Een fee komt langs...
zondag 4 maart 2012 om 23:06
En zegt je dat je 2 wensen mag doen. Wat wens jij?
Ik kom tot de volgende 2;
1. Vrede op aarde. En dat zie ik als volgt; geen oorlogen, geen misbruik, geweld en verdriet
2. Een dag doorbrengen in het hiernamaals (ik hoop dat dat bestaat) met mijn moeder en broer. En hierna afscheid nemen zonder verdriet en weten dat ik ze weer ga zien.
Omdat de fee mijn wensen aardig vindt, mag ik nog een klein wensje doen. En dat wordt dan het lichaam van Doutze Kroes ofzo.
1. Vrede op aarde. En dat zie ik als volgt; geen oorlogen, geen misbruik, geweld en verdriet
2. Een dag doorbrengen in het hiernamaals (ik hoop dat dat bestaat) met mijn moeder en broer. En hierna afscheid nemen zonder verdriet en weten dat ik ze weer ga zien.
Omdat de fee mijn wensen aardig vindt, mag ik nog een klein wensje doen. En dat wordt dan het lichaam van Doutze Kroes ofzo.
zondag 4 maart 2012 om 23:10
Ik heb ooit gedroomd dat ik een vrouwtje had geholpen en toen mocht ik 1 wens doen. Ik moest alleen een trein halen, anders ging ik sowieso dood, dus ik had enorme haast en moest ter plekke iets bedenken.. Het eerste wat ik wenste was dat ik standaard 10kg minder zou wegen dan normaal. Erg he?
Bij bewustzijn zou ik willen wensen dat iedereen op aarde de middelen had om zichzelf gelukkig te maken..
Bij bewustzijn zou ik willen wensen dat iedereen op aarde de middelen had om zichzelf gelukkig te maken..
zondag 4 maart 2012 om 23:15
zondag 4 maart 2012 om 23:23
zondag 4 maart 2012 om 23:31
zondag 4 maart 2012 om 23:43
quote:scamp schreef op 04 maart 2012 @ 23:16:
Mijn 1e wens is dat ik nog heel veel jaren gelukkig mag leven met mijn vriend.
Mijn 2e wens is dat ik eerder dood ga dan hem.
Zodat je vriend al het verdriet moet dragen? Ik zie die wens niet zo
Mijn wensen:
Maatje 40/42 voor de rest van mijn leven zonder lijnen.
Enorm veel geld wat nooit op kan. Daarmee zou ik veel goede dingen doen.
Mijn 1e wens is dat ik nog heel veel jaren gelukkig mag leven met mijn vriend.
Mijn 2e wens is dat ik eerder dood ga dan hem.
Zodat je vriend al het verdriet moet dragen? Ik zie die wens niet zo
Mijn wensen:
Maatje 40/42 voor de rest van mijn leven zonder lijnen.
Enorm veel geld wat nooit op kan. Daarmee zou ik veel goede dingen doen.
Bazinga!
zondag 4 maart 2012 om 23:47
maandag 5 maart 2012 om 00:12
quote:zonnestraaltje71 schreef op 04 maart 2012 @ 23:06:
Omdat de fee mijn wensen aardig vindt, mag ik nog een klein wensje doen. En dat wordt dan het lichaam van Doutze Kroes ofzo. Ken je het gezegde : Pas op met wat je wenst, het zou uit kunnen komen
Omdat de fee mijn wensen aardig vindt, mag ik nog een klein wensje doen. En dat wordt dan het lichaam van Doutze Kroes ofzo. Ken je het gezegde : Pas op met wat je wenst, het zou uit kunnen komen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 5 maart 2012 om 00:51
quote:lichtbron schreef op 04 maart 2012 @ 23:13:
Ik heb eigenlijk maar één wens: Dat mijn dochter weer thuis zou wonen..
Lichtbron wat klinkt dat schrijnend, meis ik wens met je mee
Heb zoveel wensen dat ik ze maar kan samenvatten in de cliches"
gezondheid (voor onszelf maar ook voor lieverds zoals Robo)
Liefde (vrede en veiligheid) ook weer in huis bij ons maar ook bij mensen zoals, nog meer cliche, in de wereld.
Ik heb eigenlijk maar één wens: Dat mijn dochter weer thuis zou wonen..
Lichtbron wat klinkt dat schrijnend, meis ik wens met je mee
Heb zoveel wensen dat ik ze maar kan samenvatten in de cliches"
gezondheid (voor onszelf maar ook voor lieverds zoals Robo)
Liefde (vrede en veiligheid) ook weer in huis bij ons maar ook bij mensen zoals, nog meer cliche, in de wereld.
Optimist tot in de kist!
maandag 5 maart 2012 om 00:53