Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
zondag 4 maart 2012 om 12:01
Eigenlijk best gezellig hoor zo met z'n allen tegelijk ziek zijn.
Ach, we kunnen het maar gehad hebben he?
Bed is verschoond (dat moest écht) en was draait.
Troela kookt vanavond. Zij is de enige in huis die niet ziek is en ze helpt al de hele week waar ze kan. We zijn echt reuze trots op haar.
Ik ga nu weer naar bed. Ik wil morgen echt proberen te gaan werken.
Hopelijk voelt Ukkie zich ook snel weer beter.
Ach, we kunnen het maar gehad hebben he?
Bed is verschoond (dat moest écht) en was draait.
Troela kookt vanavond. Zij is de enige in huis die niet ziek is en ze helpt al de hele week waar ze kan. We zijn echt reuze trots op haar.
Ik ga nu weer naar bed. Ik wil morgen echt proberen te gaan werken.
Hopelijk voelt Ukkie zich ook snel weer beter.
zondag 4 maart 2012 om 13:40
Beterschap voor alle zieken J&J, ik hoop dat je jezelf niet ziek hebt hips gedronken
Coe, kan me voorstellen dat je je doodongerust maakt als je kind zo heel ziek is. Dat gebeurt hier (afkloppen) niet zo heel vaak.
Oudste is uit logeren en de rest zit al uren achter de Wii. En ik uren achter Twitter. Straks koffie en dan computer uit.
Coe, kan me voorstellen dat je je doodongerust maakt als je kind zo heel ziek is. Dat gebeurt hier (afkloppen) niet zo heel vaak.
Oudste is uit logeren en de rest zit al uren achter de Wii. En ik uren achter Twitter. Straks koffie en dan computer uit.
maandag 5 maart 2012 om 10:41
Moggu,
Jeetje wat een zieken hier, heel veel beterschap allemaal maar vooral in huize Coe!! Daar gaat het maar door… Wel fijn dat het met Middelste beter gaat maar nu is Uk weer hartstikke ziek, sneu..
Wat gaaf trouwens dat jullie naar Pinkpop gaan!
J & J welkom terug!! Gezellig!!
Het gaat hier weer eens een beetje matig, ben super opgefokt en schiet over alles uit mijn slof, niet fijn.. Ik ga mezelf vandaag achter mn buro parkeren en niet teveel met mensen praten, dat is waarschijnlijk het beste
Fijne dag allemaal!
Jeetje wat een zieken hier, heel veel beterschap allemaal maar vooral in huize Coe!! Daar gaat het maar door… Wel fijn dat het met Middelste beter gaat maar nu is Uk weer hartstikke ziek, sneu..
Wat gaaf trouwens dat jullie naar Pinkpop gaan!
J & J welkom terug!! Gezellig!!
Het gaat hier weer eens een beetje matig, ben super opgefokt en schiet over alles uit mijn slof, niet fijn.. Ik ga mezelf vandaag achter mn buro parkeren en niet teveel met mensen praten, dat is waarschijnlijk het beste
Fijne dag allemaal!
maandag 5 maart 2012 om 10:49
Mogguh
Tjee, Gelf, dat kan ik me nu helemaal niet voorstellen, dat jij uit je slof schiet.
Coe, Pinkpop is inderdaad gaaf, en zeker met Oudste erbij. Gaan jullie naar de Springsteen dag? Heb je dan ook The Specials?
Ik kan nu pas op het internet en heb eerder privaatrecht gedaan en mijn happy pills gehaald.
Tjee, Gelf, dat kan ik me nu helemaal niet voorstellen, dat jij uit je slof schiet.
Coe, Pinkpop is inderdaad gaaf, en zeker met Oudste erbij. Gaan jullie naar de Springsteen dag? Heb je dan ook The Specials?
Ik kan nu pas op het internet en heb eerder privaatrecht gedaan en mijn happy pills gehaald.
maandag 5 maart 2012 om 11:07
Coe wat leuk om naar Pinkpop te gaan. Ga je alle dagen of naar iets speciaals? Bruce Springsteen b.v.
Beterschap voor alle zieken hoor.
Gelf doe je rustig aan. Niet leuk als je zo opgefokt bent.
Mamz klinkt altijd leuk de verhalen over de knijntjes.
Zo ik heb de notulen van de vergadering van vorige week maar gemaakt en verzonden. Voor ik ze weer kwijt raak. Oei.
Beterschap voor alle zieken hoor.
Gelf doe je rustig aan. Niet leuk als je zo opgefokt bent.
Mamz klinkt altijd leuk de verhalen over de knijntjes.
Zo ik heb de notulen van de vergadering van vorige week maar gemaakt en verzonden. Voor ik ze weer kwijt raak. Oei.
maandag 5 maart 2012 om 11:32
De maandag van Pinkpop was al heel snel uitverkocht,dus wij gaan op zaterdag.
Anouk(wil Oudste heel graag zien),the Ting Tings en The Cure(jeugdsentiment)die wil ik wel zien,verder maakt het me niet uit.
Zoeb,ik ben ook aan het kijken voor Bospop,daar komt iemand die Oudste ook graag wil zien.Dat is bij jou in de buurt toch?
Gelfje,wat naar dat je je zo opgefokt voelt.
Hoe gaat het met de studie?
Mamz,wat bedoel je met specials?
Anouk(wil Oudste heel graag zien),the Ting Tings en The Cure(jeugdsentiment)die wil ik wel zien,verder maakt het me niet uit.
Zoeb,ik ben ook aan het kijken voor Bospop,daar komt iemand die Oudste ook graag wil zien.Dat is bij jou in de buurt toch?
Gelfje,wat naar dat je je zo opgefokt voelt.
Hoe gaat het met de studie?
Mamz,wat bedoel je met specials?
maandag 5 maart 2012 om 11:36
maandag 5 maart 2012 om 17:49
Arme Boev.
Zoeb, ik hoop niet dat Sam het ook krijgt.
Het werken ging redelijk, maar ik ben toch een half uurtje eerder gestopt. Nu moet ik donderdag pas weer, dus ik heb even om verder te herstellen.
Goldman en Oudste zijn nog wel ziek thuis. Goldman kan vanaf thuis wat werk doen en Oudste heeft morgen een afspraak met de HA. Ze blijft maar steeds heel lelijk hoesten.
Zoeb, ik hoop niet dat Sam het ook krijgt.
Het werken ging redelijk, maar ik ben toch een half uurtje eerder gestopt. Nu moet ik donderdag pas weer, dus ik heb even om verder te herstellen.
Goldman en Oudste zijn nog wel ziek thuis. Goldman kan vanaf thuis wat werk doen en Oudste heeft morgen een afspraak met de HA. Ze blijft maar steeds heel lelijk hoesten.