Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Zo,bijgelezen..

Yonna,beterschap voor Boev.

Gold,ik hoop dat ha iets voor jouw oudste heeft tegen het hoesten.

En dat jullie allemaal weer wat opknappen.

Ik had Kneip ademvrij gekocht voor in bad omdat Uk een hekel heeft aan neusspray oid.

Gister bad gemaakt en een flinke scheut Kneip erin,hij heeft heerlijk geslapen vannacht.Goed spulleke dus.
Fijn Coe dan heb jij ook een rustige nacht gehad.

Wat goed dat dat spul zo goed werkt.

Ik ben al aan het werk. Nou ja aanwezig.

Voor alle zieken:

Beterschap

Wij hebben vandaag allemaal een afspraak bij de HA. We hoesten nu allemaal want de Daro's doen hun werk bij mij ook niet meer. Goldman heeft nog steeds verhoging en mijn gebit doet zeer en dat is al een keer een voorbode geweest van een kaakholteontsteking. Toch maar even laten kijken dus.
Goed idee Gold. Dit duurt veel te lang. Dus jullie maken er een gezinsuitje van?
Alleen Goldman en ik gaan vanmiddag samen, Oudste kan vanochtend al terecht.
Gold,beterschap voor jullie allemaal!!

Lijstje:

wassen en vouwen

bedden kinderen verschonen

wc poetsen

werken
Hello,

Zo, ben vandaag weer wat minder op oorlogspad . Gisteren was ik echt ongelofelijk boos en niet te genieten zeg... Ben na werk (met tegenzin) gaan sporten en voelde me daarna gelukkig weer beter. Denk dat het komt omdat hier ook weer allerlei onzekerheid en gedoe is op werkgebied bij Vriend, geloof dat ik me daar stiekem toch wel erg over heb opgewonden. Maar goed, het is afwachten over een paar weken weten we hopelijk meer.

Gold, weten jullie eigenlijk al meer over Goldmans werk?

Enne.. wat sneu zeg de hele familie in de lappenmand. Hoop dat de huisarts iets voor jullie kan betekenen!

Coe, fijn dat Uk lekker geslapen heeft. Hoop dat ie snel opknapt!

Fijne dag allemaal!!
Mogguh, t is nog echt een ziekenboeg hier

Vanochtend de kinderkamer opgeruimd en was opgevouwen, schoonmaakster heeft een lap door de douche, wc en keuken getrokken. Straks aan de studie. Kan ook in het zonnetje, denk ik.
Goed bezig jij, Mamz!

Studeren in het zonnetje is een stuk leuker Heb afgelopen zomer ook af en toe lekker buiten in het zonnetje in de boeken gezeten en dat voelt toch echt anders.
Het is echt lekker buiten, koud, maar wel met een lekker zonnetje. Ik heb mijn lunchpauze benut om een flinke wandeling te maken. Boterhammen eten als je lang een leuke sloot loopt is heerlijk hoor.

Gelf wat goed dat je niet meer zo erg op oorlogspad bent.

Hulde, ga zo door.

Mamz ook flink gewerkt. Applaus.

Ik ga weer werken.
Hier wil het zonnetje niet echt doorkomen.

Gelfje,zulke zorgen zijn ook niet niks natuurlijk(over werk vriend)

Ik snap best dat je je daar boos/onrustig van voelt.

Mamz,weer lekker aan de studie?Nu het weer beter wordt gaan we binnenkort een keer naar de speeltuin he?

Gold,hoe was het bij de huisarts?

Zoeb,zit je nu al helemaal op je oude uren?Dat is dan wel snel gegaan!Succes met de aa vanmiddag!
Lijstje:

wassen en vouwen (was staat aan,vouwen doe ik vanavond)

bedden kinderen verschonen alweer opgedekt ook

wc poetsen

werken[/quote]
Ik ben weer thuis. De AA stond even met zijn bek mond vol tanden toen hij hoorde dat ik volgende week al weer op mijn volledige uren zit. Hij vond dat ik het rustiger aan moest doen.

Daar moet ik dan wel even heel erg hard om lachen. Hij die mij altijd maar zat te pushen dat ik moest gaan werken. Maar goed, hij heeft die hele opbouw van uren gemist want dat heb ik met mijn tl afgesproken en dat vond ie niet zo leuk geloof ik.

Ik wel dus.

Over drie weken nog een keer en dan is hij weg.En hij waagde het dit keer niet om mij nog een maand op 10% ziek te laten staan. Mijn tl mag me volgende week beter melden.

Nu lekker niets meer. De koffie staat aan. Geen was meer.

Lekker niets doen.
Ik heb een kaakholteontsteking.

Daarvoor heb ik een spray gekregen en extra sterke codeïne tegen het hoesten.

Goldman moest een röntgenfoto laten maken, hij had wat ruis op zijn longen dus voor de zekerheid om een longontsteking uit te sluiten.

Oudste moet het nog tot eind van de week uitzitten en als het dan nog niet beter gaat terug naar HA.

Nu ik goeie medicatie heb zal het wel snel beter gaan hoop ik.

Er moesten heel erg nodig boodschappen in huis komen dus dat heb ik even gedaan.

Goldman is nu aan het koken.
Hopelijk knappen jullie met de medicatie snel op!

Goldman geen longonsteking of weten jullie dat nog niet?
Ik hoop dat de medicijnen bij allemaal gaan helpen.

Geen longontsteking Gold? En waarom moet oudste wachten tot einde van de week? Ze heeft het toch al een week.
Morgen rond de middag krijgt Goldman de uitslag van de foto.

En Oudste, tja zij had een andere dokter als wij en zo zie je maar weer dat iedere dokter zijn of haar eigen werkwijze heeft.
Raar Gold.

Leuke discussie op het forum over het roken.
Moggu...
Mogguh.
Gold,hopelijk voel je je wat beter nu met de medicijnen.

En ik ga duimen voor Goldman dat hij geen longontsteking heeft.

Zoeb,weer werken vandaag?Hoe gaat het met het afbouwen van de Tramadol?

Hier is iedereen ziek,behalve ik

Heb weer de halve nacht met teiltjes,glaasjes water en kopjes thee rondgelopen.

Hopelijk vertrekt die stomme griep snel naar elders!
Dat geldt ook voor hier Coetje.

Ik ben het ondertussen zó zat...

Vannacht was weer een mindere nacht, toch weer veel gehoest.

Vanmorgen mocht ik beginnen met de spray tegen de kaakholte-ontsteking. Ik hoop dat ik gauw verbetering merk.
Getver kan me voorstellen dat je het een keertje zat wordt. En als de ene begint krijgt iedereen het. Gelukkig Coe dat jij het nog niet hebt. Maar misschien heb jij het al gehad en blijf je er verschoond van.

Gold ik hoop voor jou dat de spray gaat helpen. Nog geen uitslag van Goldman?

Ben weer aan het werk. Maar ik heb hoofdpijn van het afbouwen en zit te trillen. Niet erg hoor, moet er toch doorheen, dus ik ga ervoor. Ik moet zo snel mogelijk van die rommel af zien te komen en nu ben ik blij dat ik altijd heb geweigerd een hogere dosis in te nemen, liever pijn dan dat.

Ben ik er nu ook vlugger van af. Heb geen pijn en daar was ik wel een beetje bang voor. Dat de pijn naar boven zou komen.
Echte afkickverschijnselen dan Zoebie.Wat een troep moet dat zijn he.

Fijn dat de pijn niet weer terugkomt.Wel jammer dat je dan nu zo'n hoofdpijn hebt.

Gold,ik hoop dat de spray snel zijn werk doet.

Ik voel me niet sjofel maar dat kan ook van het slaapgebrek komen natuurlijk.Maar voel me nu ook niet zo slecht dat ik kan zeggen dat ik ook griep heb.

Vanavond weer vroeg naar bed en morgen gezond weer op.:)

Zometeen een belangrijke bespreking met een nieuwe klant.

En nu ben ik een beetje zenuwachtig.Heb alles wel goed voorbereid dus het zal wel loslopen.

Tot vanavond allemaal!
Coetje succes straks. Is het voor het eerst dat je dit gesprek voert? Dan is het natuurlijk hardstikke spannend.

Toi toi toi (Waarom is er geen plaatje met een duim nu we niet kunnen plakken?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven