Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
donderdag 1 maart 2012 om 07:37
Dat is niet fijn Zoebie,iedere ochtend om 5 uur wakker.
Als je blijft liggen val je dan niet terug in slaap?
Ik ben ook benieuwd hoe het met Goldie is?
Middelste heeft de hele nacht geslapen dus ik hoop dat hij nu aan de beterende hand is.
Vriend is vanochtend thuis,ik ga naar het werk om het een en ander op te halen,zodat ik thuis kan werken.
Als je blijft liggen val je dan niet terug in slaap?
Ik ben ook benieuwd hoe het met Goldie is?
Middelste heeft de hele nacht geslapen dus ik hoop dat hij nu aan de beterende hand is.
Vriend is vanochtend thuis,ik ga naar het werk om het een en ander op te halen,zodat ik thuis kan werken.
donderdag 1 maart 2012 om 09:36
Grappig van die olieboot Zoebie.
Gold,fijn dat je iig koortsvrij bent.Ik hoop dat je de dag een beetje redelijk doorkomt.
Middelste wil naar school....hij voelt zich dus een stuk beter.
Heeft geen buikpijn meer en ook geen koorts meer (gehad)
Het is een zooitje op mijn werk,alle papieren zijn zo op mijn bureau gekwakt.
Heb een grote doos gepakt en het daarin gestopt,dat zoek ik thuis wel uit.
Even wat dingen faxen en dan ga ik weer naar huis.
Gold,fijn dat je iig koortsvrij bent.Ik hoop dat je de dag een beetje redelijk doorkomt.
Middelste wil naar school....hij voelt zich dus een stuk beter.
Heeft geen buikpijn meer en ook geen koorts meer (gehad)
Het is een zooitje op mijn werk,alle papieren zijn zo op mijn bureau gekwakt.
Heb een grote doos gepakt en het daarin gestopt,dat zoek ik thuis wel uit.
Even wat dingen faxen en dan ga ik weer naar huis.
donderdag 1 maart 2012 om 10:00
Gelukkig maar dat het beter gaat met Middelste!
Fijn!
Mmetje wilde gisteren niet gaan slapen, het was 22.00 uur voordat ik hem plat had. Tussendoor was ie nog een keer wakker voor speen dus dat was allemaal niet zo fijn.
Nu is ie aan het "poetsen" dus kan ik dadelijk aan de slag om achter hem op te ruimen
Fijn!
Mmetje wilde gisteren niet gaan slapen, het was 22.00 uur voordat ik hem plat had. Tussendoor was ie nog een keer wakker voor speen dus dat was allemaal niet zo fijn.
Nu is ie aan het "poetsen" dus kan ik dadelijk aan de slag om achter hem op te ruimen
donderdag 1 maart 2012 om 11:43
Hallo, hier ben ik weer.
Ik ben niet gaan werken. Vlak na mijn posting kreeg ik een flauwte, een zweetaanval en ik dacht even dat ik van mijn graatje zou gaan.
Goldman heeft mijn baas gebeld om te zeggen dat het echt niet ging dus dat ik niet kwam. Ik janken.
Toen meteen terug naar bed en heb ik weer geslapen.
Nu ben ik even beneden om te proberen wat te eten.
Ik heb me er nu wel bij neergelegd dat ik eerst uit moet zieken voor ik aan het werk kan, maar ik baal er wel heel erg van .
Ik ben niet gaan werken. Vlak na mijn posting kreeg ik een flauwte, een zweetaanval en ik dacht even dat ik van mijn graatje zou gaan.
Goldman heeft mijn baas gebeld om te zeggen dat het echt niet ging dus dat ik niet kwam. Ik janken.
Toen meteen terug naar bed en heb ik weer geslapen.
Nu ben ik even beneden om te proberen wat te eten.
Ik heb me er nu wel bij neergelegd dat ik eerst uit moet zieken voor ik aan het werk kan, maar ik baal er wel heel erg van .
donderdag 1 maart 2012 om 15:38
Spannende film zeker MissM
Middelste ging goed op school.
Heb nog contact gehad met ziekenhuis over morgen,ze willen hem morgen toch even zien en voor de zekerheid bloed prikken.
De uitslag mogen we dan thuis afwachten,daar word ik voor gebeld.Ik ga ervan uit dat het weer goed is(of beter iig) en dat we dit avontuur snel achter ons kunnen laten.
Middelste ging goed op school.
Heb nog contact gehad met ziekenhuis over morgen,ze willen hem morgen toch even zien en voor de zekerheid bloed prikken.
De uitslag mogen we dan thuis afwachten,daar word ik voor gebeld.Ik ga ervan uit dat het weer goed is(of beter iig) en dat we dit avontuur snel achter ons kunnen laten.
donderdag 1 maart 2012 om 17:36
vrijdag 2 maart 2012 om 08:31
Sam slaapt weer. Hij was erg vroeg wakker en erg verkouden.
Gaat het weer goed met middelste Coe?
Ik ben blij dat ik niet hoef te werken. Nu is het op het RTL nieuws over het virus bij de banken. Achterlijk gewoon want het is al vanaf vorig jaar juli aan de gang. Woensdag na de eerst bom in het nieuws was het een gekkenhuis maar gisteren was het al rustiger. Vandaag zal het wel weer een gekkenhuis worden.
Gaat het weer goed met middelste Coe?
Ik ben blij dat ik niet hoef te werken. Nu is het op het RTL nieuws over het virus bij de banken. Achterlijk gewoon want het is al vanaf vorig jaar juli aan de gang. Woensdag na de eerst bom in het nieuws was het een gekkenhuis maar gisteren was het al rustiger. Vandaag zal het wel weer een gekkenhuis worden.
vrijdag 2 maart 2012 om 11:25
vrijdag 2 maart 2012 om 13:11
MissM,wat vind Mmetje nog meer leuk op dvd?Ik heb hier zo'n hoop liggen,misschien zit er iets voor jullie bij.
Bij Middelste is weer bloed geprikt,urine en ontlasting ingeleverd.
Ze bellen einde van de middag.
Het gaat op zich wel goed met hem,is vanochtend ook naar school geweest.Vanmiddag blijft hij thuis,hij is heel moe en moet straks nog naar de coach.
Arme Sam,weer verkouden.
Hoe gaat het met Goldie?
Bij Middelste is weer bloed geprikt,urine en ontlasting ingeleverd.
Ze bellen einde van de middag.
Het gaat op zich wel goed met hem,is vanochtend ook naar school geweest.Vanmiddag blijft hij thuis,hij is heel moe en moet straks nog naar de coach.
Arme Sam,weer verkouden.
Hoe gaat het met Goldie?
vrijdag 2 maart 2012 om 15:09
Nou het virus zit op de pc's van de klanten, maar integreert in internetbankieren. Natuurlijk is het geen virus op de sites van de banken. Anders komt het verkeerd over. Oei.
MissM je merkt het wel hoor als je het op de pc hebt. Goed opletten op opdrachten die jij niet ingevoerd hebt. Dus bij het verzenden alles nakijken.
Sam slaapt nu gauw even stofzuigen en dweilen.
MissM je merkt het wel hoor als je het op de pc hebt. Goed opletten op opdrachten die jij niet ingevoerd hebt. Dus bij het verzenden alles nakijken.
Sam slaapt nu gauw even stofzuigen en dweilen.
vrijdag 2 maart 2012 om 18:02
Met mij gaat het ietsjes beter.
De Daro-capsules werken echt waanzinnig goed tegen het hoesten. Dank je voor de tip MissM!
Ik lig nog veel in bed. Wel heb ik een grote wasmand met wasgoed op staan vouwen, maar kreeg meteen alweer een zweetaanval.
Nu zijn we even op om wat te eten, Vriendin heeft een pannetje soep langs gebracht.
De Daro-capsules werken echt waanzinnig goed tegen het hoesten. Dank je voor de tip MissM!
Ik lig nog veel in bed. Wel heb ik een grote wasmand met wasgoed op staan vouwen, maar kreeg meteen alweer een zweetaanval.
Nu zijn we even op om wat te eten, Vriendin heeft een pannetje soep langs gebracht.