Welke game?
woensdag 29 februari 2012 om 09:49
Hallo allemaal,
Ik zit momenteel ziek thuis vanwege een heftige ontsteking aan mijn dikke darm (ik heb de chronische ziekte Colitis Ulcerosa). Hierdoor ben ik snel moe en kan ik niet zoveel doen. Gevolg: ik verveel me dood. Nu is mijn vriend en vervend gamer en dat bracht me op een idee. Misschien kan ik mezelf ook wel vermaken met een pc game. Ik ben alleen niet snel genoeg voor schietspellen etc. Mijn vriend is daar vooral van en weet dus niet goed welke game voor mij leuk zou zijn. Eigenlijk ben ik op zoek naar een leuke game die niet al te snel gaat / wild is, maar die je wel kan vermaken.
Jaren geleden speelde ik wel eens the Sims of Rollercoaster Tycoon. Zoiets misschien? Of een avonturenspel zonder teveel vechten? Misschien zijn er nog andere geschikte genres?
Wie heeft er hier ideeën?
Ik zit momenteel ziek thuis vanwege een heftige ontsteking aan mijn dikke darm (ik heb de chronische ziekte Colitis Ulcerosa). Hierdoor ben ik snel moe en kan ik niet zoveel doen. Gevolg: ik verveel me dood. Nu is mijn vriend en vervend gamer en dat bracht me op een idee. Misschien kan ik mezelf ook wel vermaken met een pc game. Ik ben alleen niet snel genoeg voor schietspellen etc. Mijn vriend is daar vooral van en weet dus niet goed welke game voor mij leuk zou zijn. Eigenlijk ben ik op zoek naar een leuke game die niet al te snel gaat / wild is, maar die je wel kan vermaken.
Jaren geleden speelde ik wel eens the Sims of Rollercoaster Tycoon. Zoiets misschien? Of een avonturenspel zonder teveel vechten? Misschien zijn er nog andere geschikte genres?
Wie heeft er hier ideeën?
woensdag 29 februari 2012 om 09:54
Gewoon een xbox halen, veel makkelijker besturing dan een pc. & je kunt lekker op de bank liggen / hangen.
Game: final fantasy (veel mooie filmpjes, geen 'snelle' acties nodig)
Alle Lego games zijn ook gaaf (ook samen met je vriend! ) vooral Star Wars the clone wars. Zijn niet al te moeilijk / snel maar wel heel vermakelijk.
Game: final fantasy (veel mooie filmpjes, geen 'snelle' acties nodig)
Alle Lego games zijn ook gaaf (ook samen met je vriend! ) vooral Star Wars the clone wars. Zijn niet al te moeilijk / snel maar wel heel vermakelijk.
woensdag 29 februari 2012 om 10:03
quote:fantastissima schreef op 29 februari 2012 @ 09:54:
Gewoon een xbox halen, veel makkelijker besturing dan een pc. & je kunt lekker op de bank liggen / hangen. .Onze pc is op de tv aangesloten, dus ik kan languit op de bank met het toetsenbord op schoot. Voor een X-box is er even geen geld (hoewel mijn vriend er wel blij van zou worden).
Gewoon een xbox halen, veel makkelijker besturing dan een pc. & je kunt lekker op de bank liggen / hangen. .Onze pc is op de tv aangesloten, dus ik kan languit op de bank met het toetsenbord op schoot. Voor een X-box is er even geen geld (hoewel mijn vriend er wel blij van zou worden).
woensdag 29 februari 2012 om 10:04
Hidden object games. Superleuk om te spelen. Je moet dan voorwerpen zoeken, puzzels oplossen, beetje logisch nadenken. De graphics zijn vaak prachtig. Kijk een op wendys forum punt net (en dan alles aan elkaar) Meld je aan en kijk eens wat je wil downloaden. Je kan daar alle games helemaal downloaden dus niet een proefuurjte. Het is absoluut veilig! Ik dl daar al jaren en heb nog nooit een virus binnengehaald.
woensdag 29 februari 2012 om 10:06
Ben zelf een tijdje ernstig bezig gehouden door travian, online game waarin je met en tegen anderen speelt.
Wel verslavingsgevaarlijk, maar niet erger dan het forum hier en het houdt je in ieder geval wel lekker bezig
www.travian.nl
Wel verslavingsgevaarlijk, maar niet erger dan het forum hier en het houdt je in ieder geval wel lekker bezig
www.travian.nl
woensdag 29 februari 2012 om 10:19
World of Warcraft (gewoon het quest gedeelte dan zo te lezen)
Civilization I t/m V
Age of empires/mythology
Een simcity versie misschien als je rollercoaster tycoon leuk vond.
Europa universalis
Anno XXXX (jaartal; zijn veel verschillende)
Skyrim (mss teveel vechten?)
Starcraft of Heroes of Might and Magic(strategy)
Die spellenreeks die enorm bekend is, waar je graan moet verbouwen en minen enzo en dan huisjes maken en houtzagerij, heel dorp zeg maar....en waarvan iemand vast zo wel op de naam gaat komen
Edit: The Settlers natuurlijk. Deel 1 t/m 7 ofzo. Post and solve werkte weer eens
Civilization I t/m V
Age of empires/mythology
Een simcity versie misschien als je rollercoaster tycoon leuk vond.
Europa universalis
Anno XXXX (jaartal; zijn veel verschillende)
Skyrim (mss teveel vechten?)
Starcraft of Heroes of Might and Magic(strategy)
Die spellenreeks die enorm bekend is, waar je graan moet verbouwen en minen enzo en dan huisjes maken en houtzagerij, heel dorp zeg maar....en waarvan iemand vast zo wel op de naam gaat komen
Edit: The Settlers natuurlijk. Deel 1 t/m 7 ofzo. Post and solve werkte weer eens
woensdag 29 februari 2012 om 10:25
quote:eleine schreef op 29 februari 2012 @ 10:04:
The Sims is fantastisch! En zo heerlijk oneindig ..
Dat is voor mij nou precies de reden dat ik die game vreselijk vind. Je kunt nooit 'winnen', nooit het ultieme doel behalen. Het is zo vreselijk oneindig
Dat even geheel terzijde. TO vindt het leuk en daar gaat het om natuurlijk.
The Sims is fantastisch! En zo heerlijk oneindig ..
Dat is voor mij nou precies de reden dat ik die game vreselijk vind. Je kunt nooit 'winnen', nooit het ultieme doel behalen. Het is zo vreselijk oneindig
woensdag 29 februari 2012 om 10:33
quote:zazu_ schreef op 29 februari 2012 @ 10:25:
[...]
En de online uitdagingen? Een legacy? Een soort wedstrijd met andere Simmers..
http://www.simsforum.nl/f ... n-uitdagingen-voor-sims-3
[...]
En de online uitdagingen? Een legacy? Een soort wedstrijd met andere Simmers..
http://www.simsforum.nl/f ... n-uitdagingen-voor-sims-3
woensdag 29 februari 2012 om 10:39
woensdag 29 februari 2012 om 11:06
woensdag 29 februari 2012 om 11:15
Zazu zegt " Die spellenreeks die enorm bekend is, waar je graan moet verbouwen en minen enzo en dan huisjes maken en houtzagerij, heel dorp zeg maar....en waarvan iemand vast zo wel op de naam gaat komen "
Dat is travian dus RPG waar je wel vecht maar zonder dat je er bloederig last van hebt zeg maar.
Dat is travian dus RPG waar je wel vecht maar zonder dat je er bloederig last van hebt zeg maar.