The Face
maandag 27 februari 2012 om 20:34
Het vernieuwende modellenprogramma The Face gaat vanavond 20:30 uur van start bij RTL 5. In deze modellenwedstrijd doen mooie meisjes en jongens er alles aan om de top van de fashion industry te bereiken. Vanaf de eerste castingdag tot aan de finale worden ze daarin begeleid door vier coaches. Presentatie is in handen van Sylvie van der Vaart.
Wie trasht er mee??
Wie trasht er mee??
maandag 5 maart 2012 om 20:46
quote:Wellhello schreef op 05 maart 2012 @ 20:43:
Ja hallo Summer, je kijkt tv he, dan heb je geen tijd om te vreten en te bellen!
Ja sorry, ik heb een vreselijke snaaibui, want ik ben zielig want mijn oor zit al de hele dag dicht..
En ik heb geen dropjes, chips, en chocolade meer
Dus ik moest verplicht aan de crackers met jam
Ja hallo Summer, je kijkt tv he, dan heb je geen tijd om te vreten en te bellen!
Ja sorry, ik heb een vreselijke snaaibui, want ik ben zielig want mijn oor zit al de hele dag dicht..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 5 maart 2012 om 20:49
quote:Summerdance schreef op 05 maart 2012 @ 20:46:
[...]
Agossie!
Ik leef met je mee!
Hier ook geen snaaispul, ben al 5 dagen op rantsoen...
[...]
Agossie!
Ik leef met je mee!
Hier ook geen snaaispul, ben al 5 dagen op rantsoen...
This is not kosher!
quote:S0LEIL schreef op 05 maart 2012 @ 20:48:
Hey Char, nieuwe Dan? Ja want iemand hier vond andere Dan zo streng kijken en hier lacht hij tenminste.
Hey Char, nieuwe Dan? Ja want iemand hier vond andere Dan zo streng kijken en hier lacht hij tenminste.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 5 maart 2012 om 20:50
quote:Summerdance schreef op 05 maart 2012 @ 20:49:
[...]
Weinig Char, weinig
Resume:
* bitchende vrouwen
* bitchende mannen
* gekke oortjes
En meer kan ik zo 1, 2, 3 niet verzinnenIk houd van bitchende vrouwen, maar misschien nog meer van bitchende mannen die kunnen zo heerlijk vals zijn.
[...]
Weinig Char, weinig
Resume:
* bitchende vrouwen
* bitchende mannen
* gekke oortjes
En meer kan ik zo 1, 2, 3 niet verzinnenIk houd van bitchende vrouwen, maar misschien nog meer van bitchende mannen die kunnen zo heerlijk vals zijn.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 5 maart 2012 om 20:52
maandag 5 maart 2012 om 20:54
quote:Summerdance schreef op 05 maart 2012 @ 20:52:
[...]
Ja hoor, ik ken echt heel weinig mensen, zeg maar geen, die me Summerdance noemen
Doen mensen met mijn echt naam ook altijd, afkortenX-DGrappig ook, dat je het zelf ook doet. Vanaf dag 1 dat jij mijn echte naam weet, heb je hem afgekort En ik die van jou.
[...]
Ja hoor, ik ken echt heel weinig mensen, zeg maar geen, die me Summerdance noemen
Doen mensen met mijn echt naam ook altijd, afkortenX-DGrappig ook, dat je het zelf ook doet. Vanaf dag 1 dat jij mijn echte naam weet, heb je hem afgekort En ik die van jou.