motorrijdende dames

27-01-2008 00:26 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
zijn die er ook onder de viva lezers ????
TT is inderdaad behoorlijk commercieel geworden. Ik ga nu zo'n jaar of tien maar vind het altijd nog heul gezellig. DE prijzen zijn alleen nergens op gebaseerd, van de consumpties niet maar ook de entree een programmaboekjes niet. Wij gaan altijd met en vaste groep en dat is altijd lachen. Amateurraces zijn ook erg leuk, ik ben altijd vrijwilliger bij de Ducati Club Race, een heel mooi en gezellig evenement (even spammen )
lees ik net op racesport.nl dat iron maiden op assen gaat spelen,nou ja het moet niet gekker worden.

goeie muziek daar niet van maar assen is voor de racesport!

geld en politiek dat is t sleutelwoord.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Ik las het twee weken geleden op NU.nl. Ik snap er ook al geen zak van, vooral vraag ik me af hoe ze dat gaan doen. Op de paddock ofzo? :-S Ik zie het niet echt voor me en snap de lol er ook neit van. Doe dat lekker in ahoy/een stadion/festivalterrein of whatever.
over n paar jaar is dr niets meer van t oude assen over.

het grote geld roept en dat is belangrijker als motorrijders.

zie je t voor je jantje smit op assen, bah!
Ja hier nog een motormuis...Ben vandaag nog naar mijn werk gereden op de motor..Heerlijk. Was helemaal niet koud. Ik heb een Honda Super Magna...Ben ook een Chopper fan...!!!
zonet een heerlijk ritje kust gereden,het is hier mooi weer,morgen gaan we weer.

ik ben net gestrikt om voor te rijden bij n wielrenners wedstrijd,we doen dat al jaren bij n andere toer,nu mag ik in m,n eigen woonplaats.altijd leuk zoiets,meestal komt er n feestje achteraan.en daar ben ik voor te porren!
Ik heb hem net gepoets..Hij blinkt weer. Denk dat ik nog even ga rijden. Zon schijnt nog..mmmm
Hier nog een motormuis. Ik rijd al weer een jaartje of 5,5 motor. Nog steeds op de motor waarop ik begonnen ben: een Kawasaki Ninja (600). Ook een beginnersmotor. Maar hij bevalt mij prima. Vereiste voor mij is dat ik hem zelf prima moet kunnen hanteren, ook als ik stil sta. Ik rijd nu wat minder dan eerder. Kan niet meer met de motor naar het werk en woon inmiddels samen, maar manlief rijdt niet. Hij vind het geen probleem als ik ga rijden hoor, maar je wilt ook wel eens iets samen doen.

Leuk detail: een jaar of 4 geleden is er ook eens een topic hier gestart door iemand met de vraag: wie rijdt er ook een racemotor. Dat 'race' is er al gauw vanaf gegaan waarodoor iedereen die motor reed mee ging schrijven.

We hebben toen een keer een tocht georganiseerd 'viva's motormuizen'. Later met een wat kleiner groeptje een weekend waarbij we bij mij thuis overnacht hebben. Met 4 meiden heb ik nog steeds contact en een paar keer per jaar zien we elkaar nog. Wat uit een topic al niet voort kan komen!
vanmorgen had ik n proeve op school en zou op de motor.

heb t maar niet gedaan ik moest n bejaarde vrouw in bed spelen.

staat n beetje vreemd he zo in t leren pak.

dtj wat leuk een groepje viva meiden op de motors

ik ben dr voor te porren,maar de rest.........

ik weet t niet zo veel wordt er hier niet geschreven.
opent iemand n topic,doet ze er niets meer aan.
Beste dames,

Toon heeft vroeger 3 motoren gehad. Nou las ik iets van treffens. Eens zag ik dat men ging buikschuiven. Een tafel werd natgemaakt met bier, je neemt een aanloop en op je buik moet je een zo lange als mogelijke afstand afleggen, terwijl je over de tafel glijdt. Doen jullie dat ook?
Oja, kennen jullie de Easyriders? Dat blad was fouter dan fout. Vol met blote meiden, shops met nazi paffernalia, het verheerlijken dan een leven vol sex & drugs & rock and roll. De mannen hadden trouwens een ZZ top uiterlijk. Het was zo fout dat het weer leuk werd.

Nou was er ook een pagina met""show your tits". Op treffens werden meiden ge-enthousiasmeerd hun borsten te laten zien. Is dat bon ton op treffens? Wel eens gedaan? Of, beter nog, durven jullie het hier? Ik ben benieuwd.
Ik rij ook motor, nu zo'n 12 jaar denk ik. Vooral vroeger heb ik veel gereden, vakanties naar frankrijk, luxemburg, Scandinavie.

Ik rij een ducati monster 600, en die gaat nooit meer weg! Ook als ik een tijdje (winter) niet gereden heb stap ik er zo weer op alsof het gisteren was...

Soms doen we (man en ik) mee aan een toerritje, en willen heel graag weer met de motor op vakantie maar dat gaat lastig met al die kinderen.. haha en zijspan rijden lijkt mij niks.

Het is echt ultiem ontspannend vind ik, als ik even de kans krijg ga ik snel een rondje, vandaag maar niet want het is hier toch suf weer!
antonio die treffens die jij bedoelt is waarschijnlijk van n harley weekend.ooit vertelde n vriend dat hij dat had gezien en ja ook n miss wet t-shirt wedstrijd.

ik rij geen harley dus kom daar niet.

wel ga ik oa naar t bikestersweekend,da,s alleen voor vrouwen.

n paar jaar terug stond ik bijna met de tieten bloot,meestal is t erg mak zo,n weekend.ik ben wel te porren voor n geintje dus dit jaar gaan er wat speledingetjes(mr t) mee en n dikke joint.eens kijken of de dames los willen komen.

enne wat voor motors had jij?
apenstaartje,geweldig zeg n ducati ik heb n sv 650,maar ik wil wel wat anders.maar geen ducati.

voor t rugje is t beter om n rechtop zitter te kopen.

hier is t ook rotweer we moeten nog maar ff wachten en dan gasssuhhh.
Maar Jamadi52, een ducati monster zit juist wat meer rechtop hoor! het is echt geen buikschuiver. Ik heb ook wel eens een paar honderd kilometer gereden op de duc 900ss van mijn man, maar man o man een zere armen dat ik had. Ik lag helemaal uitgerekt op dat kreng, ik ben maar een klein vrouwtje. Ik was echt helemaal kapot en heb het ding daarna amper meer aangeraakt. Nee dan is het monster een stuk liever, super de super gooi en smijt motortje in de bochten en goed te handelen voor een klein vrouwtje. Ik ben nog steeds verliefd op mijn monster ook al heeft ie een krasje hier en een deukje daar inmiddels.
apenstaartjes wijzigde dit bericht op 12-03-2008 15:26
Reden: typfoutje
% gewijzigd
Volgens mij had de leiding van onze padvinderij een SS900. Ik zat een keer achterop, mijn god wat brulde dat ding. Mijn armen rekten ook zowat uit.

Ik begon met een Honda CB500F uit 1974, daarna een Honda CB750 KA en als laatste de Honda CB750KZ. Deze laatste 2 hadden alleen andere sterwielen.

Ik 1988 ben ik op de motor naar Portugal gereden, met mensen uit de Volkskrant (advertentie).

Wat lees ik nou, gaat Mr T. (Tarzan?) mee naar een damesmeeting? En nog meer speledingetjes? Dat lijkt wel de ladiesnight maar dan op de motor. Of is dat mijn geile blik die het niet zo helder ziet, en bedoel je wat anders? Ik wil dat wel zien, een kringmasturbatie van motorrrijdende dames. En de joint die rondgaat. Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat met alleen vrouwen eropuit, het saai is (alleen kerels lijkt me ook saai). Maar mannen kunnen nog wel eens grappig zijn, en gek doen, zoals dat buikschuiven. Kan je als vrouw ook doen natuurlijk.

Wat ik me afvraag: hoe is dat met motorrijdende vrouwen op een weekend? Drinkt er uberhaupt wel iemand een glas bier? Is er een bandje? Of wordt er veel gehuild?
ha ha antonio,kringmasturbatie prachtig woord.

nee dat gebeurt niet met zo,n weekend,we praten veel over mannen en sex en over sex en mannen.

we beginnen vrijdags met drank,zaterdags n grote tourtocht en s,avonds feesten met nog meer drank.zondags zetten we de kater achterop en gaan naar huis.

huilen is dr niet bij of t moet van t lachen zijn.

ik doe elk jaar n act met de barman( als hij er goed uitziet)

we doen dan paradise by the dashboardlight,en dan gaat de man uit de kleren.zo,n 170 gillende vrouwen erom heen,nou dan weet je wel hoe gezellig zo,n weekend is.(laat je ombouwen dan mag je ook komen)

honda heb ik ook gereden,n cb550f,machtig mooi ding,hij staat nu op de wachtlijst voor restauratie.
Hallo dames, ik rijd ook motor. Volgens mij woon ik bij Jamadi in de buurt. Ik rijd op een Honda VFR 750 F, een sportief model waar je toch redelijk rechtop zit. Mijn man heeft een BMW K100 en we rijden regelmatig samen, al of niet met twee zoons achterop. Ik rijd ook graag lekker in mijn uppie, lekker in mijn eigen tempo, zonder slome BMW in mijn spiegel en zonder mijn eigen vlees en bloed achterop. Helaas knokken ze om wie er bij mama achterop mag. Hmm..
hoi hondagirl waar woon je dan?
mooi weer hier maar met veel pekel op de weg........niet rijden dus
ff uppen
ik zit hier te janken van het lachen.

kijk maar eens op motorforum.nl en dan op t topic*off topic* bij highsliders in je badkamer.

leedvermaak niet te kort
Ik mag mij toevoegen aan het rijtje! Ik heb al 2 hele weken mijn motorrijbewijs, en zoals het er nu uitziet, ga ik zaterdag mijn eerste motor op halen. Een Yamaha xyr750r.

Kan niet wachten!
ik zit hier te janken van het lachen.

kijk maar eens op motorforum.nl en dan op t topic*off topic* bij highsliders in je badkamer.

leedvermaak niet te kort

Ik heb gezocht maar kon niks vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven