Macedonie
maandag 19 juli 2010 om 16:01
Ik ga deze zomer naar Macedonie! Ik heb maar 8 dagen (helaas) en ben van plan om als uitvalsbasis Ohrid te hebben.
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
woensdag 18 januari 2012 om 19:13
Hier alles goed lieve Viev! Manlief zit in een dipje, heb heul weinig tijd voor mezelf...Lieve groetjes aan alle anderen.
http://www.youtube.com/watch?v=XKJRAYIzlKQ&sns=fb liedje voor majmaj!
http://www.youtube.com/watch?v=XKJRAYIzlKQ&sns=fb liedje voor majmaj!
vrijdag 27 januari 2012 om 19:05
Met mijn man gaat het goed hoor, we waren vanochtend gezellig in de stad. Nu is hij bezig met ebay. hij wil het een en ander verkopen. We hebben zoveel "rommel", oude lp's en verkoopt zelfs postzegels.
Prettig weekend!
Heb ook lekker vrij. Morgen naar het jaarlijkse cystic fibrose symposium, altijd heel interessant.
Prettig weekend!
Heb ook lekker vrij. Morgen naar het jaarlijkse cystic fibrose symposium, altijd heel interessant.
woensdag 8 februari 2012 om 14:10
Hallo lieverd, ik mis jou ook!
Man heeft een sollicitatie in een ...wijnhandel lopen. Nog niets definitiefs.
Dit weekend al een meet! Ik moet echt bijlezen maar kom er niet aan toe..het spijt me zo, op het werk ook geen gelegenheid helaas. Heel veel lieve groetjes aan alle en een knuffel.
Ik ben al blij als ik even snel kan forummen hier
Man heeft een sollicitatie in een ...wijnhandel lopen. Nog niets definitiefs.
Dit weekend al een meet! Ik moet echt bijlezen maar kom er niet aan toe..het spijt me zo, op het werk ook geen gelegenheid helaas. Heel veel lieve groetjes aan alle en een knuffel.
Ik ben al blij als ik even snel kan forummen hier
woensdag 8 februari 2012 om 14:32
Wat goed, hij heeft een sollicitatie!
Bij een wijnhandel, dat is heel wat anders, wel heel leuk.
Op het andere forum gaat alles goed hoor, geen bijzonderheden, iedereen leeft nog.
Komt vanzelf weer dat je daar weer komt schrijven en dan ben je ook zo weer bij.
Ik ben al blij als je hier zo nu en dan even komt schrijven
Bij een wijnhandel, dat is heel wat anders, wel heel leuk.
Op het andere forum gaat alles goed hoor, geen bijzonderheden, iedereen leeft nog.
Komt vanzelf weer dat je daar weer komt schrijven en dan ben je ook zo weer bij.
Ik ben al blij als je hier zo nu en dan even komt schrijven
woensdag 22 februari 2012 om 02:58
Hallo lieverd,
dat is fijn met Pasen naar MK. Ik heb ook vrij met Pasen. We zijn aan het kijken voor vluchten naar MK (Ohrid) in de zomervakantie. Al iets gevonden, maar met een overnachting in Belgrado. Heb je daar ervaring mee?
Heb nu nachtdienst..nog 3 en een 1/2 uur. Zucht!
Manlief heeft nog geen werk. Helaas...
dat is fijn met Pasen naar MK. Ik heb ook vrij met Pasen. We zijn aan het kijken voor vluchten naar MK (Ohrid) in de zomervakantie. Al iets gevonden, maar met een overnachting in Belgrado. Heb je daar ervaring mee?
Heb nu nachtdienst..nog 3 en een 1/2 uur. Zucht!
Manlief heeft nog geen werk. Helaas...
woensdag 22 februari 2012 om 10:43
Manlief nog geen werk......helaas. Ik hoop dat hij snel iets vindt, dat thuis zitten is ook niet fijn, en financieel houdt het ook een keer op natuurlijk.
Ik heb geen ervaring met een overnachting in Belgrado, maar schijnt een leuke stad te zijn. Is nog wel een grote afstand naar Ohrid vanaf daar hoor.
En Ohrid heeft zelf een vliegveld, kun je vanaf Amsterdam op vliegen.
xxx
Ik heb geen ervaring met een overnachting in Belgrado, maar schijnt een leuke stad te zijn. Is nog wel een grote afstand naar Ohrid vanaf daar hoor.
En Ohrid heeft zelf een vliegveld, kun je vanaf Amsterdam op vliegen.
xxx
donderdag 1 maart 2012 om 07:55
donderdag 1 maart 2012 om 10:33
Hallo!!!!!!!!!!!!!!!
Altijd fijn om je even te lezen.
Ik ben net terug uit Miami, was echt heerlijk.
Manlief nog steeds aan solliciteren dus?
Kan niet makkelijk zijn.
O, met de auto naar Ohrid.
Ljubljana lijkt me een hele mooie stad en omgeving.
Ik ben nog steeds opzoek naar een betaalbaar ticket voor mij voor Pasen.....
Altijd fijn om je even te lezen.
Ik ben net terug uit Miami, was echt heerlijk.
Manlief nog steeds aan solliciteren dus?
Kan niet makkelijk zijn.
O, met de auto naar Ohrid.
Ljubljana lijkt me een hele mooie stad en omgeving.
Ik ben nog steeds opzoek naar een betaalbaar ticket voor mij voor Pasen.....
donderdag 1 maart 2012 om 20:07
Hej,
Ik ga in de maand augustus 2 weken naar Ohrid, hotel Lebed.
Heeft iemand tips en adviezen? Ook wilde ik graag info over het reizen met openbaarvervoer, kan ik makkelijk van Ohrid naar Skopje bv? Deze stad staat namelijk wel in de planning om een dag heen te gaan namelijk.
Groet, Richard
Als iemand uitgebreid reageerd op Kiki dan kan ik denk daar ook wel veel info uit halen (A)
Ik ga in de maand augustus 2 weken naar Ohrid, hotel Lebed.
Heeft iemand tips en adviezen? Ook wilde ik graag info over het reizen met openbaarvervoer, kan ik makkelijk van Ohrid naar Skopje bv? Deze stad staat namelijk wel in de planning om een dag heen te gaan namelijk.
Groet, Richard
Als iemand uitgebreid reageerd op Kiki dan kan ik denk daar ook wel veel info uit halen (A)