een beetje schuldig naar jullie toe maar het komt er gewoon niet zo van om te posten.
Ga vandaag even bijlezen en toch een poging doen om te reageren maar voor als dat niet mocht lukken:
alvast een dikke X voor jullie allemaal!
maandag 27 februari 2012 om 10:43
maandag 27 februari 2012 om 11:05
Mogguh!
Goldie, gefeliciteerd met de verlenging van je contract!
Coe, hopelijk valt het mee met middelste!
Ik had het wat druk de laatste dagen, al hebben we voortaan een poets, de rest komt voornamelijk op mij neer. Niet dat James niet wil helpen, maar hij is 's avonds altijd laat thuis.
Mmetje heeft ook nog even gespookt 's nachts, die was helemaal hyper van de carnaval dus dat heeft voor een paar slechte nachten gezorgd *gaap*
Verder zit ik de dagen af te tellen tot we vakantie hebben, ik merk dat ik er vreselijk aan toe ben om een paar weken helemaal niets te doen.
Het is ook al twee jaar geleden dat ik vakantie had, vorig jaar zijn mijn vrije dagen op gegaan aan de verhuizing. Niet raar dus, dat ik moe ben.
Goldie, gefeliciteerd met de verlenging van je contract!
Coe, hopelijk valt het mee met middelste!
Ik had het wat druk de laatste dagen, al hebben we voortaan een poets, de rest komt voornamelijk op mij neer. Niet dat James niet wil helpen, maar hij is 's avonds altijd laat thuis.
Mmetje heeft ook nog even gespookt 's nachts, die was helemaal hyper van de carnaval dus dat heeft voor een paar slechte nachten gezorgd *gaap*
Verder zit ik de dagen af te tellen tot we vakantie hebben, ik merk dat ik er vreselijk aan toe ben om een paar weken helemaal niets te doen.
Het is ook al twee jaar geleden dat ik vakantie had, vorig jaar zijn mijn vrije dagen op gegaan aan de verhuizing. Niet raar dus, dat ik moe ben.