als ik

06-03-2012 17:42 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik mezelf niet meer hoef te verstoppen, door teveel te eten, teveel te kopen, teveel mezelf kapot te maken. Maar in de spiegel zou kunnen kijken en denken 'hé jij, tof wijf!'

Als ik mensen kon geloven als ze met me praten, dat het om mij gaat. Maar gaat het om mij, maar om de 'ik' die ik heb verzonnen en laat zien. Wanneer zouden zij naar me kijken, echt kijken en zeggen 'hé jij, tof wijf!'.

Als ik mezelf niet meer moet beschadigen, geen wonden meer moet laten helen, mezelf niet meer hoef te schamen. Maar trots zou kunnen zijn op mezelf.

En hardop zou kunnen zeggen 'he jij, tof wijf'! Ik ben blij dat je er bent!

Wat zou het fijn zijn als ik dit zou kunnen.
quote:Ik hoop echt dat je iets hebt aan de therapie die je volgt. Hoe oud ben je trouwens?

Dat hoop ik ook, maar net als ik denk dat we verder komen. 'Ja de tijd is om, tot over 2,5 week'.

Bezuinigen noemen ze dat.

Ik ben 31.
2,5 Week? Dat klinkt niet goed.

Kun je niet aangeven dat je dat te weinig vindt? Of het ergens anders proberen? Wellicht ergens waar je (meer) moet betalen?

In welke provincie woon je?

(Als ik te veel vragen stel, dan zeg je het maar. )
Ik wil niet herkenbaar zijn.

Ik ga bij de volgwnde afspraak ook aangeven dat ik niet wil dat er zoveel tijd tussen afspraken zit, dat red ik wel, maar ook weer niet.
Hi Sammie, hoe is 'ie vandaag?

Vroeg me ineens af of je wel een beetje okee kan slapen nu?
quote:BrightEyes80 schreef op 07 maart 2012 @ 15:31:

Hi Sammie, hoe is 'ie vandaag?

Vroeg me ineens af of je wel een beetje okee kan slapen nu?Slapen is zo wisselend, de ene dag lig ik er om 20.00 uur al in. Terwijl ik een andere dag weer helemaal niet kan slapen. Ik ben nu weer net hersteld van een buikgriep, dus heb behoorlijk bijgeslapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven