Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
zaterdag 3 maart 2012 om 16:27
zaterdag 3 maart 2012 om 19:09
Mijn kind is weer thuis!
Ze hoest nog wel steeds al een ouwe hond dus heb ik haar meteen ook de Daro anti-hoest gegeven.Jammer genoeg lijkt het bij haar niet te helpen, dus ze moet maandag echt even langs bij de HA.
Ik voel me vandaag een stuk beter.
Vanavond wel op tijd plat en dan morgen tussen het wassen door nog een dagje rustig aan.
Hoe is het met Ukkie Coetje?
En hoe was jou dag vandaag Zoeb?
Mamzie, ik heb nooit begrepen wat zwemdisco is.
Ik zie een soort zwem-aerobics voor me maar dan met een grote draaiende discobal boven het zwembad?
Ze hoest nog wel steeds al een ouwe hond dus heb ik haar meteen ook de Daro anti-hoest gegeven.Jammer genoeg lijkt het bij haar niet te helpen, dus ze moet maandag echt even langs bij de HA.
Ik voel me vandaag een stuk beter.
Vanavond wel op tijd plat en dan morgen tussen het wassen door nog een dagje rustig aan.
Hoe is het met Ukkie Coetje?
En hoe was jou dag vandaag Zoeb?
Mamzie, ik heb nooit begrepen wat zwemdisco is.
Ik zie een soort zwem-aerobics voor me maar dan met een grote draaiende discobal boven het zwembad?
zaterdag 3 maart 2012 om 19:32
zaterdag 3 maart 2012 om 19:46
Ben er weer. Het was weer heel leuk.
Gold heeft ze het wel leuk gehad de laatste dagen?
Mamz niks voor jou dat discozwemmen? Als er dan tenminste geen rijen staan. Lijkt mij ook niks met zovelen in dat water.
Coe hoe'st met Uk?
JenJ zo leuk die bekende avatar weer te zien.
Nu door naar de verjaardag
Gold heeft ze het wel leuk gehad de laatste dagen?
Mamz niks voor jou dat discozwemmen? Als er dan tenminste geen rijen staan. Lijkt mij ook niks met zovelen in dat water.
Coe hoe'st met Uk?
JenJ zo leuk die bekende avatar weer te zien.
Nu door naar de verjaardag
zondag 4 maart 2012 om 07:55
Ik voel me een zeikerd en weet niet goed of ik de huisartsenpost moet bellen voor Uk.
Ik vermoed dat ie gewoon de griep te pakken heeft maar hij voelt zich zo ellendig.Heeft hoge koorts,zelfs nu was het alweer 39,7,met paracetamol.Hij is bang,zijn hele lijfje doet pijn en hij wil alleen maar bij me liggen.Hij slaapt ook niet echt,ligt maar te liggen met zijn ogen dicht.
Ik denk dat ik zo maar ga bellen en het gewoon voorleg.
Ik vermoed dat ie gewoon de griep te pakken heeft maar hij voelt zich zo ellendig.Heeft hoge koorts,zelfs nu was het alweer 39,7,met paracetamol.Hij is bang,zijn hele lijfje doet pijn en hij wil alleen maar bij me liggen.Hij slaapt ook niet echt,ligt maar te liggen met zijn ogen dicht.
Ik denk dat ik zo maar ga bellen en het gewoon voorleg.
zondag 4 maart 2012 om 08:58
Ik heb gebeld,moet om 12 uur weer terug bellen.
Uk heeft vannacht om half 1 voor het laatst geplast,klaagt over hoofdpijn en pijn in zijn benen,hij wil/kan niet lopen.
Koorts is nu 40,6 maar dat zegt niet zoveel bij kinderen.
Ik vind hem slechter dan gister.
Terwijl ik dit aan het typen ben bellen ze terug en moet ik nu langs komen.
Uk heeft vannacht om half 1 voor het laatst geplast,klaagt over hoofdpijn en pijn in zijn benen,hij wil/kan niet lopen.
Koorts is nu 40,6 maar dat zegt niet zoveel bij kinderen.
Ik vind hem slechter dan gister.
Terwijl ik dit aan het typen ben bellen ze terug en moet ik nu langs komen.
zondag 4 maart 2012 om 10:06
Tjeesis Coetje, het is toch niet te geloven... Arme Ukkie.
Dikke
Hopelijk weten ze bij de hap wat er aan de hand is.
Mijn Oudste hoest echt heel lelijk en zelfs de wonderpillen van MissM doen niks.
Ze heeft zich nu ziek gemeld op het werk en gaat morgen langs bij de ha.
Ik voel me hetzelfde als gister... eigenlijk een tikkeltje slechter.
Net heb ik de vaatwasser uitgeruimd en een was gesorteerd en in de machine gestoken en het zweet stond alweer op mijn rug. En mijn yoghurtje smaakte me ook al niet .
Dikke
Hopelijk weten ze bij de hap wat er aan de hand is.
Mijn Oudste hoest echt heel lelijk en zelfs de wonderpillen van MissM doen niks.
Ze heeft zich nu ziek gemeld op het werk en gaat morgen langs bij de ha.
Ik voel me hetzelfde als gister... eigenlijk een tikkeltje slechter.
Net heb ik de vaatwasser uitgeruimd en een was gesorteerd en in de machine gestoken en het zweet stond alweer op mijn rug. En mijn yoghurtje smaakte me ook al niet .
zondag 4 maart 2012 om 10:23
zondag 4 maart 2012 om 10:42
Wij zijn weer terug.
Uk heeft inderdaad de griep te pakken.Het is echt een zware griep die heerst werd mij verteld.
Ze wilden graag uitsluiten dat het geen hersenvliesontsteking is.Maar hij krijgt zijn kin makkelijk op de borst en heeft geen pijn in zijn nek,wel hoofdpijn maar dat hoort bij de griep,ook de pijn in zijn benen komt daarvan.
We moeten vandaag nog wel urine inleveren om een urineweginfectie uit te sluiten,maar Uk hoeft niet te plassen.
Heb nu een plaszakje geplakt,een paar druppels is genoeg om in te leveren.
Uk heeft inderdaad de griep te pakken.Het is echt een zware griep die heerst werd mij verteld.
Ze wilden graag uitsluiten dat het geen hersenvliesontsteking is.Maar hij krijgt zijn kin makkelijk op de borst en heeft geen pijn in zijn nek,wel hoofdpijn maar dat hoort bij de griep,ook de pijn in zijn benen komt daarvan.
We moeten vandaag nog wel urine inleveren om een urineweginfectie uit te sluiten,maar Uk hoeft niet te plassen.
Heb nu een plaszakje geplakt,een paar druppels is genoeg om in te leveren.
zondag 4 maart 2012 om 10:51
Ik maak(te)mij zorgen omdat ik Uk zo niet ken,hij is al zo vaak flink ziek geweest maar dan nog is hij een bikkel.Kletst nog wat enzo maar nu komt er alleen af en toe een gemurmel uit.
Dat hij niks wil eten,drinken en alleen maar wil liggen ben ik echt niet gewend van hem.
Gold,jij dus ook nog niet beter,hij is hardnekkig he.
Ik hoop dat iedereen verder vrij van de griep blijft.
Dat hij niks wil eten,drinken en alleen maar wil liggen ben ik echt niet gewend van hem.
Gold,jij dus ook nog niet beter,hij is hardnekkig he.
Ik hoop dat iedereen verder vrij van de griep blijft.
zondag 4 maart 2012 om 10:58