Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
maandag 27 februari 2012 om 18:58
Uitslag al binnen Coetje?
Wat een horror-nacht was dat zeg, voor jou maar ook voor het manneke.
Hallo Gelfje, wat Zoeb zegt: als het niet lukt dan lukt het niet, maar fijn om je weer even te lezen
En hallo MissM!!! Ook druk zoals altijd merk ik.
Heb je al snel vakantie?
Zoeb, hoe is je 'lange' dag bevallen?
Ik ben nu weer twee dagen vrij.
Het is hier ook allemaal wel spannend: Mijn Oudste is vandaag nog half ziek van de griep vertrokken voor een week stage (ik hoop maar dat dat goed gaat, ze was gewoon niet thuis te houden) en Goldman had een belangrijk gesprek bij het bedrijf waar het bedrijf waar hij werkt door is overgenomen. (is dat een goeie zin? )
Afijn, over twee weken weten we of hij nog een baan heeft of niet...
Wat een horror-nacht was dat zeg, voor jou maar ook voor het manneke.
Hallo Gelfje, wat Zoeb zegt: als het niet lukt dan lukt het niet, maar fijn om je weer even te lezen
En hallo MissM!!! Ook druk zoals altijd merk ik.
Heb je al snel vakantie?
Zoeb, hoe is je 'lange' dag bevallen?
Ik ben nu weer twee dagen vrij.
Het is hier ook allemaal wel spannend: Mijn Oudste is vandaag nog half ziek van de griep vertrokken voor een week stage (ik hoop maar dat dat goed gaat, ze was gewoon niet thuis te houden) en Goldman had een belangrijk gesprek bij het bedrijf waar het bedrijf waar hij werkt door is overgenomen. (is dat een goeie zin? )
Afijn, over twee weken weten we of hij nog een baan heeft of niet...
maandag 27 februari 2012 om 19:23
Coe nog niets bekend? Denk het wel, anders was je vast al thuis geweest met het manneke. Zal nog best wel even stressen zijn als hij inderdaad geopereerd moet worden en een nachtje moet blijven. Wat ik al heel kort vind na zo'n operatie.
Blijft dus spannend.
Gold dat is ook spannend allemaal. Heeft oudste een mobiel mee of mocht dat niet? Bij ons mogen ze nl geen mobieltje meenemen op kamp, maar dat is ook niet nodig met de leeftijden die wij hebben. (Met het oog op heimwee is het ook niet aan te raden natuurlijk).
Mijn lange dag is goed gegaan. Was leuk om weer eens lang daar te zijn. Volgende week sta ik bijna op mijn contracturen. Scheelt een uur dus eigenlijk had ik dan wel volledig aan de slag gekund, maar die AA lul gaat weg en die wil ik er geen invloed meer op uit laten oefenen dus we doen het nog een paar weekjes langzaam. De vorige keer wou die oetlul me nog drie maanden 10% ziek houden terwijl ik al lang weer 100% aan de slag was. Daar ben ik dus niet ingetrapt.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik afgelopen dinsdag wakker ben geworden met een verkrampte hand. Dat was Nienkes sterfdag en ik denk dat ik er toch veel meer mee bezig ben geweest 's nachts dan ik wil toegeven. Raar zit een mens toch in elkaar. Want het betekend ook dat het nog niet weg is. Het gaat nu wel goed, maar soms heb ik er echt nog wel pijn aan alleen geef ik er niet aan toe en dat helpt best wel.
Zie het als je je niet lekker voelt en dan denkt: "Ik voel me best ziek, bah ik ben helemaal niet lekker". Zo praat je jezelf ziek. Ik merk dat als ik toegeef aan de pijn, die erger wordt en dat wil ik niet.
Blijft dus spannend.
Gold dat is ook spannend allemaal. Heeft oudste een mobiel mee of mocht dat niet? Bij ons mogen ze nl geen mobieltje meenemen op kamp, maar dat is ook niet nodig met de leeftijden die wij hebben. (Met het oog op heimwee is het ook niet aan te raden natuurlijk).
Mijn lange dag is goed gegaan. Was leuk om weer eens lang daar te zijn. Volgende week sta ik bijna op mijn contracturen. Scheelt een uur dus eigenlijk had ik dan wel volledig aan de slag gekund, maar die AA lul gaat weg en die wil ik er geen invloed meer op uit laten oefenen dus we doen het nog een paar weekjes langzaam. De vorige keer wou die oetlul me nog drie maanden 10% ziek houden terwijl ik al lang weer 100% aan de slag was. Daar ben ik dus niet ingetrapt.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik afgelopen dinsdag wakker ben geworden met een verkrampte hand. Dat was Nienkes sterfdag en ik denk dat ik er toch veel meer mee bezig ben geweest 's nachts dan ik wil toegeven. Raar zit een mens toch in elkaar. Want het betekend ook dat het nog niet weg is. Het gaat nu wel goed, maar soms heb ik er echt nog wel pijn aan alleen geef ik er niet aan toe en dat helpt best wel.
Zie het als je je niet lekker voelt en dan denkt: "Ik voel me best ziek, bah ik ben helemaal niet lekker". Zo praat je jezelf ziek. Ik merk dat als ik toegeef aan de pijn, die erger wordt en dat wil ik niet.
maandag 27 februari 2012 om 19:29
maandag 27 februari 2012 om 22:17
Wij zijn weer thuis,met middelste maar die moet morgenvroeg om 8 uur terug.Dan weer het riedeltje onderzoeken,bloed,urine en echo en aan de hand daarvan gaan ze beslissen of dat rotding eruit moet.Blindedarm is wel ontstoken maar niet heel erg en het schijnt dat het dan soms wel eens vanzelf overgaat.
Mijn accu was helemaal leeg in het ziekenhuis,morgen de oplader mee.
Ik hoop dat jullie niet al te erg in spanning hebben gezeten.
Mijn accu was helemaal leeg in het ziekenhuis,morgen de oplader mee.
Ik hoop dat jullie niet al te erg in spanning hebben gezeten.
maandag 27 februari 2012 om 22:23
maandag 27 februari 2012 om 22:25
Coetje, wat fijn om je te lezen! Nu kan ik straks met een gerust gevoel naar bed.
Vervelend dat jullie morgen weer naar het ziekenhuis moeten maar ik kan me voorstellen dat ze er zeker van willen zijn dat ie er echt uit moet.
Hoe voelt ie zich nu?
Ik hoop dat jullie een beetje kunnen slapen..
Trusten!
Vervelend dat jullie morgen weer naar het ziekenhuis moeten maar ik kan me voorstellen dat ze er zeker van willen zijn dat ie er echt uit moet.
Hoe voelt ie zich nu?
Ik hoop dat jullie een beetje kunnen slapen..
Trusten!
maandag 27 februari 2012 om 22:51
Het wisselt een beetje hoe Middelste zich voelt,hij was nu vooral opgelucht.En ik ook.En heb idd liever dat ze zeker zijn dat dat ding eruit moet.Kijkoperatie is ook nog een optie.
Ik ben moe maar nog teveel adrenaline in mijn lijf om te slapen,zo eens een warme douche nemen en dan mijn bed in.
Truste en tot morgen
Ik ben moe maar nog teveel adrenaline in mijn lijf om te slapen,zo eens een warme douche nemen en dan mijn bed in.
Truste en tot morgen
maandag 27 februari 2012 om 23:13
Oh Coetje, dan blijft het nog even spannend. Dus morgen weer heel lang wachten op bloeduitslagen enzo. Hoop nog steeds dat het meevalt, maar als het ding eruit moet dan moet het.
Sterkte alvast voor morgen, best rot als je in spanning op uitslagen moet wachten.
Slaap lekker. (Als dat lukt tenminste)
Sterkte alvast voor morgen, best rot als je in spanning op uitslagen moet wachten.
Slaap lekker. (Als dat lukt tenminste)
dinsdag 28 februari 2012 om 00:13
Even kopiëren en plakken voor de koks onder ons.
Ik kijk op de Belgische zender altijd naar het programma: " Dagelijkse kost" van Jeroen Meus. Leuke kok met lekkere en vaak simpele gerechten. Vandaag was er een heerlijke
spinaziesalade met geitenkaas, quinoa en gebakken shiitakes.
Dat zag er echt heel lekker uit en ga ik eens proberen.
Hier de link naar de site met echt heerlijke recepten en filmpjes erbij. Veel succes.
Dagelijks kost
Ik kijk op de Belgische zender altijd naar het programma: " Dagelijkse kost" van Jeroen Meus. Leuke kok met lekkere en vaak simpele gerechten. Vandaag was er een heerlijke
spinaziesalade met geitenkaas, quinoa en gebakken shiitakes.
Dat zag er echt heel lekker uit en ga ik eens proberen.
Hier de link naar de site met echt heerlijke recepten en filmpjes erbij. Veel succes.
Dagelijks kost
dinsdag 28 februari 2012 om 11:46
dinsdag 28 februari 2012 om 16:17